quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef GZ1000 het volgende:
Haha TS neukt hoeren bij gebrek aan beter.
Nou en man een keer in de zoveel tijd ga ik eens wandelen ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef GZ1000 het volgende:
Haha TS neukt hoeren bij gebrek aan beter.
Daar moeten de douane dan maar op controleren. Maar hoe kan ik de schuld krijgen van iets, terwijl de douane haar werk niet goed doet? Geeft de directeur van de douane dan na iedere illegale/gedwongen vrouw een boete van 1000 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef eend112 het volgende:
Net Amerika
Maar vind het zo slecht nog niet, als je ziet hoe veel meisjes er gedwongen in de prostitutie zitten
Wat heeft de douane hier mee te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou en man een keer in de zoveel tijd ga ik eens wandelen ja.
[..]
Daar moeten de douane dan maar op controleren. Maar hoe kan ik de schuld krijgen van iets, terwijl de douane haar werk niet goed doet? Geeft de directeur van de douane dan na iedere illegale/gedwongen vrouw een boete van 1000 euro.
Illegale mogen niet zomaar binnenkomen. En vaak komen die wat het illegaal doen zonder paspoort etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat heeft de douane hier mee te maken?
Ja maar ze lijken op elkaar van 18 tot en met 22. Iemand van 25 kan nog 20 lijken. Dus hoe moet ik dit controleren? Ik heb geen zin in eentje van de 30 die al 5 jaar in het vak zit en zo verlept is....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Sex met vrouwen boven de 20 is gewoon goor.
Alle hoeren die gedwongen zijn zijn illegalen? Ik denk niet dat ze daar van uit gaan bij deze wet namelijk..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Illegale mogen niet zomaar binnenkomen. En vaak komen die wat het illegaal doen zonder paspoort etc.
Als niemand geforceerd zou worden kunnen die van 18. 19 en 20 ook aan de bak. En als ze tegen hun wil werken gaan ze naar de politie of de politie moet controleren in die buurt. Verdomme zeg, wat moeten die vrouwen van in de 19 of 20 die hiermee hun geld verdienen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alle hoeren die gedwongen zijn zijn illegalen? Ik denk niet dat ze daar van uit gaan bij deze wet namelijk..
Baantje bij de supermarkt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als niemand geforceerd zou worden kunnen die van 18. 19 en 20 ook aan de bak. En als ze tegen hun wil werken gaan ze naar de politie of de politie moet controleren in die buurt. Verdomme zeg, wat moeten die vrouwen van in de 19 of 20 die hiermee hun geld verdienen?
Heb je weer gedronken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als niemand geforceerd zou worden kunnen die van 18. 19 en 20 ook aan de bak. En als ze tegen hun wil werken gaan ze naar de politie of de politie moet controleren in die buurt. Verdomme zeg, wat moeten die vrouwen van in de 19 of 20 die hiermee hun geld verdienen?
Met andere woorden, ik mag ook verzinnen dat ze 21 is? We mogen immers zelf verzinnen hoe te bepalen hoe oud ze is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
"Ik laat het aan de prostituee en de klant om hiervoor in de praktijk een oplossing te vinden"
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ze lijken op elkaar van 18 tot en met 22. Iemand van 25 kan nog 20 lijken. Dus hoe moet ik dit controleren? Ik heb geen zin in eentje van de 30 die al 5 jaar in het vak zit en zo verlept is....
Jij snapt het, ik snap ook niet waarom mensen daar zo tegenaan kijken met zo'n negatieve blik. Ik bedoel tja... Wat is er mis mee oudste beroep in de wereld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit dus!
niks mis met zo nu en dan een keer wandelen, zolang je je wijf maar niet bedoenderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |