Die spijker haalt bij Feyenoord om de drie tellen het tempo uit het spel. En dat gaat dan naar Engeland of Duitsland. Omdat het spel daar toch net wat minder hard is dan die kiezelharde Eredivisie.quote:Ik denk dan aan Duitsland of Engeland. Dat soort voetbal past het best bij mij
...quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Immers kan best mee bij een ploeg als Tottenham imo ^^
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef Happel het volgende:
Goed genoeg voor een championship ploeg.
Ik denk dat de fans daar ook wel ons liedje voor hem zullen overnemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vind het wel meevallen, maar zijn maar wat fr12 users die zitten te photoshoppen, geen paniek.quote:
Als het vertrek van Immers niet op te vangen is dan is het wel erg triest.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed genoeg voor een championship ploeg.
Maar we zullen hem gaan missen als hij weg is, weet ik zeker.
Wat is er mis met Opel? Meest gereden auto van Nederland op de VW na.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden. Alleen dan hopelijk met een andere sponsor.
Ze zijn in Rotterdam niet zo'n fan van Duitsers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Opel? Meest gereden auto van Nederland op de VW na.
Als het middenveld verder Clasie,Vilhena en bijv. een mindere werker als Ziyech is ga je hem nog best missen ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als het vertrek van Immers niet op te vangen is dan is het wel erg triest.
Je kunt altijd nog een speler proberen te huren uit het buitenland.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Als het middenveld verder Clasie,Vilhena en bijv. een mindere werker als Ziyech is ga je hem nog best missen ja.
Volgens FRFC1908 komt er een nieuwe sponsor die veel meer wil betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er mis met Opel? Meest gereden auto van Nederland op de VW na.
Moet het wel op zijn minst Fly Emirates of Gazprom zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens FRFC1908 komt er een nieuwe sponsor die veel meer wil betalen.
BAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord mag 7 miljoen aan schulden aflossen, 3 miljoen groen schrijven. Die 3 miljoen kunnen ze investeren, de rest gaat naar de VvF in principe, tenzij de VvF coulanter doet (waar contractueel mogelijkheden toe zijn).quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:07 schreef SomebodyReal het volgende:
Hoe zit dat nou met dat Feyenoord geld kan/mag uitgeven? Ik hoorde dat ze 25% van de opbrengst van bijvoorbeeld Pelle opnieuw mogen investeren. Hoelang gaat dat nog door met dat je maar een klein gedeelte mag gebruiken? Totdat we helemaal uit de schulden zijn?
Dan pronkt zomaar CR naast Immers op de website van Bwin. Of zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een gokbedrijf waar Feyenoord mee in gesprek was.
Is of was? Toch niet afgeketst he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is een gokbedrijf waar Feyenoord mee in gesprek was.
Zijn vorig jaar verkennende gesprekken geweest mocht de markt geopend worden hier. Geen idee wat de status nu is.quote:
Ja net zo als die dikke zweed en die koekenbakker van City zeker (beide keren bedoel ik niet Guidetti)quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een speler proberen te huren uit het buitenland.
Geen 100% inzet of zo. Onbegrijpelijk maar waarquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom waren Nelom Bakkal en Arementeros eigenlijk geschorst niks van meegekregen verder werd alleen gemeld vlak voor de wedstrijd.
Onbegrijpelijk?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen 100% inzet of zo. Onbegrijpelijk maar waar
Ik vind het onbegrijplijk van hen. Als ik maar 1 minuut op het veld mocht staan in dat prachtige shirt zou ik op mn knieën naar Rotterdam komen. Onvoorstelbaar dat deze gasten zo laks zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk?
Je kent mij, Onlo. Zou je mij op een voetbalveld willen zien? Nee?
BAKKAL HEEFT EEN DIKKERE BUIK.
Disciplinair door Koeman op de tribune gezet. Deden te weinig met hun invalbeurten was het verhaal. Ik denk dat overgewicht bij de laatste twee ook wel mee teldequote:Op donderdag 6 maart 2014 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom waren Nelom Bakkal en Arementeros eigenlijk geschorst niks van meegekregen verder werd alleen gemeld vlak voor de wedstrijd.
Ik denk dat je gewoon aan die contracten vast zit hoor, ook als je ze weg stuurt. Gewoon rustig uitzitten tot het eind van het seizoenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arementeros kunnen ze terug sturen toch en Vakkal kan je ontslaan is dat niet goedkoper dan ze binnenhouden ?
Dat geldt voor wel meer spelers, helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het onbegrijplijk van hen. Als ik maar 1 minuut op het veld mocht staan in dat prachtige shirt zou ik op mn knieën naar Rotterdam komen. Onvoorstelbaar dat deze gasten zo laks zijn
Ik denk dat als je Armenteros nu wegstuurt, dat financiëel niets uitmaakt, neem aan dat dat contract met Anderlecht gewoon voor het hele seizoen is en niet zomaar tussentijds opzegbaar (ik geloof wel in de winterstop, maar die is al een tijdje voorbij).quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arementeros kunnen ze terug sturen toch en Vakkal kan je ontslaan is dat niet goedkoper dan ze binnenhouden ?
Als je naar mentaliteit gaat kijken, heb je dalijk 11 Danny Buijsen op de bank.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef J.Pistone het volgende:
Het klinkt lekker ouderwets maar misschien mag er ook wel weer eens wat meer naar mentaliteit gekeken worden bij potentiële aankopen. Reservespelers die geen bedreiging zijn voor de basispelers is ook niet bevorderlijk voor het niveau.
Is de neef van een vriendin van me, wil je me aanraken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je naar mentaliteit gaat kijken, heb je dalijk 11 Danny Buijsen op de bank.
jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de neef van een vriendin van me, wil je me aanraken?
Is de neef van A haar moederquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de neef van een vriendin van me, wil je me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |