Nee die heb je hier niet. Niet waar ik vertoef tenminste. Misschien eens aanschuiven bij die massale eerstejaars hoorcollegesquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee... Eigenlijk geen enkele meid op die manier. Ik moet het niet echt hebben van mijn danskunsten, ik ben meer een vent met humor en een goed intellect, maar beide kun je niet echt duidelijk maken in een rumoerige kroeg/café/discotheek/dancing/whatever.
Hoe staat het met jou eigenlijk? Geen makkelijke linkse meisjes te vinden op de Politicologie afdeling?
Klopt, maar dat is juist wel de plek waar de beste ontmoetingsplek is. Waar moet een mens heen met zijn humor? Welke vrouw zit er op humor te wachten als er een halfgetinte jongen met zijn heupen zit te swingen als Michael Jackson?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee... Eigenlijk geen enkele meid op die manier. Ik moet het niet echt hebben van mijn danskunsten, ik ben meer een vent met humor en een goed intellect, maar beide kun je niet echt duidelijk maken in een rumoerige kroeg/café/discotheek/dancing/whatever.
Hoe staat het met jou eigenlijk? Geen makkelijke linkse meisjes te vinden op de Politicologie afdeling?
IJdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Geelman het volgende:
Zelfs in de bijbel staat dat alles zinloos is, ts. Wat heeft dan nog waarde?
Oh schrijft die ook in zo'n stijl?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:48 schreef PIETR het volgende:
Weer een fijn topic van Herman Fokkermans.
Was toevallig net met een boek van hem bezig, toen ik dit ging schrijven. Hermanquote:
Nee die heb ik maar verwijderd, toen het mijn real life vriende ten gehore kwam, en ze nu verscheidene persiflages op mijn persiflage maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:02 schreef MAHL het volgende:
Herinner me trouwens ook een topic waarin je een audiovisuele rondleiding deed door je filmcollectie... Heb je dat filmpje nog ergens? Kan nog wel wat aanraders gebruiken.
Lach jij maar. Ook jij gaat dood. Dan is het lachen je wel vergaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom zo negatief man?Je hebt teveel EM Kummer gelezen?
[..]
Oh schrijft die ook in zo'n stijl?
Nee hoor ik vind dat niet erg doodgaan. Jij zou het ook niet erg hoeven te vinden als niets zin heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lach jij maar. Ook jij gaat dood. Dan is het lachen je wel vergaan.
Vreemd. Qua woordgebruik en al wijk ik niet veel af van andere stukjes. Maar toch bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Micson het volgende:
Normaal vind ik alle stukjes van Hakuna pretentieus en kut, maar deze was zowaar vermakelijk. Gefeliciteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |