ik weet het. Menthol word trouwens afgeraden omdat het littekenvormend kan werken (van wiki). Aerius werkt echter ook jeukstillend. Jan kreeg het destijds omdat hij allergisch was voor muggen en toen hij zo bizar onderzat kreeg hij hetzelfde voorgeschreven. Bij Geert lijkt het tot op heden echter mee te vallen gelukkig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:19 schreef mefke79 het volgende:
Djmo aerus is een anti histamine, tegen allergie dus. De pokken is een virus dus waarom zou je dat spul geven? Mentholpoeder of gel werkt ook gewoon. Kidsklin werkte ook, vooral net uit de koelkast en havermout ging in een washandje in bad. Tis een paar dagen flink afzien, dat wel. En oudste zijn eczeem nam het daarna over dus het is ook een van de weinige keren dat we hormoon zalf gebruikt hebben.
volgende keer één keer waarschuwen dat ze dan maar zonder broek meegaat en dan ook gewoon zonder broek in de auto zetten. Geen weerwoord afwachten maar bij kop en kont vastpakken en in de auto zetten, zonder iets te zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef PureEvil het volgende:
Dames. Even ter info. Dat kusjekroel en uitleg gedoe werkt dus NIET bij mijn kind.![]()
Vanochtend met heel erg veel moeite een broek aan kunnen trekken, daarna met moeite in de auto gezet, en vanmiddag was het helemaal drama toen ze in de autostoel moest![]()
En nu loopt ze zonder broek en zonder luier
Hier idd ook, bij beide kinderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:30 schreef mefke79 het volgende:
Volgens mij moet je ook gewoon geluk hebben met die littekens. Driekus heeft er eentje in zijn gezicht. Het was ook de grootste pok die hij had. Hij bleef er keurig af, maar dat was kennelijk niet genoeg.
wij gebruiken nu de gang bij hysterisch gedoe en niet willen luisteren. Werkt wonderbaarlijk goed. Maar laatst wilde ze niet in haar stoel eten, maar op "onze" stoel, toen heb ik haar uitgelegd dat het dan lastig eten is omdat ze er niet goed bij kan dan....tot mijn verbazing ging ze zo in haar stoel zitten. Met andere woorden; de ene dag is het zo, de andere dag weer anders. Heb je geen reet aan dusquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef PureEvil het volgende:
Dames. Even ter info. Dat kusjekroel en uitleg gedoe werkt dus NIET bij mijn kind.![]()
Vanochtend met heel erg veel moeite een broek aan kunnen trekken, daarna met moeite in de auto gezet, en vanmiddag was het helemaal drama toen ze in de autostoel moest![]()
En nu loopt ze zonder broek en zonder luier
En het mooie is dat dit soort rationele oplossingen steeds vaker succesvol wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Susie het volgende:
[..]
wij gebruiken nu de gang bij hysterisch gedoe en niet willen luisteren. Werkt wonderbaarlijk goed. Maar laatst wilde ze niet in haar stoel eten, maar op "onze" stoel, toen heb ik haar uitgelegd dat het dan lastig eten is omdat ze er niet goed bij kan dan....tot mijn verbazing ging ze zo in haar stoel zitten. Met andere woorden; de ene dag is het zo, de andere dag weer anders. Heb je geen reet aan dus
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
En het mooie is dat dit soort rationele oplossingen steeds vaker succesvol wordenIk sta er regelmatig verstelt van wat we allemaal kunnen oplossen of voorkomen door dingen uit te leggen
Ahh wat schattig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef bitterend het volgende:
Als ik thuis kom is het altijd "kom binnen mama"
"jas uit!"
"Sloen uit"
"sitteuh mama ja? tieetti? ja? "![]()
Nikki wat een schatje heb je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |