dit dus. En nu na ruim een jaar kan ik me nog steeds afvragen wat ik in dat kippenhok moet, met name op de vrijdagmiddag, als veel ouders samen komen en het helemaal een drukte van belang is (ik kan heel slecht tegen druktequote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef Cathmar het volgende:
Leuke foto's Nikki! Fijn voor haar.
Bij mijn eerste heb ik er een half jaar over gedaan om te wennen aan school, afspreken, schoolpleinmoedersgroepjes etc. Mijn meisje was vanaf minuut 1 helemaal op haar plek.
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:18 schreef Nielsch het volgende:
Hier is het plasser (meisje) en piemel (man). Papa heeft volgens de oudste van 3 een "reuzenpiemel"![]()
ik moet naar de van alphenstraat. ik zit in hoefplan .. en fietsen is op zich een optie, maar Geert kán en wil niet stilzitten. ik ben veel te bang dat ik onderuit ga .. op de fiets heb ik totaal geen zelfvertrouwen (ook al heel lang niet gefietst). Er zat er vroeger hier wel één in de buurt maar die is wegbezuinigd.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Leandra het volgende:
Er zijn er toch 3 in Alkmaar DJMO, waarvan 1 vlakbij het ziekenhuis, moet op de fiets toch prima te doen zijn?
ja, hij is drie, maar met 3j7m oid krijgt hij een nieuwe uitnodiging (ook voor de inenting) en dan proberen ze het nog een keer. Werkt hij dan weer niet mee, gaat hij (net als grote broer) gewoon naar het ziekenhuis. M'n cb-juffrouw wist nog van de moeite met Jan en ze had zelf ook zoiets van .. het is wel goed, komt volgende keer wel, daar hoef je geen aparte afspraak voor te maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef danic het volgende:
Wat goed zeg NIKKI! Klinkt als een zeer geslaagde ochtend.
DJMO, geert is nu toch 3? Of nog niet? Ik dacht dat de ogen test altijd bij 3 jaar gedaan werd. Hier wel iig.
Eigenlijk nooit bij nagedacht, wie weet.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanyel dot liep toch ook redelijk laat? er was toch iets met haar voeten/benen? kan het daardoor komen dat ze nog niet trapt?
je hoeft daar niet persee op te wachten he.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, hij is drie, maar met 3j7m oid krijgt hij een nieuwe uitnodiging (ook voor de inenting) en dan proberen ze het nog een keer. Werkt hij dan weer niet mee, gaat hij (net als grote broer) gewoon naar het ziekenhuis. M'n cb-juffrouw wist nog van de moeite met Jan en ze had zelf ook zoiets van .. het is wel goed, komt volgende keer wel, daar hoef je geen aparte afspraak voor te maken.
In mijn brief van het ziekenhuis staat heel duidelijk dat de verzekering niet vergoed zonder verwijzing.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je hoeft daar niet persee op te wachten he.
Je kan altijd een afspraak bij de oogarts maken is geen verwijzing voor nodig.
hier is wel een verwijzing nodig. Anders kom je er niet binnen .. Alleen het CB hier lijkt die verwijzing graag zelf te willen doen ofzo. Toen ik aangaf dat mijn HA totaal niet moeilijk deed met verwijsbrieven uitschrijven begon ze te een beetje simpel te lachen en zei tot over een half jaar dan maar.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je hoeft daar niet persee op te wachten he.
Je kan altijd een afspraak bij de oogarts maken is geen verwijzing voor nodig.
nee hoor, voor Geert heb ik gewoon een eigen verwijzing nodigquote:Op maandag 10 maart 2014 20:28 schreef laziness het volgende:
[..]
In mijn brief van het ziekenhuis staat heel duidelijk dat de verzekering niet vergoed zonder verwijzing.
Of is het anders als je er met je andere kind al bekend bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |