Ja. Ze hebben meteen een broertje voor Carl gemaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze nou geneukt of niet? Anders is Daryl homo.
Die met die neger in de hoofdrol of survival instinct?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:07 schreef ems. het volgende:
TWD game van telltale aflevering 2 was weer fucking geweldig. Wat zou het tof zijn als de makers/verkrachters van de serie eens proberen af te kijken bij hun.
De opvolger van de neger-in-hoofdrol. Seizoen 2 zeg maar!quote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef warp995 het volgende:
[..]
Die met die neger in de hoofdrol of survival instinct?
Jup mee eens, was beter geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 18:39 schreef ems. het volgende:
[..]
De opvolger van de neger-in-hoofdrol. Seizoen 2 zeg maar!
kannibalenplaatsquote:Op maandag 10 maart 2014 09:48 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe ep
Ben wel reuze benieuwd wat Terminus nou is
Ik hoop dat dit een gok is en geen spoilerquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:50 schreef betyar het volgende:
[..]Spoilertags aub voor de mensen die comics niet lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bejaardentehuis.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:48 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe ep
Ik ook. Terminus is de oorspronkelijke naam voor Atlanta, maar op de kaart ligt het in de buurt van Macon. Maar kom maar op. Is het veilig? Is daar een nieuwe bad guy? Is er helemaal niks?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:48 schreef Discombobulate het volgende:
Toffe ep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok voornamelijk over dat het groepje Bob, Sasha, Maggie het in eerste instantie niet heel erg eens was over waar ze nou heen zouden gaan. Maggie wilde naar Sanctuary, Sasha wilde een veilige plek, en Bob leek te proberen de groep bij elkaar te houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:42 schreef Fer het volgende:
Met nog een paar afleveringen te gaan, zal Terminus wel een dikke cliffhanger worden.
Maar waar ging deze aflevering nou over?
Ok, thanks. Ik wist niet zeker of hun het waren. Wel duidelijk dat het bad guys zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:32 schreef OMG het volgende:
En dan zit Daryl nu noodgedwongen bij dat nieuwe groepje. Het groepje dat het huis van Rick, Carl, en Michonne was binnengedrongen. Hoe gaat 'ie daar uitkomen? Gaan ze Rick, Carl en Michonne tegenkomen en herkent die ene kerel Rick?
Oh ik dacht dat Beth er zelf vandoor ging.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik gok voornamelijk over dat het groepje Bob, Sasha, Maggie het in eerste instantie niet heel erg eens was over waar ze nou heen zouden gaan. Maggie wilde naar Sanctuary, Sasha wilde een veilige plek, en Bob leek te proberen de groep bij elkaar te houden.
En uiteindelijk blijkt dat ze dan toch samen dezelfde kant opgaan.
Beth en Daryl trokken nu goed met elkaar op. Dan wordt Beth ontvoerd, en is Daryl weer alleen. Gaat 'ie dat trekken?
En dan zit Daryl nu noodgedwongen bij dat nieuwe groepje. Het groepje dat het huis van Rick, Carl, en Michonne was binnengedrongen. Hoe gaat 'ie daar uitkomen? Gaan ze Rick, Carl en Michonne tegenkomen en herkent die ene kerel Rick?
Zijn ze inmiddels niet allang van de comics afgeweken?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Spoilertags aub voor de mensen die comics niet lezen.
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels niet allang van de comics afgeweken?
Deels maar ook weer een groot deel van de comics zoals Abraham Ford en z'n groep.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels niet allang van de comics afgeweken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren dezelfde jaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
En waren dit nou diezelfde lui die in dat huis zaten waar Rick onder het bed lag?
Zou kunnen, ik kan me niet herinneren hoe hij er uit zag.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Die gast in die stoel die buiten zat. Die sprak Daryl ook aan toch?
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kan me niet herinneren hoe hij er uit zag.
Is gewoon opgedroogd bloed van de zombies.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:33 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja het leek op een opengehaalde wond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |