Ik was bij die BMW dealer om een Renault Megane op te halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel geinig ding, ben benieuwd hoe zoiets rijdt.
Denk toch dat ik de 640d Gran Coupe die ik een keer had een dikkere bak vind uiteindelijk
Waar moet je ongeveer heen in Uithoorn? Daar ben ik opgegroeid, hoop nog eens een ritje er naartoe te krijgen, op de koffie bij m'n oudersquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Solidberg het volgende:
Mijn Mazda 6 is veel blitser dan die Jags van jullie met z'n bouwjaar blauw
DienstMitteilung!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Waar moet je ongeveer heen in Uithoorn? Daar ben ik opgegroeid, hoop nog eens een ritje er naartoe te krijgen, op de koffie bij m'n ouders
Gek genoeg stuurde de XJ nog best goed! Had anders verwacht namelijk. Ik heb in 2011 eens een S65 AMG gereden toen ik bij een Mercedes dealer werkte. Zo klant had zijn auto daar in onderhoud, terwijl hij tussen Brussel en Antwerpen woonde. Deze eigenaar heeft hier lang gewoond en daarom wilde hij zijn auto daar in onderhoud, reed ik daar als 19 jarige in een AMG als klantentaxigozertje.. Mooie tijdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Op zich wel geinig ding, ben benieuwd hoe zoiets rijdt.
Denk toch dat ik de 640d Gran Coupe die ik een keer had een dikkere bak vind uiteindelijk
W12quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Q5 heb ik wel eens gehad. 3.0 TDI, was ook wel leuk dat ding. Verder zal er heel weinig mis zijn met een 7/A8/S-klasse, maar ik heb liever iets sportiefs en dat soort auto's zijn toch meer op luxe dan op rijplezier gericht natuurlijk.
Die 6 Gran Coupe was wel echt bloedjegeil wat dat betreft, wát een bak was dat![]()
Qua luxe auto's lijkt een VW Phaeton mij stiekem wel leuk. Met V10 TDI natuurlijk
Ik kom niet hoger dan V8, 10-cilinder moet ik nogquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
W12
Puur omdat ik alle mogelijke motoren heb gereden qua cilinderaantal, maar nog geen 12-cilinder
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Pffde enige SUV die ik mee heb gehad was een Dacia Sandero Stepway
Ik heb Audi's V10 mogen ervaren in een Lamborghini Gallardo, al vond ik de nieuwe M3 toch net wat leuker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom niet hoger dan V8, 10-cilinder moet ik nog
En ook nog niet die 2-cilinder blokjes die nu in de Fiat ligt, maar dat boeit me verder niet
Dus je hebt in een Veyron gereden?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
W12
Puur omdat ik alle mogelijke motoren heb gereden qua cilinderaantal, maar nog geen 12-cilinder
Nee, de Rolls van Rowan Atkinson natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sexy auto is dat héquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
EW? Zo'n berichtje over een wachtrij? Kansen zijn 100% als je maar geduld hebt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:48 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Vandaag bericht gehad, geen open vacatures op dit moment. Sta in het bestand en indien er plek is gaat de sollicitatieprocedure verder. Hoe groot zijn de kansen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Je mag blij zijn dat je nog leeft met zulke duizelingwekkende snelhedenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn 'grootste' wagen was overigens een XC90 D5. Even niet opletten en in ik ging met 145 over de Ring Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |