SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien iets voor Braddie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
suikervrij zit vaak suikervervangende producten in waardoor je aan de schijt raakt..Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Ja, want jij hebt vast nog nooit gummiberen op. Ga toch weg met je oude linkdump, kneus.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Dit zijn geen normale Gummyberen, dit zijn gummyberen uit de helquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:13 schreef Catkiller het volgende:
Ja, want jij hebt vast nog nooit gummiberen op. Ga toch weg met je oude linkdump, kneus.![]()
Volgens mij komen normale gummiberen net zo goed uit de hel wanneer je er een kilo van op eet in zeer korte tijd,quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit zijn geen normale Gummyberen, dit zijn gummyberen uit de helOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb nog nóóit aan de scheit gezeten na 1 kilo normale beertjes :squote:Op woensdag 5 maart 2014 15:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Volgens mij komen normale gummiberen net zo goed uit de hel wanneer je er een kilo van op eet in zeer korte tijd,![]()
Nou, knap dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit aan de scheit gezeten na 1 kilo normale beertjes :s
Je zegt in je OP misschien iets voor Braddie maar je bent zelf ook een fattie volgens mij.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bestel dan een kilo of iets dergelijks. Maar ga daarna geen dagboektopics openen als het je ze opgegeten hebt.![]()
Hihi, oordelen zonder iemands Fobo te bekijkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou, knap dan.
Je zegt in je OP misschien iets voor Braddie maar je bent zelf ook een fattie volgens mij.![]()
Ecto
![]()
![]()
Ach het land moet ook bemest worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:13 schreef Dingflofbips het volgende:
Miet gewoon vreten
bovendien schijt iedereen zn darmen uit zn lijf na carnavalYo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Je hebt geen FoBo en al had je die wel dan kon het mij nog geen reet schelen en zou ik niet eens kijken, dat haalt het plezier er een beetje uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hihi, oordelen zonder iemands Fobo te bekijken![]()
Ecto
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
te veel xylitol, sorbitol of andere zoetstoffen kunnen inderdaad tot laxatieve werking leiden. Daar wordt ook voor gewaarschuwd op de verpakkingen sportlife suikervrij.
En waarom zou je niet gewoon echte gummiberen kanen? Die suikervervangers zijn allemaal te vies om aan te raken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Dit doet me denken aan 2013 toen zo'n snoepjessoort op Amazon van die grappige reviews kreeg. O wacht, dat was dit
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Heb ik welquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt geen FoBo en al had je die wel dan kon het mij nog geen reet schelen en zou ik niet eens kijken, dat haalt het plezier er een beetje uit.![]()
En het plezier uit je onderbouwde domme opmerking bedoel je ?![]()
![]()
Deze duivelse beren niet kennenquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Reviews over snoep lezen, op internet zoeken naar snoep.![]()
Ga weg![]()
Neen, het gaat over suikervrije gummyberenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef Aberella het volgende:
Op niet gelezen, gaat dit over gummyberen in vodka?![]()
Die is gek! Hier is er nog één van hem.quote:
Oh ja, de titel klopt niet. Hij eet er twee
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.![]()
LA Beast is één van mijn grote voorbeeldenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Die is gek! Hier is er nog één van hem.
Oh ja, de titel klopt niet. Hij eet er twee
Ga weg![]()
Haal bij eerste de beste supermarkt suikervrij snoep en zorg dat er een laxerende zoetstof in zit. Eet een handje er van en gegarandeerd dat je helemaal leeg loopt. Alles met polyolen staat garant voor een mailbom uit darmstad.![]()
Good to know ...quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:20 schreef MsMessy het volgende:
Haal bij eerste de beste supermarkt suikervrij snoep en zorg dat er een laxerende zoetstof in zit. Eet een handje er van en gegarandeerd dat je helemaal leeg loopt. Alles met polyolen staat garant voor een mailbom uit darmstad.
"Pools are perfect for holding water"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |