Die keer dat wij even snel gingen lunchen zonder manager en wij ipv 13 uur om 14.30 uur aan kwamen kakken. Zijn tientalle oproepen negerende genoten wij van de lunch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op zich wel. Toch blij dat ik niet zelf hoefde af te rekenen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die keer dat wij even snel gingen lunchen zonder manager en wij ipv 13 uur om 14.30 uur aan kwamen kakken. Zijn tientalle oproepen negerende genoten wij van de lunch.
Anladiysam arap olayim.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die keer dat wij even snel gingen lunchen zonder manager en wij ipv 13 uur om 14.30 uur aan kwamen kakken. Zijn tientalle oproepen negerende genoten wij van de lunch.
Gingen lunchen zonder manager. Bediening was super traag, ondanks dat we van tevoren hadden gebeld met wat wij wilden eten.quote:
waarom negeerden jullie hem?quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gingen lunchen zonder manager. Bediening was super traag, ondanks dat we van tevoren hadden gebeld met wat wij wilden eten.
Ipv 13uur kwamen wij 14.30 uur weer aan op kantoor. Ondertussen belde hij wel 10 x waar we waren , maar negeerden wij zijn oproepen.
Snap?
Op zich niet vreemd... Een hond (of een ander huisdier) is onderdeel van het gezin. Je brengt meer tijd door met je huisdier dan met je opa.quote:
Ja. Drie katten die tegelijkertijd doodziek zijn geworden. Twee ervan hebben het niet overleefd.quote:
Ja. Toen mijn oma een jaar of 7 geleden overleed voelde ik niks. Ik had weinig contact met haar.quote:
Awhh, kut is dat jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Drie katten die tegelijkertijd doodziek zijn geworden. Twee ervan hebben het niet overleefd.
Al die onderzoekjes, medicijnen en consulten in de avond/het weekend hebben een vermogen gekost.
Yep.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhh, kut is dat jaNu alleen Muezza over, toch?
Hmm, als je ze niet zo goed kent en bijna nooit ziet is het wel een beetje begrijpelijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja. Toen mijn oma een jaar of 7 geleden overleed voelde ik niks. Ik had weinig contact met haar.
De afgelopen jaren zijn enkele ooms en tantes overleden. Dat deed mij niks, ik had niks met hen... Ik vond het vooral sneu dat mijn ouders zo verdrietig (begrijpelijk) waren
Die oma heb ik volgens mij gedurende 5-6 "vakanties" gezien, inclusief mijn pre-tienerjaren. De andere oma en de opa's heb ik eigenlijk nooit gekend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm, als je ze niet zo goed kent en bijna nooit ziet is het wel een beetje begrijpelijk...
Dat spelenderwijs; logeren bij opa en oma, lekker met ze een dagje weg, samen koekjes bakken. Dat stukje "Nederlandse cultuur" heb ik wel gemist. Ga dat zeker proberen bij mijn kinderen toe te passen. Vind dat cool.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die oma heb ik volgens mij gedurende 5-6 "vakanties" gezien, inclusief mijn pre-tienerjaren. De andere oma en de opa's heb ik eigenlijk nooit gekend.
Mijn ouders waren een jaar of 38 toen ik were geboren. De grootouders waren dus al aardig op leeftijd waardoor ik hen niet "spelenderwijs" heb kunnen leren.
Mijn ouders hebben wel vaak opgepast en passen nog steeds vaak op op hun kleinkinderen. Maar echt samen iets ondernemen? Nah. Helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat spelenderwijs; logeren bij opa en oma, lekker met ze een dagje weg, samen koekjes bakken. Dat stukje "Nederlandse cultuur" heb ik wel gemist. Ga dat zeker proberen bij mijn kinderen toe te passen. Vind dat cool.
Ik merk dat inderdaad, ook op mijn werk, kom genoeg Turkse grootouders tegen die moeten oppassen omdat beiden ouders fulltime werken. Kind wordt opgevoed door oma en opaquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben wel vaak opgepast en passen nog steeds vaak op op hun kleinkinderen. Maar echt samen iets ondernemen? Nah. Helaas.
Yep. Ik gun iedereen een kind. Zelfs meerdere. "Neem" de kinderen echter pas als dat financieel haalbaar is zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik merk dat inderdaad, ook op mijn werk, kom genoeg Turkse grootouders tegen die moeten oppassen omdat beiden ouders fulltime werken. Kind wordt opgevoed door oma en opa
Ben ook opgevoed door oma grotendeels. Was fijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik merk dat inderdaad, ook op mijn werk, kom genoeg Turkse grootouders tegen die moeten oppassen omdat beiden ouders fulltime werken. Kind wordt opgevoed door oma en opa
Geloof ik best. Maar je bent haar kind niet, je bent je moeders kind. Vaak zijn die oudjes ook zo moe, en dan mogen ze weer kinderen opvoeden terwijl ze er net klaar mee zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ook opgevoed door oma grotendeels. Was fijn
Oh. Vallah oma was 41 toen ze voor ons zorgde.. en toen had ze ook haar eigen kind die toen 3 was :pquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geloof ik best. Maar je bent haar kind niet, je bent je moeders kind. Vaak zijn die oudjes ook zo moe, en dan mogen ze weer kinderen opvoeden terwijl ze er net klaar mee zijn.
Een oma van 41 is nog mobiel, kan an alles en nog wat ondernemen met een kleinkind.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Vallah oma was 41 toen ze voor ons zorgde.. en toen had ze ook haar eigen kind die toen 3 was :p
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een oma van 41 is nog mobiel, kan an alles en nog wat ondernemen met een kleinkind.
Die oma van mij kwam zelfs voor me op als ik al 5 jarige werd geslagen door die buurjongen van naastquote:
Cool.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die oma van mij kwam zelfs voor me op als ik al 5 jarige werd geslagen door die buurjongen van naast
quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:01 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn oma bond haar kleinkinderen later vast aan tafel met n touw. Zo van: jij luistert niettttt? Al gor.
wow. Dat verandert de zaak. Ik heb het nu over 60-70 jarigenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh. Vallah oma was 41 toen ze voor ons zorgde.. en toen had ze ook haar eigen kind die toen 3 was :p
Mijn oma is denk anders.. Zij is vit en fitaal. Ze is wat meer gaan aftakelen na de dood van een geliefde, maar ook nu zorgt ze voor haar kleinkinderen. Ze klaag wel meer nu. Maar ik snap wat jij bedoelt. Denk dat het persoonsgebonden is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wow. Dat verandert de zaak. Ik heb het nu over 60-70 jarigen
Ik moet snel wat eten, anders kan ik niet voor 22.00u gaan hardlopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers en heb niets in huis
Yummie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
Zusje had gisteren Milka met oreo....... Lord hold me of ik ga naar de Ah.
Dikzak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
Zusje had gisteren Milka met oreo....... Lord hold me of ik ga naar de Ah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |