SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Syl en ik hadden de afspraak om ooit samen te gaan winkelen. Nu zegt hij dat hij geen interesse heeft in de dames die het leuk vinden om met hem te winkelen. En ik reageerde dus met 'whatever', zeg maar heart broken. Yani grapje hi-ha-ho. Maar öyle bir sıçtınız batırdınız ki şakaya beni birdaha hayatım boyunca şaka yapmaktan soğutturdunuz.quote:
Hangt er vanaf...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Is een leuke Tartaarse man nou ook de droom van veel Turkse prinsesjesdames?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
K ga helemaal strekka hierquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl en ik hadden de afspraak om ooit samen te gaan winkelen. Nu zegt hij dat hij geen interesse heeft in de dames die het leuk vinden om met hem te winkelen. En ik reageerde dus met 'whatever', zeg maar heart broken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hangt er vanaf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij weten allemaal dat het uiteindelijk gaat om een stevige borstkas met ditto mannenvachtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie afspraken zijn BS. Zou je ook doen met JFM.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl en ik hadden de afspraak om ooit samen te gaan winkelen. Nu zegt hij dat hij geen interesse heeft in de dames die het leuk vinden om met hem te winkelen. En ik reageerde dus met 'whatever', zeg maar heart broken. Yani grapje hi-ha-ho. Maar öyle bir sıçtınız batırdınız ki şakaya beni birdaha hayatım boyunca şaka yapmaktan soğutturdunuz.![]()
![]()
Stimorol-, wat praat jij?
Trouwens, op het werk krijg ik bij ieder aanraking van een order picking trolley een stroomschok. Schrik me iedere keer kapot. Blijkbaar ben ik ook de enige bij wie dit gebeurt.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?![]()
So inside joke very not understand much Bortequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Syl en ik hadden de afspraak om ooit samen te gaan winkelen. Nu zegt hij dat hij geen interesse heeft in de dames die het leuk vinden om met hem te winkelen. En ik reageerde dus met 'whatever', zeg maar heart broken. Yani grapje hi-ha-ho. Maar öyle bir sıçtınız batırdınız ki şakaya beni birdaha hayatım boyunca şaka yapmaktan soğutturdunuz.![]()
Wat praat jij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, op het werk krijg ik bij ieder aanraking van een order picking trolley een stroomschok. Schrik me iedere keer kapot. Blijkbaar ben ik ook de enige bij wie dit gebeurt.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Antwoord: je schoenen.![]()
Iets met elektriciteit volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?![]()
Wedje dat jij binnen nu en 1 maand dus toch wel gaat shoppen op zijn kosten? Maak er gebruik vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
JFM heb ik buiten fok nooit gezien of gesproken, syl daarentegen wel. We hadden echt een afspraak..![]()
![]()
Valla ik ook .quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?Alleen gebeurt het bij ons bij iedereen. Het is letterlijk een marteling. Om de minuut zittt zittt. Word gek.
Gelukkig sta ik er maar zelden..![]()
Je bent static dudequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Een touwtje aan je broek binden en dat achter je aan slepen helpt zeker.![]()
Ja. maar zelfs syl snapte hem niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
So inside joke very not understand much Borte![]()
![]()
Waarom je mij erbij betrekt...quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat praat jij?
Antwoord: je schoenen.
Gewoon werkschoenen met stalen neuzen. Wat kan er mis mee zijn?![]()
Dan moet ze in natura terug betalen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wedje dat jij binnen nu en 1 maand dus toch wel gaat shoppen op zijn kosten? Maak er gebruik van
Als je met mij zou winkelen Borte, zou ik dat nooit van je vragen!"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
http://goo.gl/g9kiZoquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom je mij erbij betrekt...
Gewoon werkschoenen met stalen neuzen. Wat kan er mis mee zijn?![]()
Ik sla iedere keer eerst spastisch tegen de stang aan zodat de eerst schok eerst verdwijnt voordat ik 'm vastpak.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik ook .Alleen gebeurt het bij ons bij iedereen. Het is letterlijk een marteling. Om de minuut zittt zittt. Word gek.
Gelukkig sta ik er maar zelden..![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet ze in natura terug betalen!
Als je met mij zou winkelen Borte, zou ik dat nooit van je vragen!Oh my goodie, deze zin uit jouw mond. Someone punch me.
![]()
Mijn schoenen zijn zogenaamd gemaakt om die shocken op te vangen maar het helpt voor geen meter. Snap echt niet hoe die mensen dat doen die er altijd staan..quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik sla iedere keer eerst spastisch tegen de stang aan zodat de eerst schok eerst verdwijnt voordat ik 'm vastpak.![]()
"Oh my goodie"?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh my goodie, deze zin uit jouw mond. Someone punch me.
Goodnight y'all
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ik was vorige x duizelig, ging even op de grond hurken (zoals je doet als je bidt), omdat ik dacht ik ga KO, ik zag namelijk wazig en hoorde mijn stem ijzig zeg maar. Lag toen zo en zag beelden voor me van een film die ik even daarvoor had gezien. Was volgens mij echt even weg, want werd pas een soort van wakker toen iemand Stimorol- wat doe je riep. En toen ik mijn ogen opende dacht ik even, hey waar ben ik en wat is er gebeurd?
IS DIT NORMAAL. GA IK DOOD? MOET IK NAAR DE HUISARTS?![]()
Oh my God dan maar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
"Oh my goodie"?
Goodnight y'all![]()
Hoe spreken ze die streep uit?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was vorige x duizelig, ging even op de grond hurken (zoals je doet als je bidt), omdat ik dacht ik ga KO, ik zag namelijk wazig en hoorde mijn stem ijzig zeg maar. Lag toen zo en zag beelden voor me van een film die ik even daarvoor had gezien. Was volgens mij echt even weg, want werd pas een soort van wakker toen iemand Stimorol- wat doe je riep. En toen ik mijn ogen opende dacht ik even, hey waar ben ik en wat is er gebeurd?
Ik heb mijn werkschoenen van het uitzendbureau, net als mijn collega's, dus ik snap niet waarom zij er geen last van hebben en ik wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn zogenaamd gemaakt om die shocken op te vangen maar het helpt voor geen meter. Snap echt niet hoe die mensen dat doen die er altijd staan..Sana üç harfliler dadanmis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
Zoals bij jou? Jouw streep is zelfde als mijne dus herhaal het einde. maar.quote:Öcü? Baya korktum ama.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkschoenen van het uitzendbureau, net als mijn collega's, dus ik snap niet waarom zij er geen last van hebben en ik wel.
[..]
Sana üç harfliler dadanmis.![]()
Denk het ook, kan ook sihr zijn, zwarte magie komt zo vaak voor tegenwoordig. Je kan niet eens gemeen tegen iemand doen of ze vervloeken je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb mijn werkschoenen van het uitzendbureau, net als mijn collega's, dus ik snap niet waarom zij er geen last van hebben en ik wel.
[..]
Sana üç harfliler dadanmis.![]()
Gewoon iedere nacht in het donker je nagels knippen... doe je dat lang genoeg dan heb je ook geen problemen meer*quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk het ook, kan ook sihr zijn, zwarte magie komt zo vaak voor tegenwoordig. Je kan niet eens gemeen tegen iemand doen of ze vervloeken je.
*volgens mama![]()
Binnenkort krijg je bezoek zaten. Sabret.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk het ook, kan ook sihr zijn, zwarte magie komt zo vaak voor tegenwoordig. Je kan niet eens gemeen tegen iemand doen of ze vervloeken je.![]()
Ik dacht dat je je post had verwijderd en dat er dus iets anders stond.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja. maar zelfs syl snapte hem niet.
Wanneer gaan we trouwens shoppen?En nee, ik betaal niks.
![]()
![]()
Tuurlijk moet ze in natura terugbetalen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet ze in natura terug betalen!
Als je met mij zou winkelen Borte, zou ik dat nooit van je vragen!
.
.
.
.
.
.
.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over statische electriciteit gesproken: Zorg voor ESD-werkmateriaal! Heb je nergens meer last van.
Wij moeten ook ESD-spullen gebruiken wanneer we een technische ruimte betreden. Niet om onszelf te beschermen, maar om de apparatuur te beschermen.![]()
![]()
![]()
Omg. In het donker nagels knippen, janken op de trapopgang (naast het toilet) en dergelijke zijn uit den boze bij mijn ouders thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gewoon iedere nacht in het donker je nagels knippen... doe je dat lang genoeg dan heb je ook geen problemen meer*
*volgens mama![]()
![]()
Cultuur. Love that shit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Omg. In het donker nagels knippen, janken op de trapopgang (naast het toilet) en dergelijke zijn uit den boze bij mijn ouders thuis.![]()
Denk een mix van beiden. Toen mijn voet gekneusd ofzo was prevelde mijn tante enkele gebeden, terwijl ze mijn voet masseerde met een uienmengsel. Prachtig die shit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even serieus: is dat cultuur of (bij)geloof?
Neefje werd gewassen met 40 stenen in zijn badje toen hij 40 dagen oud was.
Kultur abi.![]()
Waarom datquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen als jij. IN STRIJD MET GELOOF. SLECHT!![]()
Oh god, uienmengsel. Mijn moeder houdt wel van dat soort dingen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk een mix van beiden. Toen mijn voet gekneusd ofzo was prevelde mijn tante enkele gebeden, terwijl ze mijn voet masseerde met een uienmengsel. Prachtig die shit.
Neefje werd gewassen met 40 stenen in zijn badje toen hij 40 dagen oud was.
Kultur abi.
Hoofdpijn? (Gezouten) aardappelen op het voorhoofd...(het hielp wel
)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: