Ditquote:Op zondag 16 maart 2014 13:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Bianchi 0 punten oplevert. Hij is niet uitgevallen, dus geen strafpunten. Hij is echter ook niet geklasseerd, dus geen punten voor zijn plek.
STR durfde ik niet te nemen gezien hun betrouwbaarheid.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij zitten de lui met 3 keer STR en Chilton wel goed.
Bianchi is niet gefinisht: http://www.formula1.com/results/season/2014/914/7317/quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef Meike26 het volgende:
Ik denk dat ik redelijk gescoord heb. Goed, geen punten met Caterham chassis, maar Force India en Sutil redelijk gepresteerd. Vraag mij alleen af hoe Bianchi word gemeten? Hij is 15e geworden, wel gefinished( met 8 ronden achterstand ). Maar in F1 termen een DNF?
Lijkt me wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:22 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij zitten de lui met 3 keer STR en Chilton wel goed.
Met 6 miljoen extra kan je vol op STR gaan, lijkt me een zinnige wissel.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht iets rond de 6 miljoen te pakken. Wat betekent dat ik nooit genoeg heb voor een zinnige wissel buiten Caterham -> Marussia. Met de vraag of dat mijn 6 miljoen waard is..
in teamgeschiedenis en in profiel kun je wel kijken wat voor punten je tot nu toe behaald hebt, mits de resultaten al ingevoerd zijn.quote:
Ah, nu inmiddels idd welquote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in teamgeschiedenis en in profiel kun je wel kijken wat voor punten je tot nu toe behaald hebt, mits de resultaten al ingevoerd zijn.
Jawel, wel gefinisht (+8 ronden na de winnaar), maar niet geclassificeerd (min. 90% van de raceafstand afgelegd)quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bianchi is niet gefinisht: http://www.formula1.com/results/season/2014/914/7317/
1 | NC 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 49 +8 Laps 18 |
quote:Wat betreft de klassering en mogelijke oorzaken van een uitval of beschadiging van coureur, chassis of motor, houdt de crew de resultaten aan zoals die op de maandagen na een grandprixweekend om 19:00 uur gepubliceerd zijn op de Official F1 Website formula1.com. Wat betreft andere technische en aanverwante aanpassingen die een onderdeel ondergaat worden de scruteneeringrapporten van FIA.com bestudeerd. Eventuele wijzigingen na 19:00 uur tellen niet meer mee voor de puntentelling.
Globaal en kort gezegd houden we dit aan:
Geklasseerd = punten voor behaalde positie.
Niet geklasseerd = geen punten voor behaalde positie.
Daarnaast kunnen eventueel minpunten uitgedeeld worden voor een uitval. Dat staat los van of iemand geklasseerd is of niet.
Doordat de FIA vervolgens een 90%-regel toekent en alsnog uitgevallen coureurs een klassering geeft, zorgt ervoor dat we rekening moeten houden met zowel de klassering als een eventuele uitval.
Ja, nu wel, maar toen stond er Ret ipv NC.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Sally het volgende:
Jawel, wel gefinisht (+8 ronden na de winnaar), maar niet geclassificeerd (min. 90% van de raceafstand afgelegd)
[ code verwijderd ]
Ah zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nu wel, maar toen stond er Ret ipv NC.
Winners never quit, but quitters never winquote:
Twee seizoenen geleden had ik een bagger start, maar door een flinke opmars destijds toch in de top 20 geëindigd. Je kan er wat leuks van maken in ieder geval. Er zijn nog zat races te rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |