quote:Op zondag 9 maart 2014 10:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Moet dan altijd denken aan die keer dat mijn vriendin en ik in zee geil aan het doen waren , hele zee leeg, kwam er zo'n kut bootje met zo'n man erin precies een stukje verderop naast ons liggen. Klootzak.
 Herkenbaar verhaal dit
 Herkenbaar verhaal dit

Die vaginale shampoo's verpesten bij overmatig gebruik (meerdere malen per week) de zuurgraad in de vagina. Dat is niet aan te raden dus. Gewoon altijd met alleen water en een beetje neutrale zeep schoonmakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Vaginale douche kopen, plus vaginale shampoo of hoe dat spul mag heten en na laten kijken op een infectie

Klopt. Daarom zeg ik neutrale zeep (geen kleur en geur stoffen). En ook dat moet je niet te vaak gebruiken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij verpest zeep (een base) juist de zuurgraad

Kleur en geurstoffen hebben niets met de zuurgraad te maken. Of noem jij een PH Neutrale reinigingsemulsie zeep?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zeg ik neutrale zeep (geen kleur en geur stoffen). En ook dat moet je niet te vaak gebruiken.
zoals al eerder werd gezegd: de vagina reinigt zichzelf.

Ja, vind ik er wel onder vallen eigenlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kleur en geurstoffen hebben niets met de zuurgraad te maken. Of noem jij een PH Neutrale reinigingsemulsie zeep?

Vanwaar die smiley?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, vind ik er wel onder vallen eigenlijk
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |