quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Hij gaat weg omdat ik er teveel geld in moet stoppen om hem zo goed te krijgen als ik wil....quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom gaat die weg? En wat komt ervoor terug?
Daar hou je niet van?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Buurpoes het volgende:
Het topic is niet voor mij. Geen blote billen, geen grote borsten. Doei!
volgende TT wordt: grote piemols voor buurpoesjequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:55 schreef Buurpoes het volgende:
Het topic is niet voor mij. Geen blote billen, geen grote borsten. Doei!
Niet te grote piemelsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende TT wordt: grote piemols voor buurpoesje
Ik ben ook klein, maar ik hoef echt geen kleine piemolsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet te grote piemelsIk ben maar een klein buurpoesje...
*checkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Hij gaat weg omdat ik er teveel geld in moet stoppen om hem zo goed te krijgen als ik wil....
Ik heb geen zin meer in projecten
Ik ga het liefst kijken voor een E46 coupe of een E39 sedan.. Maar ik gok dat ik met een E36 coupe thuis kom...
Je mag er wel naar kijken!quote:
Buurpoesje heeft al last van een klein slangetje zegt ze netquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Buurpoesje heeft al last van een klein slangetje zegt ze net
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.
Dit; en ik heb er nog een paar meer gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 8 E46 Coupe's te hebben bekeken de afgelopen maanden, wens ik je veel sterkte. Wat een hoop hoop troep staat er te koop zeg.
Zowel motorisch als onderstel, afgetrapte wagens vol met steenslag, incomplete onderhoudshistorie etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?
ex-schade, aftermarket/extra plastic/metaal, lomp verlaagd, te grote wielen, slecht of dubieus onderhouden, etc, etc. En het is niet alsof er werd gezocht naar een M3 voor 5k.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Wat bedoel je met troep? aftermarket plastic? motorisch slecht? body slecht?
Die was wel mooi jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zowel motorisch als onderstel, afgetrapte wagens vol met steenslag, incomplete onderhoudshistorie etc.
Er was er zelfs 1 waar zwarte rook bij de motor vandaan kwam toen we 'm startten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |