quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zou je niet een nieuwe vraag stellen?quote:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon reparerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Ik durf trouwens ook niks in/onder water.
Dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wist al dat die er aan zat te komen Sands. En ik ga em zeker kijken
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...quote:
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welkequote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
25 Maart, de week voor Wrestlemania. Wat een marketing toch daar bij het WWE...
Space pirate, Captain Harlock?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil een animatie kijken maar ik weet niet welke
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:25 schreef picodealion het volgende:
Ik heb naast een klein EHBO tasje ook altijd een doosje mee met handige spulletjes. Naald en draad, ducttape, tiewraps, batterijen, zakmes, dat soort dingen. Mijn stiefvader lachte me uit, totdat hij door zijn enige campingstoeltje zakte midden op de steppe en er letterlijk niks anders was om op te zitten dan de grond. Toen was hij opeens heel blij dat ik zijn stoel kon repareren.
Ik neem ook alleen maar het noodzakelijke mee. Maar wel zoals Pico een EHBO-setje, duct-tape en reserve batterijen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik dacht dat ik erg was.
Tegenwoordig neem ik steeds minder mee.
Nee, niet saai, maar alles is ver uit elkaar en de besneeuwde bergen liggen een half continent van de zee, de interessante dieren zijn bijna allemaal extreem zeldzaam geworden door die k*tchinezen, enz, enz. Onder water is het echter geweldigen ook de plekken met karstverschijnselen en vulkanen zijn erg mooi.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef wyccie het volgende:
Is de natuur in Azië echt zo saai? Ik zie vaak ontzettend mooie foto's van China. Daar wil ik echt nog een maandje rondreizen. Transsiberië Expres misschien.
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Datzelfde had ik ooit met een naaisetje en een kapotte tent.
Vic, wat is GR-20?
Wauw, lijkt me een mooi avontuur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, was een rondreis van zuid afrika naar namibie, botswana en zambia.
Wat leuk, hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Cool, echt iets voor mij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef victorinox het volgende:
Een wandeltocht van 2 weken en 180km over Corsica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |