abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 05:58:20 #201
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137645688
Kan hem niet zien Kyara. Staat op prive...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137645891
Of (voor veel minder geld) een zak haver(mout) kopen en m daarmee in bad of onder de douche doen. Haver in een sok of washand doen, komt melkachtig vocht uit dat de jeuk verlicht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 maart 2014 @ 07:26:22 #203
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137645951
havermout heb ik idd al in huis, maar dat werkte bij jan niet.bij Jan kreeg ik aerius oid, (was wel een andere ha, maar goed) we zullen zien hoe het zich ontwikkelt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137645992
Havermout werkte bij ons het beste, het was even een vies weekje met al die havermoutprut, maar het werkte bij ons echt beter dan de kidsclin (of zoiets). Succes!
  woensdag 12 maart 2014 @ 07:48:43 #205
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137646101
Ik heb daarna nog de plekjes gesmeerd met calendulan zalf, tegen de mogelijke littekens.
  woensdag 12 maart 2014 @ 08:11:31 #206
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137646323
Wat sneu DJMO. Ik hoor ook goede verhalen over de calendulan van VSM.

Filmpje:

woensdag 12 maart 2014 @ 08:27:46 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137646520
Lief Kyara en typisch peuter om tellen dan opeens leuker te vinden midden in het liedje :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 maart 2014 @ 09:14:20 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137647289
Ik probeer hem af te leiden .. door hem in z'n lijfje te prikken (zachtjes natuurlijk) terwijl ik peutertje pok, pok, pok, pok, zeg :') hij begint te schaterlachen en hetzelfde terug te doen bij mij. En vergeten is de jeuk :P

Lief filmpje Kyara!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 12 maart 2014 @ 09:19:57 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_137647386
Djmo aerus is een anti histamine, tegen allergie dus. De pokken is een virus dus waarom zou je dat spul geven? Mentholpoeder of gel werkt ook gewoon. Kidsklin werkte ook, vooral net uit de koelkast en havermout ging in een washandje in bad. Tis een paar dagen flink afzien, dat wel. En oudste zijn eczeem nam het daarna over dus het is ook een van de weinige keren dat we hormoon zalf gebruikt hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_137647436
Calendula zalf van VSM helpt ook goed tegen de jeuk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 maart 2014 @ 09:22:12 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137647439
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:19 schreef mefke79 het volgende:
Djmo aerus is een anti histamine, tegen allergie dus. De pokken is een virus dus waarom zou je dat spul geven? Mentholpoeder of gel werkt ook gewoon. Kidsklin werkte ook, vooral net uit de koelkast en havermout ging in een washandje in bad. Tis een paar dagen flink afzien, dat wel. En oudste zijn eczeem nam het daarna over dus het is ook een van de weinige keren dat we hormoon zalf gebruikt hebben.
ik weet het. Menthol word trouwens afgeraden omdat het littekenvormend kan werken (van wiki). Aerius werkt echter ook jeukstillend. Jan kreeg het destijds omdat hij allergisch was voor muggen en toen hij zo bizar onderzat kreeg hij hetzelfde voorgeschreven. Bij Geert lijkt het tot op heden echter mee te vallen gelukkig.

woensdag 12 maart 2014 @ 09:29:59 #212
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_137647612
Wat ook nog goed helpt bij waterpokken is Tea Tree olie. Als je de pokjes ermee aanstipt, gaan ze sneller weg en jeuken ze ook minder.

En idd, havermout.

Ik zou zelf niet naar de huisarts gaan voor iets tegen de jeuk. Het is vervelend, maar ze moeten er even doorheen, het duurt maar een paar dagen en dan is het over. Er zijn zoveel middeltjes die je kan gebruiken ervoor die gewoon vrij verkrijgbaar zijn om de jeuk enigszins te verlichten.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 12 maart 2014 @ 09:30:36 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_137647634
Volgens mij moet je ook gewoon geluk hebben met die littekens. Driekus heeft er eentje in zijn gezicht. Het was ook de grootste pok die hij had. Hij bleef er keurig af, maar dat was kennelijk niet genoeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 12 maart 2014 @ 09:49:42 #214
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137648071
O. had niks noemenswaardigs aan pokken en geen jeuk en toch twee kleine littekens in zijn gezicht.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:32:44 #215
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_137656929
Dames. Even ter info. Dat kusjekroel en uitleg gedoe werkt dus NIET bij mijn kind. }:|

Vanochtend met heel erg veel moeite een broek aan kunnen trekken, daarna met moeite in de auto gezet, en vanmiddag was het helemaal drama toen ze in de autostoel moest :X
En nu loopt ze zonder broek en zonder luier :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 maart 2014 @ 16:04:30 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137659596
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef PureEvil het volgende:
Dames. Even ter info. Dat kusjekroel en uitleg gedoe werkt dus NIET bij mijn kind. }:|

Vanochtend met heel erg veel moeite een broek aan kunnen trekken, daarna met moeite in de auto gezet, en vanmiddag was het helemaal drama toen ze in de autostoel moest :X
volgende keer één keer waarschuwen dat ze dan maar zonder broek meegaat en dan ook gewoon zonder broek in de auto zetten. Geen weerwoord afwachten maar bij kop en kont vastpakken en in de auto zetten, zonder iets te zeggen.

pi_137660224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:30 schreef mefke79 het volgende:
Volgens mij moet je ook gewoon geluk hebben met die littekens. Driekus heeft er eentje in zijn gezicht. Het was ook de grootste pok die hij had. Hij bleef er keurig af, maar dat was kennelijk niet genoeg.
Hier idd ook, bij beide kinderen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:12:52 #218
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137672421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef PureEvil het volgende:

wij gebruiken nu de gang bij hysterisch gedoe en niet willen luisteren. Werkt wonderbaarlijk goed. Maar laatst wilde ze niet in haar stoel eten, maar op "onze" stoel, toen heb ik haar uitgelegd dat het dan lastig eten is omdat ze er niet goed bij kan dan....tot mijn verbazing ging ze zo in haar stoel zitten. Met andere woorden; de ene dag is het zo, de andere dag weer anders. Heb je geen reet aan dus :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:15:13 #219
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137672573
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef Susie het volgende:

[..]

wij gebruiken nu de gang bij hysterisch gedoe en niet willen luisteren. Werkt wonderbaarlijk goed. Maar laatst wilde ze niet in haar stoel eten, maar op "onze" stoel, toen heb ik haar uitgelegd dat het dan lastig eten is omdat ze er niet goed bij kan dan....tot mijn verbazing ging ze zo in haar stoel zitten. Met andere woorden; de ene dag is het zo, de andere dag weer anders. Heb je geen reet aan dus :P
En het mooie is dat dit soort rationele oplossingen steeds vaker succesvol worden :Y Ik sta er regelmatig verstelt van wat we allemaal kunnen oplossen of voorkomen door dingen uit te leggen :Y
Oude (on)bekende.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:17:17 #220
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137672683
Dat merk ik ook wel hoor. Ze begrijpen meer dan wij denken.
pi_137672693
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

En het mooie is dat dit soort rationele oplossingen steeds vaker succesvol worden :Y Ik sta er regelmatig verstelt van wat we allemaal kunnen oplossen of voorkomen door dingen uit te leggen :Y
Inderdaad!

Ze begrijpt hier echt zooo veel!

Edit: Wat jij zegt dus Susie :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137673097
Hier werkt de aanpak uitleggen waarom iets niet kan/mag en zoveel mogelijk proberen een alternatief te bieden over het algemeen het beste. En soms is een afkoelmoment op de trap of op haar kamer echt even nodig, kan gebeuren en over het algemeen gaat het dan de rest van de dag weer goed.

L. heeft vandaag haar beste actie tot nu toe uitgevoerd. Ik ging een uurtje slapen en L. bleef beneden televisie kijken. Hebben we vaker zo gedaan de afgelopen weken en gaat altijd goed. Tot mijn man vanmiddag toen hij thuiskwam de snoepjeskast (dressoir waar L. dus heel goed bij kan) opende. Ze had de hele pot met K3 chocolaatjes leeggegeten. _O- :o En ze was ook nog zo slim geweest om alle papiertjes in de vuilnisbak te gooien. Toen ik haar vroeg waarom ze er zoveel op had zei ze: "ik wilde heel graag groeien mama". :D Ik vond het zo'n goede actie dat ik er ook echt niet boos om kon worden. Maar ze heeft dus echt iets van 10 chocoladebonbons opgegeten. En bij het avondeten zei ze dat er geen plek meer was in haar buik voor vlees en vla. :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:26:16 #223
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137673262
_O- Slimme L. En niet zo raar dat er geen plek meer was! :D
pi_137673270
Als ik thuis kom is het altijd "kom binnen mama"
"jas uit!"
"Sloen uit"
"sitteuh mama ja? tieetti? ja? " :D

Nikki wat een schatje heb je O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137673450
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:26 schreef bitterend het volgende:
Als ik thuis kom is het altijd "kom binnen mama"
"jas uit!"
"Sloen uit"
"sitteuh mama ja? tieetti? ja? " :D

Nikki wat een schatje heb je O+
Ahh wat schattig. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: