moblo heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Hoe kun je dit nou accepteren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
Watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
- ik spreek mijn vrienden niet vaak meer omdat ik daar simpel geen tijd voor krijg van haar.
- Als ik tijd krijg mag ik alleen weg op een zaterdag middag met geluk, en als het mag moet ik geluk hebben dat ik niet hoef te werken.
En dit dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Kweek ballen en zeg dat je geen zin hebt om elke dag te skypen.
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef pepper_961 het volgende:
Gefeliciteerd mattie3001, je hebt een parasiet te pakken.
watquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef Mattie3001 het volgende:
Nog paar punten erbij:
wat extreem is, is dat je die zin kennelijk niet verder leest dan het 'geven', en je overdreven aan haar gaat 'toegeven' en niks 'neemt'..quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Heb trouwens geen idee hoe ik moet quoten want ik ben nieuw hier hehe.
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
Ja, maar wel aandacht waar hij momenteel niet tevreden mee is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is een vrouw en ze geeft hem aandacht.Gok ik...
Ja ze zal vast wel not amused zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:03 schreef Mattie3001 het volgende:
Tijd om het te vertellen heb ik zeker, maar het punt is dat als ik er wat van zou zeggen dat ze weer emotioneel word en boos etc.
Heb trouwens geen idee hoe ik moet quoten want ik ben nieuw hier hehe.
Wat neem jij dan precies in deze relatie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef Mattie3001 het volgende:
Wat ik begrijp is dat je in een relatie moet geven en nemen, maar is dit niet wat heel extreem?
Noors, dus hoogstwaarschijnlijk om op te etenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Sauslepel het volgende:
Zijn er trouwens dingen aan je vriendin die positief zijn? Komt allemaal nogal negatief over namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |