Die man was geniaal. Heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, bij buitenhof was iemand die de Russische media/kranten volgt en de situatie doornam. Dat was interessanter. Hij zei ook dat Putin winnende is, de Krim gaat niet meer naar Ukraine. De eenheidsstaat Ukraine valt gewoon uit elkaar.
Hoi Alba12345.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, jullie maatje Johannes is er!
Niet echt een soepel gifje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat dit in de OP moet.
[ afbeelding ]
De ted haggard van de filmindustrie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Deze man is blijkbaar een Mr. Big Star in de United States of America.
[ Bericht 7% gewijzigd door tralalala op 01-03-2014 00:03:00 ]quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat Emile niet meer in de OP?
Ook mooi hoe Samsom aangepakt werd door twee economen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Die man was geniaal. Heb ik ook gezien
Kut. Met jou?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Zlata1234, hoe gaat hij?
Terechte edit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door tralalala op 01-03-2014 00:03:00 ]
Wat een achterlijke kanalenveger, die tralalala, die moesten ze eens even flink in zijn ballen trappen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als De Spec dit leest zal een stadionverbodje voor die gozert niet ver weg zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Emile Schelvis draait zich om in zijn graf van die man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als De Spec dit leest zal een stadionverbodje voor die gozert niet ver weg zijn.
Ik ken ook nog wel een snelle vogel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Is dit de Tarantino van de lage landen? Veel bloed- en schietwerk, en snelle vogels.
Balen man. Gelukkig is haar Instagram wel makkelijk te vinden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, kan beter, ik heb het mobiele nr van Alba nog niet.
12345 bleek het niet te zijn.
Ik ga niet over dit forum.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als De Spec dit leest zal een stadionverbodje voor die gozert niet ver weg zijn.
Ik eet nu al een kwartier toastjes met Italiaanse kruidenkaas en komkommert. De crunch overstijgt het geneuzel van de mannen aan tafel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ik luister al een kwartier niet meer. Ik heb niet het idee dat ik iets mis.
De hete pener van de Mike wil ik helemaal niet in mijn nek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga niet over dit forum.
Als je hier gaat kutten krijg je de hete pener van De Mike in je nek.
Net als deze http://instagram.com/alorsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Balen man. Gelukkig is haar Instagram wel makkelijk te vinden.
http://instagram.com/jessicaalba
Zet je haar vet te mesten potverdrie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik eet nu al een kwartier toastjes met Italiaanse kruidenkaas en komkommert. De crunch overstijgt het geneuzel van de mannen aan tafel.
Lees je mee Alors met je zak chips.
Bastognekoeken weer in de aanbiedingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik eet nu al een kwartier toastjes met Italiaanse kruidenkaas en komkommert. De crunch overstijgt het geneuzel van de mannen aan tafel.
Lees je mee Alors met je zak chips.
Dat ik daar nooit opgekomen ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Net als deze http://instagram.com/alors
Ik zie een paar typische foto's van het Friese landschap, dit is 'm gewoon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom post je onze trouwfoto gvdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee ouwe lelijke veeverkrachter, je bent er gloeiend bij!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:37 schreef tralalala het volgende:
Ik word erin geluisd, heb dat plaatje niet weggehaald.![]()
Of ik had toevallig 3 flessen Sambuca achter de kiezen en dat ik het gewoon niet meer weet.
Ik herken haar vinger.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar onderscheiden de mannen zich nu van de kinderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ik daar nooit opgekomen ben.
Tegen mij werd gezegd dat de naam uit 4 tekens zou bestaan. Ik ben er in geluisd zeg ik je.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar onderscheiden de mannen zich nu van de kinderen.
Ik twitter regelmatig met ene Bernie van Joppen, als die naam je bekend voorkomt.quote:
johannesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik twitter regelmatig met ene Bernie van Joppen, als die naam je bekend voorkomt.
Frans
Frit
Frifte
Grifte
Logisch toch? Jeroen van Koningsbrugge zou jaloers zijn op deze naamswijziging om het forum te veroveren.
Je hebt je er in laten luizenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen mij werd gezegd dat de naam uit 4 tekens zou bestaan. Ik ben er in geluisd zeg ik je.
Laten we de stekker er dan maar uithalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Toen ik Manon zag, dacht ik meteen aan Yolanthe Sap.
Ja, je hele beeldscherm met éénen en nullen onder gekwakt?quote:
Ik nu ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:41 schreef luxerobots het volgende:
Toen ik Manon zag, dacht ik meteen aan Yolanthe Sap.
Vertel jij anders een mop.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:43 schreef arjan1112 het volgende:
Als Jan Cremer twitter had gehad.. dan had je je kapot kunnen lachen
Hou jij het maar bij je mondharmonicaatje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komen twee sigaretten elkaar tegen, zegt de een tegen de ander: mag ik een vuurtje?
Laten we het zo zeggen: Nico Swinkels hoeft niet meer langs te komen om het plafond te witten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, je hele beeldscherm met éénen en nullen onder gekwakt?
Dan ben je wel heel kort gestopt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben gestopt met roken. over 10 minuten stop ik weer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel kort gestopt.
Jammer arjan!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, arjan deed zijn mop. Had ik niet door. Sorry arjan!
He wat? Ik luister niet meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wilde ik net wat over zeggen voordat Mani me onderbrak, wat een kutuitspraak is dat.
Dat moet dan wel een hele reeks worden, eerst gewoon de chronologische serie en dan "best of..."quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:47 schreef luxerobots het volgende:
Ik johannes_vermeer
Alle fok-posts van johannes in een gebundelde uitgave.
Barbie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Ik ben sowieso een open boek, daar hoeft geen kaftje omheen.
Verder Joost Eerdmans over de politiek in R'dam, Ferry Mingelen over het radio debat, een nierendokter en iemand die een nier vond op facebook.quote:Schrijver Abdelkader Benali schrijft deze maand ter gelegenheid van de Boekenweek een wedstrijd uit voor talentvolle schrijvers. Zij kunnen een reisverhaal van maximaal 1000 worden insturen en zo kans maken op een rondreis door Marokko, waarbij Benali zal fungeren als gids. De reis komt langs de de literaire plaatsen Fez, Marrakech en Tanger. Vanavond komt hij vertellen waar een goed reisverhaal aan moet voldoen.
Je bent toch volksvertegenwoordiger. Dan is het wel goed als je inhoudelijk meedoet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Caland het volgende:
Waarom zou Wilders eigenlijk aan dat debat mee moeten doen?
Geen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
Caland op welke Turk ga jij stemmen met de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam
PVV doet helemaal niet mee toch aan die verkiezingen. Of nauwelijks.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch volksvertegenwoordiger. Dan is het wel goed als je inhoudelijk meedoet.
Er zit behoorlijke variatie in de lokale versies van landelijke partijen. Daarbij zijn er ook veel lokale issues. Dan is zo'n fractievoorzittersdebat vrij zinloos.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent toch volksvertegenwoordiger. Dan is het wel goed als je inhoudelijk meedoet.
Ik moet nog even een geschikte vinden die pleit voor meer kebabzaken en kapsalons.quote:
Dat vooral ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit behoorlijke variatie in de lokale versies van landelijke partijen. Daarbij zijn er ook veel lokale issues. Dan is zo'n fractievoorzittersdebat vrij zinloos.
Dat is zo. Maar dan nog vind ik dat als je als landelijke partij meedoet aan de gemeenteraad verkiezingen je inhoudelijk moet meedoen. Wat trekt zo'n SGP nou aan gemeenten aan? Overigens is dit NOS debat een van de weinige debatten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
PVV doet helemaal niet mee toch aan die verkiezingen. Of nauwelijks.
SGP = Hele biblebelt + overal en nergens wel een zeteltje toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dan nog vind ik dat als je als landelijke partij meedoet aan de gemeenteraad verkiezingen je inhoudelijk moet meedoen. Wat trekt zo'n SGP nou aan gemeenten aan? Overigens is dit NOS debat een van de weinige debatten.
Zeker, maar daarom worden er ook voornamelijk punten behandeld die nu vanuit landelijke politiek naar gemeentepolitiek wordt overgeheveld. Buurtzorg, ouderenhulp, lokale belastingen voor huisdieren etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit behoorlijke variatie in de lokale versies van landelijke partijen. Daarbij zijn er ook veel lokale issues. Dan is zo'n fractievoorzittersdebat vrij zinloos.
De biblebelt zijn ook maar enkele gemeenten. De rest gaat steeds meer naar CU.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
SGP = Hele biblebelt + overal en nergens wel een zeteltje toch?
Terwijl de PVV maar in twee gemeenten meedoet.
Je kan het je niet voorstellen he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Specularium het volgende:
Deze vrouw heeft er goed over nagedacht.
Vandaar mijn eerste punt. Niet elke lokale afdeling houdt er dezelfde standpunten op na over elk issue. De fractievoorzitter in de tweede kamer spreekt dan ook niet namens iedere lokale afdeling.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, maar daarom worden er ook voornamelijk punten behandeld die nu vanuit landelijke politiek naar gemeentepolitiek wordt overgeheveld. Buurtzorg, ouderenhulp, lokale belastingen voor huisdieren etc.
Ik heb Louisgod nog wel gezien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie missen nu wel het item over Tante Antje.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De biblebelt zijn ook maar enkele gemeenten. De rest gaat steeds meer naar CU.
Gegarandeerde victorie op Urk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
SGP = Hele biblebelt + overal en nergens wel een zeteltje toch?
Terwijl de PVV maar in twee gemeenten meedoet.
Had hem dan in ieder geval een voornaam gegeven die begint met een i.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Erardo kea. Met zo'n naam is nierproblemen niet je grootste probleem.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had hem dan in ieder geval een voornaam gegeven die begint met een i.
Schaamnamenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had hem dan in ieder geval een voornaam gegeven die begint met een i.
Ja die gemeenten gaan ze over 15 jaar nog steeds trekken, maar de invloed is nihil. De zwartekousen gemeenten houden er toch een standaardgemeenschap op na. Daar groeit of krimpt de invloed niet. Zo stabiel als een huis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardig gebied anders. Hoeft qua populatie niet veel te zijn, maar wel veel verschillende gemeentes en raadsleden.
'Bam, dit is 3kb' hadden ze ook bedacht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nier Hier.
Bekt goed, past op een sticker, te onthouden, D66 zou het bedacht kunnen hebben.
Tor, zeker nu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Bam, dit is 3kb' hadden ze ook bedacht.
Goed nummer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zet hem op je ipod, op replay.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oja, kut. Komt dat replay gedeelte niet ook ergens terug?
Even luisteren dan maar.
Ik vind je Blof-teksten beter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben een rockchick, maar beter dan de meesten. Kom een keertje spacen op me leipe feesten.
Die zit ook in die compilatie appelbeignet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben een rockchick, maar beter dan de meesten. Kom een keertje spacen op me leipe feesten.
Verre familie van Christiane F.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
Joost is wel eens op een station geweest.
Hier heb je hun voornamen er bij, mss kan je ze dan op hyves opzoeken en een respect geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Word je getroffen door herkenning in de 3KB-clip?
quote:BAM, dit is 3Kb
Na deze track zet jij hem op replay.
zet hem op je Iphone of je BB
Dit was de shit van 3KB
Toen werden we in 4 groepen verdeeld en moest elke groep zijn eigen coeplet maken. met minimaal 8 zinnen. Hier komen deze vier copleten:
1. Esmee : Papa geeft me geld ik wil shoppen in de stad want wij zijn shoppen nooit zat.
Sharona : Iedereen zegt kader is dom. Maar als we gaan rappen zijn we de bom.
Priscilla : Chilling op school, chilling op straat dat is waar het deze chicks om gaat.
Manon : We willen geen haters, we willen geen praters we chillen en relax en zeggen laters.
2. Eva : Ik chill in nootdorp ik chill er elke dag. Met mijn vrienden tot laat in de nacht.
Sophie : Als we gaan spacen zijn we aan het feesten. Ja dan gaan we los als wilde beesten.
Robin : In het weekend gaan we stappen, ja dan gaan we los dat moet je snappen.
Jamy : School vind ik echt een hel, ja je ziet mij pas lachen na de bel.
BAM, dit is 3Kb
Na deze track zet jij hem op replay.
Dit was de shit van 3KB
3. Dominiqeu : Adidas dat is pas chill, met me nikes aan en doe wat ik wil.
Sharon : Ik ben een rock chick maar rap beter dan de meeste, kom een keer spacen op me leipe feesten.
Merve : Pingen met de boys de hele dag door, dat is de reden dat jou niet hoor.
Manel : Iphone is de beste dat weten we allemaal, maar nu iedereen pingt doe ik ze lekker na.
4. Joey : Zet em op je iphone of je BB, en als je die niet hebt dan tel je niet mee.
Cos : Chill altijd rustig op de hoek, geen blackberry maar iphone in mijn broek
Martijn : Agent P in de hood, zeg wat je wil maar de zaken gaan goed.
Mitchell : Ben vaak te vinden met de boys in de hook, everything alright ofterwijl het gaat goed. popo blijft naar antwoorden gissen, maar het heeft geen zin net als in een zwembad vissen. Zit met een walker in de hand, jonny veranderd mij in een echte zakenman.
En dan weer het refrein:
BAM, dit was 3Kb
Na deze track zet jij hem nu replay.
Dit was de zieke shit van 3KB
Ik googlede. Waarom kom ik hier nu pas achter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Word je getroffen door herkenning in de 3KB-clip?
Ik ook. Voel mij oud.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik googlede. Waarom kom ik hier nu pas achter?
slackerquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik googlede. Waarom kom ik hier nu pas achter?
Ik deed een spreekbeurt voor godsdienst over god is a dj.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniaal man. Jammer dat ik geen ckv meer had toen dat populair werd.
Wij maakten altijd flitsende filmpjes voor Youtube.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik deed een spreekbeurt voor godsdienst over god is a dj.
quote:
Dat bestond nog niet in mijn tijd denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij maakten altijd flitsende filmpjes voor Youtube.
Superniger is streets behind.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:41 schreef alors het volgende:
[..]Als je een kek nieuw woordje hebt geleerd moet je hem wel in de juiste context gebruiken.
Dat programma van hem op Radio1quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet mijn partij, maar wel ok figuur.
Neequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:43 schreef Buitendam het volgende:
Ah de Grote Kale Leider.
Ongelofelijke onbenul was het toch.
Had wel altijd het idee dat hij het erom deed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat programma van hem op Radio1En onophoudelijke stroom van populistische diarree.
Waarom?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
Kan me goed voorstellen dat je Rotterdam verlaat als je het jezelf kan veroorloven.
Voor tijdens m'n studiejaren wel prima te doen. Zondagochtend naar Turkse supermarkt, daar kom je niet mee aan in het Noorden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
Kan me goed voorstellen dat je Rotterdam verlaat als je het jezelf kan veroorloven.
Wij hebben verse melk van boer Harm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor tijdens m'n studiejaren wel prima te doen. Zondagochtend naar Turkse supermarkt, daar kom je niet mee aan in het Noorden.
In mijn studietijd vond ik het een prima stad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:45 schreef Monolith het volgende:
Lekker roken bij de groenteboer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:48 schreef arjan1112 het volgende:
In ieder dorp heb je wel shoarma boeren en we hebben zelfs een Marokkaanse groenteboer een dorp verderop.
Dus.
Wij hebben tegenwoordig een sushiboer en een Thai. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:48 schreef arjan1112 het volgende:
In ieder dorp heb je wel shoarma boeren en we hebben zelfs een Marokkaanse groenteboer een dorp verderop.
Dus.
In Groningen heb je toch Nazar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor tijdens m'n studiejaren wel prima te doen. Zondagochtend naar Turkse supermarkt, daar kom je niet mee aan in het Noorden.
Af en toe een steen door de ruit gooien bij de sushiboer en dan de Thai de schuld geven, niks mis mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig een sushiboer en een Thai. Ongelooflijk.
Zo gaat dat bij de verschillige VARA.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
Nee Witteman wil Joost ontmaskeren als racist lijkt het.
Ik als gristenhond vind dat geen slecht punt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:50 schreef Buitendam het volgende:
Aah Joost gaat bepalen wat ik op mijn hoofd zet of aan mijn kettinkje hang als ik een openbare functie bekleed. Verder dromen.
Ik vind zijn montuur aanstootgevend. Zet eens af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik als gristenhond vind dat geen slecht punt.
Sorry johannes, ik zat niet op te letten. Maar dat is een inside joke die verder niemand begrijpt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje net geplaatst.
Maar niemand heeft geklikt.
Filmpjes van Bassie, Froger en telefoonterreur worden op FOK! door niemand gewaardeerd helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje net geplaatst.
Maar niemand heeft geklikt.
Iemand uit Vlaardingen aan de lijn was toch altijd wel een hoogtepuntje van MiddenInDeNachtRick.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry johannes, ik zat niet op te letten. Maar dat is een inside joke die verder niemand begrijpt.
Is dit trouwens de dochter van één van jullie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Filmpjes van Bassie, Froger en telefoonterreur worden op FOK! door niemand gewaardeerd helaas.
wtfquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Is dit trouwens de dochter van één van jullie?
Wat heb ik toch een hekel aan die kutkinderen, laat ze de vliegende tering krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Is dit trouwens de dochter van één van jullie?
Kijk en dat ken ik dan weer niet. Was die persoon uit Vlaardingen Bassie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Iemand uit Vlaardingen aan de lijn was toch altijd wel een hoogtepuntje van MiddenInDeNachtRick.
Zo mooiquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:59 schreef tralalala het volgende:
Ik wil zo graag die Bassie en Adriaan deurbel
Jij hebt nooit MIDNR geluister op 538? Was jaren geleden tussen 0-3. Briljant programma, bijna geen muziek, voornamelijk idioten die opbelden en prachtige jingles. En uiteraard genoeg oversekst geneuzel voor de stiekeme puberale luisteraars.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk en dat ken ik dan weer niet. Was die persoon uit Vlaardingen Bassie?
Nee, dat was Henk uit Katwijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Iemand uit Vlaardingen aan de lijn was toch altijd wel een hoogtepuntje van MiddenInDeNachtRick.
Nee het was Jan, uit Almere. Maar mensen uit Almere kan ik sowieso wel voor hun kop schieten.quote:
Ik luisterde wel een periode 538 tussen 0-3 maar toen zaten er een man en een vrouw en niet Rick. Was altijd wel geinig, vooral als ze een gestoorde opbelden die een stukje op de clarinet toeterde en dan moesten de luisteraars raden wat het was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij hebt nooit MIDNR geluister op 538? Was jaren geleden tussen 0-3. Briljant programma, bijna geen muziek, voornamelijk idioten die opbelden en prachtige jingles. En uiteraard genoeg oversekst geneuzel voor de stiekeme puberale luisteraars.
quote:Bobbi Eden in nieuw programma Kooijman en Kluijver
Showbiz • 06-03-2014 @ 21:42 • Redactie
Pornoster Bobbi Eden is een van de deelnemers aan het nieuwe programma van Jan Kooijman en Nicolette Kluijver, Ik Ben een Ster, Haal Me hier Uit! Dat maakte RTL 5 donderdag bekend.
Ook presentator Bert Kuizenga, oud-profvoetballer Jevgeni Levtsjenko en zangeres Anita Heilker doen mee aan het programma, waarvoor ze gedropt werden in de jungle van Suriname. Binnenkort worden de namen van andere kandidaten bekendgemaakt. Vanaf 21 april is op televisie te zien hoe de sterren hun tijd in de jungle hebben beleefd.
Is het ook goed nieuws voor niet-Levchenko Hooligans?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws voor de Levchenko Hooligans
[..]
Ja, ik doe ook mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het ook goed nieuws voor niet-Levchenko Hooligans?
Vergeet geen handdoek klaar te leggen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed nieuws voor de Levchenko Hooligans
[..]
Stel je aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Lange witte mouwen onder een t-shirt. Mijn ogen bloeden.
Het valt me mee, geen glittertruitjes en glimmende michelin-jasjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:08 schreef alors het volgende:
Lange witte mouwen onder een t-shirt. Mijn ogen bloeden.
58% bedoelt zequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
De meerderheid is 85% dus het is eigenlijk bijna 50/50.
Okay man.
Jessica Albaquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef alors het volgende:
Mooi meisje die Julia, ze lijkt op iemand, maar ik weer niet wie...
Vals bescheiden opmerking van je dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef alors het volgende:
Een beetje op Monique Samuel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef alors het volgende:
Niet mijn spiegelbeeld hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vals bescheiden opmerking van je dit.
Katja Herbers.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef alors het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Jullia is genoeg, de andere twee zijn overbodig.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Als je op mute drukt is het best te doen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof je bij de koffie automaat staat in het asielzoekerscentrum.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Net alsof je bij de koffie automaat staat in het asielzoekerscentrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |