SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef Spongeboss het volgende:
Ik sta hier vaker bij stil, maar wat als steam als platform ophoudt etc? Zijn alle games dan ook weg?
Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?quote:
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hier heeft Ome Gabe nog geen definitief antwoord op gegeven, maar al wel hints dat ze ervoor zorgen dat je al je games kan blijven spelen. Self destruct DRM?
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me steeds meer af. Dat steam etc wel fijn is, gewoon games hebben die altijd opgeslagen zijn. En wellicht gaat het nooit failliet. Maar wie weet wat kan gebeuren, en als dan al je games in de lucht opgaan.
quote:
Ja, dat is dus wat ik ook heb. Maar op de storepagina zelf is de game al uit, en ipv 'Unlocks in 1 day and 1 hour' staat er dus helemaal niks meer, alleen ''available in March''.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:25 schreef VelitoX het volgende:
Bij mij staatie gewoon nog op pre-load complete iig.
Steam versie schijnt van niet, alleen op de console.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Verdomme moet nog steeds een HD in mijn pc bouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Steam als DRM is al lang gehaxxored, dus steam zelf kan het ook uitzetten indien nodig natuurlijk. Alleen als steam ooit weggaat moet je wel AL je games downloaden ... dat wordt HDDs bijkopen voor mensen.
Jammer dat die southpark game gecensored is hier :/
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Spongeboss het volgende:
Southpark lijkt me een kut game, puur omdat ik de serie ook niet zo geweldig vindt. Er zit teveel Amerikaanse onderbroeken humor in, wat leuk is als je 12 bent. Maar dat is mijn mening, als ik let's plays zie, dan zie je lui die overal op gaan ruften en zich kapot lachen. Niet mijn soort humor.
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Als je de serie niet leuk vindt zal je de game inderdaad ook niks vinden. De serie zelf is niet alleen maar leuk door de flauwe humor, maar meer ook door de actuele onderwerpen die erin besproken worden. Mensen die SP kijken zijn gewoon wat meer op de hoogte dan mensen die soaps kijken.
Omdat je dan nooit je eerste gevecht overleeft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt een punt dat South Park soms op een hele slimme manier en wijze een bepaalde boodschap stuurt. Maar neemt niet weg dat South Park een munt met twee kanten is, en waar aan de ene kant de slimme opmerkingen en actuele onderwerpen deel uit maken van de serie.
Kun je niet ontkennen dat er ook heel veel flauwe humor in zit, scheten, etc. Dingen waarbij ik met mijn hoofd schud en denk dat ik dat stadium voor bij ben, puur omdat zoiets niet grappig meer is voor mij. Een kind roept poep en lacht dan keihard omdat het iets zegt dat vies is etc.
In dat op zicht zou ik dus niet willen zeggen dat je South Park kunt wegzetten als dom/idioot maar het is zeker ook geen hoogstandje.
Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken.![]()
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Spongeboss het volgende:
Ook de Jew class vind ik weer zoiets vervelends, de Islam durven ze bijvoorbeeld niet te pakken.![]()
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat hebben ze mooi in 1 aflevering samen weten te vatten, wat er zou gebeuren met de mensheid indien je de Islam op de korrel neemt.![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)epiction_of_Muhammad
Als je ziet voor hoeveel ophef een tekenfilm kan zorgen, kan je nagaan als je constant zit te kenkeren op moslims, dan blijft er niks anders meer over dan Fatwa's die de hele dag door regenen.
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaas werkt in veel gevallen het hebben van de fysieke CD ook niet meer in een verre, verre toekomst gezien alle online DRM die rondslingert...
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat niet alleen: ook brakke DRM die niet meer ondersteund wordt:
BG&E heeft een beveiliging die vakkundig niet meer ondersteund (kan) worden onder windows 7 -> game cd is waardeloos geworden
BG&E heeft de TAGES beveiliging, maar die is dusdanig kut dat ik hem niet eens kan installerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ahja die securom meuk toch? Heeft DTM Race Driver 2 / 3 ook last van.
Geldt dat laatste voor meerdere games?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef VelitoX het volgende:
Ahja TAGES... zucht.... Volgens mij heeft mn Riddick game op steam dat ook nog.... ugh, activatielimieten en shit, terwijl ut gvd gewoon op steam staat (en dus al drm heeft).
yup, er zijn meerdere (volgens mij hoofdzakelijk oudere games) met andere DRM (zoals securom activatielimieten enzo)quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
[..]
Geldt dat laatste voor meerdere games?
Als het aan Matt Stone en Trey Parker had gelegen had dat er ook zeker ingezeten. Vind dan alleen nog maar een Publisher die de game uit wil brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat vind ik dus fout, als het mag met het christendom en met de joden, doe het dan ook met de islam. Jezus zal ook gewoon voor komen in hun spel neem ik aan, want het zou eens niet.Maar Mohammed daarentegen!
Dat is wel iets wat mij tegenstaat.
Developer van The Witcher heeft alle beveiling er uit gesloopt met een patch. Zou geen problemen moeten geven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef The_Substitute het volgende:
Ah, Tages, dat heb ik bij The Witcher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |