twitter:groningenhc twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 16:38:53Trein defect, dan maar zo http://t.co/gPZb1XJ5n3 reageer retweet
in die trein passen wel meer mensen dan in die bus. Als je 3 bussen moet laten gaan omdat ze vol zitten is het ook niet goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ergens vreemd dat er om de 10 minuten een bus komt. normaal gesproken is er om de 20 minuten een trein.....
na 20:00 uur komt er om de 15 minuten een bus.
ik zie lege bussen door de straat rijden, ergens belachelijk zo hoog die frequentie
En een bus is veel goedkoper in exploitatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ergens vreemd dat er om de 10 minuten een bus komt. normaal gesproken is er om de 20 minuten een trein.....
na 20:00 uur komt er om de 15 minuten een bus.
ik zie lege bussen door de straat rijden, ergens belachelijk zo hoog die frequentie
Mooi voor die knulquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:05 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Verloren rugzak met dagboekje gevonden.
Mee eens.quote:
Mooi zoquote:Op zondag 9 maart 2014 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat mijn backupbeleid ook een beetje in het slop geraakt is de laatste jaren. Maar binnenkort is het weer in orde allemaal
deze is ook leukquote:Op zondag 9 maart 2014 00:37 schreef James1988 het volgende:
Wat een volk loopt er rond op dat NS-serviceforum zeg
"Vraag: Kan ik mijn dagretour kaart die niet is afgestempeld declareren?"
Je hebt een mail gehad met daarin een kaartservicecode, zes alfanumerieke tekens (of misschien ondertussen meer). Ga in Mijn NS naar OV-chipkaart koppelen, kies rechtsonder voor OV-chipkaart koppelen en vul je kaartnummer en die kaartservicecode in.quote:
Misschien wel, maar lekker belangrijkquote:Op zondag 9 maart 2014 10:19 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens, als straks de poortjes toegaan (als), moet er ook worden ingecheckt met papieren kaartjes als ik het juist heb? Is het niet een enorme kostenpost om alle papieren kaartjes van een chip te voorzien?
Er gaan geruchten dat daar een streepjescode op komt die je dan kan scannen. Internationale kaartjes schijnen ook zo'n streepjescode te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:19 schreef Gezicht het volgende:
Trouwens, als straks de poortjes toegaan (als), moet er ook worden ingecheckt met papieren kaartjes als ik het juist heb? Is het niet een enorme kostenpost om alle papieren kaartjes van een chip te voorzien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |