Gaat meer richting BB dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
Rubish staat er ook droog bij ..damn
[ afbeelding ]
hij is volgens mij 1 van de droogste pl'ers op t moment en gaat nog meer zakken in BF
haha ja lijkt t wel opquote:
iedereen joh. Als ik zie hoevaak het hier over whey gaat en de form van anderen. En BP's van 90 kg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah!
Hoewel ik me afvraag hoeveel er hier nog echt aan BB doen.
Ik druk 90 omdat ik een slappe n00b ben, niet uit esthetische overwegingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
iedereen joh. Als ik zie hoevaak het hier over whey gaat en de form van anderen. En BP's van 90 kg.
Definieer BB.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah!
Hoewel ik me afvraag hoeveel er hier nog echt aan BB doen.
BP is 10x90kg hier momenteel. En dan gewoon netjes de borst zeer licht aanraken, geen gestuiter of micro-ROMs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
iedereen joh. Als ik zie hoevaak het hier over whey gaat en de form van anderen. En BP's van 90 kg.
Ik denk zomaar dat je de enige in je straat, of zelfs je wijk bent die 90 kilo kan benchen. Dus jezelf afdoen als slappe n00b doe je jezelf tekort mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik druk 90 omdat ik een slappe n00b ben, niet uit esthetische overwegingen.
Dat is vergeleken met de grote bro's in de gym hé. Soberso, zonder een beetje body dysmorphia ben je geen echte bodybuilder.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat je de enige in je straat, of zelfs je wijk bent die 90 kilo kan benchen. Dus jezelf afdoen als slappe n00b doe je jezelf tekort mee.
bigorexia.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is vergeleken met de grote bro's in de gym hé. Soberso, zonder een beetje body dysmorphia ben je geen echte bodybuilder.
Mja, glas is half vol of half leeg he. Negativiteit gaat je niks opleveren in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is vergeleken met de grote bro's in de gym hé. Soberso, zonder een beetje body dysmorphia ben je geen echte bodybuilder.
The day you started lifting is the day you became forever small.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kost dat niet kneiter veel kracht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef dreamerbulk het volgende:
Rubish staat er ook droog bij ..damn
[ afbeelding ]
hij is volgens mij 1 van de droogste pl'ers op t moment en gaat nog meer zakken in BF
Don heeft ongemerkt een legendarische quote neergezet toen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
The day you started lifting is the day you became forever small.
90 kilo BP is gewoon prima tbh, zou me er niet te druk om maken.
ja wss wel, daar spreken andere ook over.. dat ie teveel op zijn kracht moet gaan inleveren ... en hij schommelt teveel met gewicht.. eerst was ie een 260lb'er en nu gaat ie ineens heel rap naar de sub 200... kan niet goed zijn voor je kracht denk ikquote:
Ik vind dat vergelijken altijd wel goede motivatie. Als iemand groter of sterker is, werk ik altijd net wat harder om hem in te halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, glas is half vol of half leeg he. Negativiteit gaat je niks opleveren in ieder geval.
De enige oplossing voor dit probleem.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vind dat vergelijken altijd wel goede motivatie. Als iemand groter of sterker is, werk ik altijd net wat harder om hem in te halen.
Sure, maar je hoeft je eigen prestaties niet onderuit te halen. Iedereen die lift heeft die weg afgelegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik vind dat vergelijken altijd wel goede motivatie. Als iemand groter of sterker is, werk ik altijd net wat harder om hem in te halen.
90 BP is gewoon respectabel. Als t je helpt pushen, waarom niet inderdaad. Maar als je daardoor van je progressie-schema afwijkt zou ik het niet doen. Het is geen sprint maar een marathon wil je echt wat bereiken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Cube method blijf ik goeie verhalen over horen..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef Push. het volgende:
Heb al redelijk wat lift ervaring, maar ben geblesseerd geraakt. Heb voorheen Rippetoe gedaan, maar wil iets met meer volume. Soort van hybride tussen powerlifting en bodybuilding. Aanraders?
Ik kan geen explosief werk doen ivm herstellende botbreuk. Is dat een groot probleem? Is wel een hele dag namelijk in het schema.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Cube method blijf ik goeie verhalen over horen..
zit een bodybuilding dag in, en de andere PL dagen hebben ook veel assistance
start ik zelf over 2 week mee
hmm weet ik zo niet , je zou die dag ook gewoon kunnen doen .. zonder teveel explosie.. en gewoon de reps/sets uitvoeren zoals ze op papier staanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik kan geen explosief werk doen ivm herstellende botbreuk. Is dat een groot probleem? Is wel een hele dag namelijk in het schema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |