abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:14:34 #1
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137416580

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:18:31 #2
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_137416701
Flierpo
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:19:12 #3
419250 Spongeboss
pi_137416730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:
Ik sta hier vaker bij stil, maar wat als steam als platform ophoudt etc? Zijn alle games dan ook weg?
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137416816
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:19 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:23:13 #5
419250 Spongeboss
pi_137416873
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan. :')
pi_137419304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan. :')
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:33:10 #7
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137419457
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef mschol het volgende:

[..]

staat als preorder beschikbaar..
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:25 schreef VelitoX het volgende:
Bij mij staatie gewoon nog op pre-load complete iig :).
Ja, dat is dus wat ik ook heb. Maar op de storepagina zelf is de game al uit, en ipv 'Unlocks in 1 day and 1 hour' staat er dus helemaal niks meer, alleen ''available in March''.

Blijkbaar is dat dus alleen bij mij. _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:45:12 #8
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_137419896
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.

Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Dum de dum
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:51:11 #9
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137420084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam versie schijnt van niet, alleen op de console.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:11:37 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137420769
Alleen in bepaalde landen (Alleen Duitsland in Europa) is de pc versie censored.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:20:44 #11
419250 Spongeboss
pi_137420992
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.

Verdomme moet nog steeds een HD in mijn pc bouwen. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:11:37 #12
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137422498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Spongeboss het volgende:
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken. :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:21:57 #13
419250 Spongeboss
pi_137422830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken. :P
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.

Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.

In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.

Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken. :')
pi_137423359
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.

Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.

In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.

Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken. :')
Omdat je dan nooit je eerste gevecht overleeft.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:38:38 #15
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_137423524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt. _O-

http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad

Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:51:54 #16
419250 Spongeboss
pi_137424110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt. _O-

http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad

Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen. :')
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet. :') Maar Mohammed daarentegen!

Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
pi_137426199
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:

BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
pi_137426396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:

BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van :(. Zelfde met van die Starforce meuk.

Altijd leuk dat ze het mensen die het product daadwerkelijk kopen zo irritant mogelijk maken, terwijl piraatjes geen enkel probleem hebben.
pi_137426482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van :(.
BG&E heeft de TAGES beveiliging, maar die is dusdanig kut dat ik hem niet eens kan installeren :') (ja en een installatie kopieeren vanaf een XP machine werkt dus ook niet _O- )
pi_137426529
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
  donderdag 6 maart 2014 @ 00:50:03 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_137436763
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef VelitoX het volgende:
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
Geldt dat laatste voor meerdere games?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_137436884
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Geldt dat laatste voor meerdere games?
yup, er zijn meerdere (volgens mij hoofdzakelijk oudere games) met andere DRM (zoals securom activatielimieten enzo)
pi_137438717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet. :') Maar Mohammed daarentegen!

Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.

South Park gebruikt de poep en pies humor om een groot publiek te trekken en brengt op een vrijwel altijd leuke manier hun kijk op maatschappelijke problemen. Kijk alleen al naar de film van South Park, een groot pleidooi over hoe belachelijk het is dat je in de US alles mag laten zien maar een woordje als fuck angstvallig gecensureerd.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  Redactie Games donderdag 6 maart 2014 @ 09:20:15 #24
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_137439217
Het is wel grappig dat normaal zulke dingen in Amerika gecensureerd worden maar nu in Europa, alsof ze jaloers zijn op al onze Europese functioneel naaktscene's... :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_137443632
quote:
2s.gif Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Developer van The Witcher heeft alle beveiling er uit gesloopt met een patch. Zou geen problemen moeten geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')