quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:48 schreef Mevr_Mus het volgende:
Zo herkenbaar CS en Soempie!![]()
![]()
![]()
In onze trukendoos zit tegenwoordig ook "dat moet van de politie"
Ze kunnen je soms verrassen met hun redelijkheid he?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Kyara het volgende:
Ik merk inderdaad dat M best wel veel begrijpt als je het hem maar uitlegt. Laatst wilde hij 's ochtends per se zijn knuffel mee naar beneden nemen. Normaal mag dat niet maar in het kader van "pick you battles"... Alleen wat later gingen we boodschappen doen en M liep nog steeds met zijn knuffel. En ik wil echt niet dat dat ding buiten komt want we hebben er maar 1. Dus M voorbereid dat we boodschapjes gingen doen en dat Tijger thuis bleef om op het huis en op de kat te passen want dat doet hij altijd. Even piepen want tijger moet meeeheee. Toen vertelt dat we eerst een schone luier gingen halen en dat zijn autootjes wel mee mogen boodschappen doen. Luier verschoond en eenmaal terug beneden loopt hij zo naar de kast, pakt zijn autootjes en legt zijn knuffel er voor in de plaats.
Precies dit ja. Je bereid je al helemaal voor op strijd en dan krijg je een "okey"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ze kunnen je soms verrassen met hun redelijkheid he?
dat klinkt beter dan: "jij doet dat!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef laziness het volgende:
En mijn kind heeft ook best manieren.
Als je zegt ga je even opruimen zegt hij 'nee nee nee, bedankt.'
Goed opgevoedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef laziness het volgende:
En mijn kind heeft ook best manieren.
Als je zegt ga je even opruimen zegt hij 'nee nee nee, bedankt.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |