https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mods die topics kapenquote:
Kijk je Scandal? Beetje House of Cards light.quote:
Mijn kostbare tijd is enkel gereserveerd voor series van de hoogste kwaliteitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kijk je Scandal? Beetje House of Cards light.
Duurt nog een jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn kostbare tijd is enkel gereserveerd voor series van de hoogste kwaliteit.
quote:
Deposits op Cryptsy nemen gemiddeld een week in beslagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef richolio het volgende:
Hoi, mijn LTC die ik vanmiddag (+-3 uur) naar cryptsy staat er nog steeds niet op. Voor mij is dit uitzonderlijk lang, is dit normaal? Ze zijn verdwenen
Orphan Black vond ik niks. Met GoT ben ik nog bij seizoen 1quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
The Americans is nu bezig en in april beginnen Game of Thrones en Orphan Black weer.
Genoeg te kijken dus.
Als "Anonymous"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst als blockfinder vermeld bij een pool.
Weliswaar via een gehuurde rig, maar goed.
Hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef DaMart het volgende:
Voor het eerst als blockfinder vermeld bij een pool.
Weliswaar via een gehuurde rig, maar goed.
SCHIET OP, ANDERS KUN JE NIET ELKE WEEK MEEDISCUSSIËREN MET MIJ OVER HET VIERDE SEIZOEN!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Orphan Black vond ik niks. Met GoT ben ik nog bij seizoen 1
450 euroquote:
Omdat ik er niet wasquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Waarom is het zo rustig hier? Het moet toch niet gekker worden....
Vlegelquote:
quote:
Merciquote:
Ik ben pas bij de tweede epquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
SCHIET OP, ANDERS KUN JE NIET ELKE WEEK MEEDISCUSSIËREN MET MIJ OVER HET VIERDE SEIZOEN!!!
En wat je ook doet, vermijd websites waar je misschien spoilers kunt zien. Het is echt zonde als dingen te vroeg gespoilerd wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben pas bij de tweede epmaar ik ga het wel lekker de hele avond binge-watchen ja
Poesjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:05 schreef roislecxe het volgende:
Zo, eindelijk een beetje rust in huis. Alle geiten zijn voor de laatste dag naar stad getrokken.
Verschrikkelijk van een gemauw
Ga je afdrogen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met 5 bij elkaar zijn het echt geiten.
Eerst waren het er 2 tijdens het eten. Toen kwamen er nog 2 bij erna. En toen moesten ze uiteraard hier weer nog 2 uur wachten op de 5e.quote:
Succes, nogal warrig opgezette coin, maar daarom "Einsteinium" waarschijnlijkquote:
Mja, op een kleine exchange zo'n 400 per stuk waard, dus zal nog wel stijgen als het op een wat grotere terechtkomtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Succes, nogal warrig opgezette coin, maar daarom "Einsteinium" waarschijnlijk
Klinkt alsof je het Leger des Heils tijdens de Carnaval bentquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst waren het er 2 tijdens het eten. Toen kwamen er nog 2 bij erna. En toen moesten ze uiteraard hier weer nog 2 uur wachten op de 5e.
Heel het huis weer vol stijltangen en krulspelden en stophoestjes en troep en glazen met afzichtelijk lippenstift en pff... Gister ook al![]()
![]()
Morgenmiddag nog 1 logeergeit buitenschoppen en dan is het gelukkig weer voorbij.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
Dus ja, wie schopt BTC even door de 700 900 heen dan.
Oef. Helaasch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deposits op Cryptsy nemen gemiddeld een week in beslag.
Dichtste bij de stad + een logee staat garant voor hier als meest logische ontmoetingsplekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het Leger des Heils tijdens de Carnaval bent
Ze waren bezig met MintPal zag ik. Groeit wel qua populairiteit, nadat coinmarket.io het laat afweten zou die weleens een vervanger kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, op een kleine exchange zo'n 400 per stuk waard, dus zal nog wel stijgen als het op een wat grotere terechtkomt
Coinmarket lijkt me wel een afgelopen zaak inderdaad. Die zijn te lang offline en bezoekers zijn al weggegaan... ben blij dat ik mijn coins net op tijd daar weg heb gehaald. Een dag later ging de site platquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze waren bezig met MintPal zag ik. Groeit wel qua populairiteit, nadat coinmarket.io het laat afweten zou die weleens een vervanger kunnen worden.
Gelukkig is het maar een paar dagen per jaar Carnavalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dichtste bij de stad + een logee staat garant voor hier als meest logische ontmoetingsplek
Best wel vermoeiend
Vermoeiendquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dichtste bij de stad + een logee staat garant voor hier als meest logische ontmoetingsplek
Best wel vermoeiend
Preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een paar dagen per jaar Carnaval
Dit. 5 op 30m2 ofzo is echt, pff... Dat praat maar en praat maar. Over helemaal niks. En namen waar je nog nooit gehoord hebt van gister en eergister enquote:
Ik kom een biertje doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net nog niet hoorStraks in de stad waarschijnlijk wel weer.
Knop linksboven gebruikenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit. 5 op 30m2 ofzo is echt, pff... Dat praat maar en praat maar. Over helemaal niks. En namen waar je nog nooit gehoord hebt van gister en eergister en
21jr (mn vriendin is 24 die krijg je nietquote:
quote:
Of 4 op een matras op de gang pleuren (of vertikaal opstapelen op het toilet als ze echt lastig zijn) en eentje een betere nachtrust gunnen op je zolderkamertje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit. 5 op 30m2 ofzo is echt, pff... Dat praat maar en praat maar. Over helemaal niks. En namen waar je nog nooit gehoord hebt van gister en eergister en
Lekker sociaal van hem, het probleem op jou afschuivenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
21jr (mn vriendin is 24 die krijg je niet) 47 kilo ofzo. Ze heeft al wel een vriendje maar die is netjes bij hem thuis. Die had de eerste 2 dagen hetzelfde gezeik
Ja gewoon op het balkon gooien vannacht als ik er last van heb denk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of 4 op een matras op de gang pleuren (of vertikaal opstapelen op het toilet als ze echt lastig zijn) en eentje een betere nachtrust gunnen op je zolderkamertje.
Netjes verdeeld best wel tochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker sociaal van hem, het probleem op jou afschuiven.
Neem aan ook kleiner dan 1,70. Jw mag een foto dmenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
21jr (mn vriendin is 24 die krijg je niet) 47 kilo ofzo. Ze heeft al wel een vriendje maar die is netjes bij hem thuis. Die had de eerste 2 dagen hetzelfde gezeik
1.70 denk wel zoiets. Klein tikje kleiner dan ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem aan ook kleiner dan 1,70. Jw mag een foto dmen
Echt hèquote:
HEBBENquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Knop linksboven gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is beste. * Mortaxx drukt op haal bier
Alcoholist.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
Achja. Ik ga eens een muziekje aanzetten en een biertje pakken.
Rois + Carnavalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
En dan 2 dagen blijven logeren. Nou ik zie zonder overdrijven 4 tassen staan. 3 verkleedpakjes (voor 2 dagen??) En een berg schoenen en rommel waar je u tegen zegt.
Maar ja goed.
Ach joh, Rois is gewoon een goedzak die even moet klagen. Zo erg vindt hij het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rois + Carnaval: Ik heb het echt met je te doen
![]()
Een vriendelijk, doch dringend berichtje sturen: OF pik die zooi op OF het gaat mee over een week met het huisafval!
quote:Maarja als m'n vriendin het wel leuk vindt moet ze het doen.
Carnaval is toch niet echt mijn ding neequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rois + Carnaval: Ik heb het echt met je te doen
![]()
Een vriendelijk, doch dringend berichtje sturen: OF pik die zooi op OF het gaat mee over een week met het huisafval!
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ach joh, Rois is gewoon een goedzak die even moet klagen. Zo erg vindt hij het niet.
Deze dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker sociaal van hem, het probleem op jou afschuiven.
Seksistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Knop linksboven gebruiken.
[ afbeelding ]
Nee nee ieder 50/50 vind ik netjes. dag 1 en 2 daar. 3e dag sliep iedereen gewoon in eigen huis. Dan 4 en 5 hier.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vind het wel schattig, jullie zijn hier aan het keuvelen over het gekeuvel van vrouwen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vind het wel schattig, jullie zijn hier aan het keuvelen over het gekeuvel van vrouwen
Je had je bitvrienden dan ook moeten uitnodigenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt
Maar van half 7 tot 10 ofzo is echt te lang met teveel van zulks. Op een verjaardag ofzo is er nog wat manvolk bij. Dat scheelt zoveel.
Vorige week zat ik als enige man aan de lunchtafel op werk, toen de 4 aanwezige vrouwen ineens een discussie over tampons begonnen... en dan vroegen ze zich nog af waarom ik tijdens die lunch maar ging Candycrushenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt
Maar van half 7 tot 10 ofzo is echt te lang met teveel van zulks. Op een verjaardag ofzo is er nog wat manvolk bij. Dat scheelt zoveel.
Ik heb de halve avond zitten Ruzzlenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week zat ik als enige man aan de lunchtafel op werk, toen de 4 aanwezige vrouwen ineens een discussie over tampons begonnen... en dan vroegen ze zich nog af waarom ik tijdens die lunch maar ging Candycrushen![]()
.
Vooral de aanwezige modsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had je bitvrienden dan ook moeten uitnodigen
Je bent een ouwe seksistquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Opa Rois is veel te oud voor al dat zulks.
Ja die komen allemaal van boven de rivier en bestempelen mij als rare Brabo met een zachte G.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had je bitvrienden dan ook moeten uitnodigen
Oh oh als trolletje dit maar niet leestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vooral de aanwezige mods
Was een goed excuus geweest om die ene vroege dienst van vandaag ook vrij te pakken
quote:
Rare Limbo met zachte G meldtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die komen allemaal van boven de rivier en bestempelen mij als rare Brabo met een zachte G.
* roislecxe kijkt arrogant
Zonder geen apart topic over je laatste dagen, begrijp ik het helaas niet meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee nee ieder 50/50 vind ik netjes. dag 1 en 2 daar. 3e dag sliep iedereen gewoon in eigen huis. Dan 4 en 5 hier.
Ga je privilege checkenquote:
Hoeven ze bij mij ook niet te doen. Ik heb ook iedereen verboden om elke maand te verkondigen dat het de tijd van de maand is. Flikker op johquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week zat ik als enige man aan de lunchtafel op werk, toen de 4 aanwezige vrouwen ineens een discussie over tampons begonnen... en dan vroegen ze zich nog af waarom ik tijdens die lunch maar ging Candycrushen![]()
.
Te lui om een apart topic te maken hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zonder geen apart topic over je laatste dagen, begrijp ik het helaas niet meer.
Meer stemmen eens = apart topic
PS: Afzeiken = note (ik vind)
Ik heb het vandaag ook voorbij horen komenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeven ze bij mij ook niet te doen. Ik heb ook iedereen verboden om elke maand te verkondigen dat ze ongesteld zijn. Flikker op joh, tmi.
Ja dan loop ik ook weg hoor, ranzige bullshit. Ook elke maand zeiken van ik voel me niet goed. Ik bezorgd vragen wat er aan de hand is, en is het gewoon weer datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook voorbij horen komen
Dat ze een nieuwe pil moest omdat sinds ze deze had blablabla bloedverhaal.
Altijd leuk.
"Wil je bier?" waren de enige nuttige woorden zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
Sowieso hoor ik gewoon van alles een beetje, driekwart is zo nutteloos en de andere kwart wat nuttig is kan daarvan in een kwart vd woorden. Dus een slordige 90% vd woorden zijn niet nodig geweest.
En 'we gaan'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Wil je bier?" waren de enige nuttige woorden zeker?
Die zou zo van een brug de rode zee in springen van dat soort verhalen!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dan loop ik ook weg hoor, ranzige bullshit. Ook elke maand zeiken van ik voel me niet goed. Ik bezorgd vragen wat er aan de hand is, en is het gewoon weer dat. Je hebt het elke fakking maand man, hou gewoon je bek.
![]()
![]()
/gtanoob
Haten op een natuurlijk verschijnselquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ook voorbij horen komen
Dat ze een nieuwe pil moest omdat sinds ze deze had blablabla bloedverhaal.
Altijd leuk.
Nouja elke maand... denk dat m'n vriendin 3x per jaar is ofzo. Elke 4 maanden een keer stoppen met de pil. Veel handiger toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja dan loop ik ook weg hoor, ranzige bullshit. Ook elke maand zeiken van ik voel me niet goed. Ik bezorgd vragen wat er aan de hand is, en is het gewoon weer dat. Je hebt het elke fakking maand man, hou gewoon je bek.
![]()
![]()
/gtanoob
Hij is echt het zwaarst irritant van iedereen hier. Sorry hoor, het eerste nuttige daaruit moet ik nog horen komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is hij eigenlijk, ik vind hem soms wel grappig
TMIquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja elke maand... denk dat m'n vriendin 3x per jaar is ofzo. Elke 4 maanden een keer stoppen met de pil. Veel handiger toch.
Het is alleen echt als jij het wil.quote:
Ik loop af en toe ook weg en dan Fecking dit en dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
![]()
![]()
/gtanoob
Met je vrouwenicoontje.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is alleen echt als jij het wil.
Lekker experimenteren met hormonen en je lichaam manipuleren. Not. Voor jou wel handig ja, maar er gaan nu in Nederland zelfs nog vrouwen dood van de gewone pil. Maar dat is allemaal jouw pakkie an niet, beetje onverstandig van je vriendin is het welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja elke maand... denk dat m'n vriendin 3x per jaar is ofzo. Elke 4 maanden een keer stoppen met de pil. Veel handiger toch.
Hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lekker experimenteren met hormonen en je lichaam manipuleren. Not. Voor jou wel handig ja, maar er gaan nu in Nederland zelfs nog vrouwen dood van de gewone pil. Maar dat is allemaal jouw pakkie an niet, beetje onverstandig van je vriendin is het wel. Maar nu raak ik verzeild in jouw vriendin en dr vriendinnen hun ranzige praatjes
how the F did that happen.
![]()
Ik ga weer Game of Thrones kijken tot jullie klaar zijn met keuvelen
Wil iemand dit voor me vertalen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik loop af en toe ook weg en dan Fecking dit en dat.
24/7 MOETEN reageren op FOK![]()
Trolletje @
![]()
![]()
Welkom bij 13:00 vanmiddag.quote:
GoTquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lekker experimenteren met hormonen en je lichaam manipuleren. Not. Voor jou wel handig ja, maar er gaan nu in Nederland zelfs nog vrouwen dood van de gewone pil. Maar dat is allemaal jouw pakkie an niet, beetje onverstandig van je vriendin is het wel. Maar nu raak ik verzeild in jouw vriendin en dr vriendinnen hun ranzige praatjes
how the F did that happen.
![]()
Ik ga weer Game of Thrones kijken tot jullie klaar zijn met keuvelen
Ga je privilege checkenquote:
Jawel, cis scumquote:
Geen koersen checken op je werkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:12 schreef A321456 het volgende:
[..]
Sommige mensen (moeten helaas nog steeds) werken
Mé freagra díreach chuig do theachtaireachtaí Dé Domhnaigh seo caite. Ina theannta sin, Sílim go bhfuil tú milisquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wil iemand dit voor me vertalen?![]()
Ierlandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mé freagra díreach chuig do theachtaireachtaí Dé Domhnaigh seo caite. Ina theannta sin, Sílim go bhfuil tú milis
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mé freagra díreach chuig do theachtaireachtaí Dé Domhnaigh seo caite. Ina theannta sin, Sílim go bhfuil tú milis
Ah, dankje jij bent ook wel liefquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef edcetera het volgende:
Ben je al bijna bitmod?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ah, dankje jij bent ook wel lief
bijna bijnaquote:
Agus go luath is féidir linn a cheannach Guinness le Bitcoinquote:
Ga je privilege maar checkenquote:
Wie?quote:
Sinds je je geslachtplaatje hebt veranderd wil je je overal mee bemoeien.quote:
Jaquote:
Sin sraith, ní féidir liom. Know Cad é?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan waren ook ooit in Ierland.
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sin sraith, ní féidir liom. Know Cad é?
Daarvoor ben ik godverdomme een vrouwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sinds je je geslachtplaatje hebt veranderd wil je je overal mee bemoeien.
quote:
Wanneer ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik godverdomme een vrouw!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Korter dan gepland en meer bier in 1 dag dan gepland voor heel carnaval
Ik kan helaas niet ongesteld wordenquote:
Wannebequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet ongesteld worden.....
Ongeveer hetzelfde hier, had na de optocht echt geen puf meer om mezelf nog naar de stad te slepenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]Zelfde als hier dus. Ik zou eigenlijk 2 avonden gaan. Is bij 1 avond en een middagje optocht kijken gebleven
Cis scumquote:
Precies hetzelfde dusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier, had na de optocht echt geen puf meer om mezelf nog naar de stad te slepen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Maxbet het volgende:
Vredelievend hondenplaatje dan maar?
[ afbeelding ]
Ja ehm.. ik denk niet dat ik weet wat je nou wil zeggen met je privileges en je cis scumquote:
Die behoefte had niemand in mijn (oorspronkelijke, oergezellige) durp waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde hier, had na de optocht echt geen puf meer om mezelf nog naar de stad te slepen
http://nl.urbandictionary.com/quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ehm.. ik denk niet dat ik weet wat je nou wil zeggen met je privileges en je cis scum
Maar dan heb je het ook over een dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef edcetera het volgende:
[..]
Die behoefte had niemand in mijn (orspronkelijke, oergezellige) durp waarschijnlijk
Ho, wacht: EEN ding staat bij ons durp (en in de regio) hoog aangeschreven: Dat is Vastelaovend! Voor de rest: Je weet!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over een dorpKun je nog beter in Tegelen terecht komen
quote:I'm an African bisexual transgender Muslim who is mentally handicapped, horribly disfigured and homeless. I always knew I was extremely oppressed, but I didn't know I was at -2480. Thank you Checkmyprivilege.com!
Ken ik welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ook de voordelen van een durp niet kennen
Dus ja. Wil je mijn berichten niet openbaar quoten en me belachelijk maken aub.quote:
Heb je toch eindelijk je privilege gechecktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dus ja. Wil je mijn berichten niet openbaar quoten en me belachelijk maken aub.
Ik snapte geen bal van die link dus ik ik reageerde maar nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je toch eindelijk je privilege gecheckt.
Ken je urbandictionary nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik snapte geen bal van die link dus ik ik reageerde maar niet
Jij bent echt een ouwe lulquote:
Privilege al gechecktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, maar wat valt hier om te lachen?
Maar daar woon je toch? Breda, of mis ik wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ken ik welKom vaak zat in een dorp. Maar de voordelen van de stad wegen niet op tegen de voordelen van een dorp vind ik.
(En nee ik zou niet in een (voor NLe begrippen) enorme stad willen wonen)
Klopt, maar das toch geen hele grote stad. Om en nabij de 150k inwoners. Goed te doen nog . Bos op fietsafstand (15 min), binnenstad op loopafstand (20 minuutjes).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar daar woon je toch? Breda, of mis ik wat?
Waarschijnlijk en discusie, waar we het nu ff niet uit gaan komenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over een dorpKun je nog beter in Tegelen terecht komen
Tegen de mod ingaan. TR gemacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk en discusie, waar we het nu ff niet uit gaan komen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Hihi ik ga een briefje in een tostiijzer leggen met 'Iedereen die 'snachts tosti's eet is te dik' want ik had opgevangen dat ze tosti's gingen maken als ze thuiskwamen.
Je had in zo'n vetrol moeten knijpen en dan zeggen: "zou je dat wel doen, die tosti's"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Hihi ik ga een briefje in een tostiijzer leggen met 'Iedereen die 'snachts tosti's eet is te dik' want ik had opgevangen dat ze tosti's gingen maken als ze thuiskwamen.
Denk dat dat niet makkelijk is bij 2 van die sprietjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had in zo'n vetrol moeten knijpen en dan zeggen: "zou je dat wel doen, die tosti's"
Bij buik zit altijd wel beetje vet. En deze zijn er juist gevoelig voorquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat dat niet makkelijk is bij 2 van die sprietjes
Ja ik denk niet dat ze me dat in dank afnemen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij buik zit altijd wel beetje vet. En deze zijn er juist gevoelig voor![]()
![]()
![]()
Waar blijven die pics trouwen
Ben nu lief en bak 10 tostis en leg ze op en schaaltje met:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Zal er niet op fappen hehehequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat ze me dat in dank afnemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Whut.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rois tegen de MOD ingaan. Tegen de mod ingaan
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien als ze lekker zijn in gedachten een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraag het over een dag of wat nog eens. Dan blurr ik de kopjes gewoon en dan zijn er waarschijnlijk 100000 carnavalsfotos als ik het gaat zoals het altijd gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien als ze lekker zijn in gedachten een beetje
Jijquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien als ze lekker zijn in gedachten een beetje
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vraag het over een dag of wat nog eens. Dan blurr ik de kopjes gewoon en dan zijn er waarschijnlijk 100000 carnavalsfotos als ik het gaat zoals het altijd gaat.
En dan nog beloof ik niks.
Sry zal me weer gedragenquote:
Ja maar ik ga ze toch niet herkenbaar over het internet smijtenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hahakopjes zijn juist het belangrijkst
[..]
Sry zal me weer gedragen
Ik loop ook maar te fuckenquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ze toch niet herkenbaar over het internet smijtenwat denk je zelf.
Zolang je gedrag dat van jou en je vrienden het Brabands Dagblad niet halen komt het wel in orde.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar ik ga ze toch niet herkenbaar over het internet smijtenwat denk je zelf.
Hier schrijven we Brabant met een T.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zolang je gedrag dat van jou en je vrienden het Brabands Dagblad niet halen komt het wel in orde.
Ja, BrabanTerquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier schrijven we Brabant met een T.
Gekke Ieren
Ok nu wil ik het echt weten, ben je nou Iers of niet ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ben nu lief en bak 10 tostis en leg ze op en schaaltje met:
Lieverts, jullie mogen bij me slapen, en ik weet jullie hebben honger, maar de laatste shoarma/kebab/pizza-boer was nog open toen jullie voorbij kwamen en NU dicht en als jullie zouden schelden, werden jullie er ook uitgeflikkerd:
DIT heeft Rois als laatste alternatief:
(What else kun je doen)
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok nu wil ik het echt weten, ben je nou Iers of niet ?Anders snap ik echt niet waarom jij zo schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Hey, regel ud maar met je gasden in huis hoe je ze eruidkrijgd.quote:
*Etcederaquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hey, regel ud maar met je gasden in huis hoe je ze eruidkrijgd.
Ik hoop, dad ze een geweltige Carnaval in Breta hebben gehad iig.
Morgen: Back do life.
Kusjes
Etcetera
Ja, vlucht maar weer als ik vraag of je Iers bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hey, regel ud maar met je gasden in huis hoe je ze eruidkrijgd.
Ik hoop, dad ze een geweltige Carnaval in Breta hebben gehad iig.
Morgen: Back do life.
Kusjes
Etcetera
Altijdquote:
+ Lui en scheef.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
Lijkt wel opsporing verzocht. Blank, waarschijnlijk Iers, 1.75 / 1.85m en een klavertje 4 in de borstzak.
Herkent u deze man? Neem dan contact op met regio Amstelland.
Luie scheve blanke man met zwaar Iers accent en dyslexie wordt gezocht voor de roofoverval op 4 madeliefjes. Hij hield deze onder schot met zijn dubbelloops klavertje 4. De man is ervandoorgegaan met een onbekende hoeveelheid stuifmeel.quote:
Hi Yvo, Fred, can we meet somwhere soon?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Altijd![]()
Lijkt wel opsporing verzocht. Blank, waarschijnlijk Iers, 1.75 / 1.85m en een klavertje 4 in de borstzak.
Herkent u deze man? Neem dan contact op met regio Amstelland.
Houdoequote:Op woensdag 5 maart 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen weg, niemand die ekkes houdoe zegt.
Houdoe Roisquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Iedereen weg, niemand die ekkes houdoe zegt.
Rois mag dat van van mij ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Eindelijk uitleg gekregen. Voortaan mag Edje lui en scheef typen.
![]()
Jij niet Rois
Dat bepaal jij niet, jij bent niet bijna bitmod.quote:
Jij ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, jij bent niet bijna bitmod.
Nee?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mod trolletje is in da house, kijk maar uit jongens
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Graag een extra modpoint achter m'n naam in het toekomstige-modboek
quote:
quote:
Wees nu maar weer stil jij Rois.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tetten in de DM naar µ en mij, vraag trolletje maar als je het niet geloofd
Is dit per ongeluk met veel opzet vragen om een ban, 100 notes en veel haat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wees nu maar weer stil jij Rois.
De dag dat jij hier blauw wordt stop ik met posten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De dag dat jij hier blauw wordt stop ik met posten.
![]()
De dag, dat jij blauw wordt, wordt ik hemelsblauwquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
De dag, dat jij blauw wordt, wordt ik hemelsblauw
Haha oke randstedelingetjequote:Op woensdag 5 maart 2014 01:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, het is wel weer leuk geweest. Rois, voordat je zegt dat niemand meer antwoord geeft: ik ga weer Game of Thrones kijken want het is spannend.
Doei nep-Belgen![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 02:11 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
kom op Chinezen ga eens pompen die handel.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:46 schreef DaMart het volgende:
Auroracoin is ook even gehalveerd ten opzichte van gisteren.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Luie scheve blanke man met zwaar Iers accent en dyslexie wordt gezocht voor de roofoverval op 4 madeliefjes. Hij hield deze onder schot met zijn dubbelloops klavertje 4. De man is ervandoorgegaan met een onbekende hoeveelheid stuifmeel.
Gezien zijn groene hoedje had hij veel kwaad in de zin.
Ken u deze man? Bel dan met de hulplijn, of vraag het publiek.
100 notesquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
![]()
*reservebelgenquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke, het is wel weer leuk geweest. Rois, voordat je zegt dat niemand meer antwoord geeft: ik ga weer Game of Thrones kijken want het is spannend.
Doei nep-Belgen![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:56 schreef roislecxe het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_ruim_huis_.html
![]()
![]()
quote:Schat, ik heb geen zin om te koken."
"Geeft niet hoor, dan doe je toch alvast de afwas."
quote:Wij denken het.. Hij zegt het..
quote:
Nee.quote:
quote:
Nietquote:
Dat is dus 23% en geen 25%quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had eerst 100¤ in mijn wallet, nu 123
Ga je privilege checkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had eerst 100¤ in mijn wallet, nu 123
Ik las gisteren zoiets... ze wordt MILFquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:34 schreef Leafeon672 het volgende:
Wisten jullie dat Scarlett Johansson zwanger is?
Volgens mij schrijf je hold verkeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:45 schreef Ranjit het volgende:
Blijkbaar niet zo'n goede keus geweest om gisteren LTC te kopen voor 17.0
Hold or die maar weer
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:07 schreef Ranjit het volgende:
Je weet dat het slecht gaat met de koers als je dit te zien krijgt:
[ afbeelding ]
weer bezig?quote:
twitter:Baggot_Inn twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 21:12:44Dublin & Ireland's first pint of Guinness paid in Bitcoin! @Baggot_Inn #bitcoinireland #bitcoin @rogerkver http://t.co/XfTowcXpkG reageer retweet
Ierlandquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:06 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Baggot_Inn twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 21:12:44Dublin & Ireland's first pint of Guinness paid in Bitcoin! @Baggot_Inn #bitcoinireland #bitcoin @rogerkver http://t.co/XfTowcXpkG reageer retweet
Ed! we hebben een verslaggever ter plaatse nodig, offer jij je op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |