abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:17:57 #176
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_147885402
Volgens mij is parkeren rondom Walburg elk jaar gratis rond de feestdagen. Dit jaar al vanaf 14 december.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 8 januari 2015 @ 16:10:08 #177
341667 tante_betje
Luistert goed kinders...
pi_148471530
Ze zijn veel te bang dat de automaten worden opgeblazen ;)
pi_148472790
en tegenwoordig accepteren de automaten alleen nog maar muntgeld, wat dus in de helft van de gevallen niet werkt :')
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:45:13 #179
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_148750184
quote:
17s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef MissMSX het volgende:

[..]

OMG!!! 22 jaar geleden les van hem gehad. Geweldig om een nu-foto van hem te zien O+
Dank voor deze trip down memory lane alpeko :D

[ afbeelding ]
Hij is de grootste zak die er bestaat.
Nee, ik haat politiek.
pi_148752584
blerghdubbel
† The 3 Kings †
pi_148752588
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Rob de Oude, misselijkmakend mannetje was dat op Walburg.... Opstel van 250 woorden, ieder woord moest geschreven worden met een andere kleur pen :')
Nee, ik heb die nooit hoeven schrijven gelukkig :P
† The 3 Kings †
pi_148753927
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 15:45 schreef politiekman het volgende:

[..]

Hij is de grootste zak die er bestaat.
Weinig problemen mee gehad maar ook weinig les. Maatschappijleer _O- Er liepen op Walburg docenten waar ik een grote hekel aan had. Ik weet niet of ik namen moet noemen.
pi_148770265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef alpeko het volgende:

[..]

Weinig problemen mee gehad maar ook weinig les. Maatschappijleer _O- Er liepen op Walburg docenten waar ik een grote hekel aan had. Ik weet niet of ik namen moet noemen.
Je moet niks, maar het mag natuurlijk altijd O-)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_148771170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:01 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vaandrager? :') Janssen, techniek. de Graaf, Vos, und so weiter.
† The 3 Kings †
pi_148771878
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:10 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Vaandrager? :') Janssen, techniek. de Graaf, Vos, und so weiter.
Vaandrager zegt me niks. Ik zat er van 1993-1999 VWO. Janssen gehad voor techniek. Was niet onaardig.

De Graaf, er waren er 2 voor Wiskunde, de oude mocht mij totaal niet terwijl ik een halve model leerling was. Altijd goede cijfers, nooit te laat. Geen trackrecord met er uit sturen. Geen idee waarom. Was te bijdehand denk ik. Dan had je ook nog Blesgraaf. Die spoorde gewoon niet maar vaak kon je daar nog wel om lachen.

Voor natuurkunde ook nog een gek gehad. Zo lekker onvoorspelbaar. Naam is me ontschoten. De grootste zak had ik voor Engels. Naam is me ook ontschoten. Iemand had iets op een tafel gekrast of een boek van iemand. Ik weet het niet precies. Gaf die lul mij openlijk de schuld. Terwijl ik op de dag dat het gebeurde ziek was. Die gast had ook echt serieus issues met drank en relaties volgens mij.
En was ook nog zo'n kommaneukende Aardrijkskunde leraar. Klein nietig mannetje, baard. Had je netjes je huiswerk gemaakt gaat ie zeiken dat het niet in een mapje zat. Echt.
Witjes... Brrrr. Had een hekel aan mijn zus dus ook aan mij. Groen (muziek), slappe zak. Was mijn mentor, zag hem 2 uur in de week en besloot om mij in jaar 4 als enige over te plaatsen naar de gymnasiumklas terwijl ik geen Grieks en Latijn had omdat ik volgens hem het brein was achter het clubje van lastige jongens. Ik? _O-

Castelein (Scheikunde), Edman (Economie), Vliegenthart (Nederlands), Leeflang (LO; slap ouwehoeren in de fitness ruimte) die mag ik wel. Vooral die eerste. Die snapte ons ook gewoon. We kregen een kleurboek van hem omdat de les voor sommige gewoon te langzaam ging. Ik heb hem nog een kleurplaat gegeven bij het afscheid. Westelaken was ook oké. Nog een hardloop uitdaging aangegaan tegen hem met wat klasgenoten. Die hij won. Met zijn vogelspotten. Quasi geïnteresseerd vragen stellen over de oehoe :D Bloeide hij helemaal op.

Oh ja en Buys, geschiedenis... mooie boer was dat. Uit Wouw. Met zijn klompen. Ketelaar en Schoonen-Slof voor tekenen. Lachen. Laken voor Frans (met haar Engelse uitdrukkingen)... wijn proeven tijdens de les! Toen kon dat nog. Briljant, Van der Tang was lief met haar Franse accent. En had je natuurlijk nog de Goffeau. Die kon je zo lekker goed nadoen. Streng maar best oke.

Al met al viel het best mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door alpeko op 17-01-2015 12:39:20 ]
  maandag 19 januari 2015 @ 13:16:14 #186
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_148837433
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 17:09 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

^O^
Nee, ik haat politiek.
  maandag 19 januari 2015 @ 13:16:44 #187
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_148837448
-edit- hou het netjes ajb

[ Bericht 94% gewijzigd door Misstique op 20-01-2015 14:29:33 ]
Nee, ik haat politiek.
  maandag 19 januari 2015 @ 13:19:26 #188
432025 politiekman
Doe zelf normaal
pi_148837527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:54 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vaandrager zegt me niks. Ik zat er van 1993-1999 VWO. Janssen gehad voor techniek. Was niet onaardig.

De Graaf, er waren er 2 voor Wiskunde, de oude mocht mij totaal niet terwijl ik een halve model leerling was. Altijd goede cijfers, nooit te laat. Geen trackrecord met er uit sturen. Geen idee waarom. Was te bijdehand denk ik. Dan had je ook nog Blesgraaf. Die spoorde gewoon niet maar vaak kon je daar nog wel om lachen.

Voor natuurkunde ook nog een gek gehad. Zo lekker onvoorspelbaar. Naam is me ontschoten. De grootste zak had ik voor Engels. Naam is me ook ontschoten. Iemand had iets op een tafel gekrast of een boek van iemand. Ik weet het niet precies. Gaf die lul mij openlijk de schuld. Terwijl ik op de dag dat het gebeurde ziek was. Die gast had ook echt serieus issues met drank en relaties volgens mij.
En was ook nog zo'n kommaneukende Aardrijkskunde leraar. Klein nietig mannetje, baard. Had je netjes je huiswerk gemaakt gaat ie zeiken dat het niet in een mapje zat. Echt.
Witjes... Brrrr. Had een hekel aan mijn zus dus ook aan mij. Groen (muziek), slappe zak. Was mijn mentor, zag hem 2 uur in de week en besloot om mij in jaar 4 als enige over te plaatsen naar de gymnasiumklas terwijl ik geen Grieks en Latijn had omdat ik volgens hem het brein was achter het clubje van lastige jongens. Ik? _O-

Castelein (Scheikunde), Edman (Economie), Vliegenthart (Nederlands), Leeflang (LO; slap ouwehoeren in de fitness ruimte) die mag ik wel. Vooral die eerste. Die snapte ons ook gewoon. We kregen een kleurboek van hem omdat de les voor sommige gewoon te langzaam ging. Ik heb hem nog een kleurplaat gegeven bij het afscheid. Westelaken was ook oké. Nog een hardloop uitdaging aangegaan tegen hem met wat klasgenoten. Die hij won. Met zijn vogelspotten. Quasi geïnteresseerd vragen stellen over de oehoe :D Bloeide hij helemaal op.

Oh ja en Buys, geschiedenis... mooie boer was dat. Uit Wouw. Met zijn klompen. Ketelaar en Schoonen-Slof voor tekenen. Lachen. Laken voor Frans (met haar Engelse uitdrukkingen)... wijn proeven tijdens de les! Toen kon dat nog. Briljant, Van der Tang was lief met haar Franse accent. En had je natuurlijk nog de Goffeau. Die kon je zo lekker goed nadoen. Streng maar best oke.

Al met al viel het best mee.
Etman is een baas, de rest is denk ik allemaal voor mijn tijd.
Nee, ik haat politiek.
pi_149036506
Wanneer voeren ze trouwens eindelijk eens standaard elke zondag koopzondag in hier in dit pauperdorpje?
pi_149036836
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:53 schreef DW457 het volgende:
Wanneer voeren ze trouwens eindelijk eens standaard elke zondag koopzondag in hier in dit pauperdorpje?
Is 6 dagen shoppen + donderdagavond niet genoeg?
  zondag 25 januari 2015 @ 13:07:15 #191
152789 karr-1
pi_149036854
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:53 schreef DW457 het volgende:
Ehm niet, denk ik. Wat heeft het voor meerwaarde met Rotterdam en sinds kort Dordrecht in de buurt waar elke zondag alles open is? Ook was het volgens mij een onderdeel van het raadsakkoord om de christelijke partijen tevreden te stellen. Zwijndrecht is gewoon te klein voor een koopzondag.

"Ten aanzien van een eventuele uitbreiding van koopzondagen neemt de raad de mening van winkeliers en burgers nadrukkelijk mee in elke heroverweging." Quote uit het raadsprogramma 2014-2018
http://www.raadzwijndrecht.nl/Raadsprogramma
pi_149042402
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:06 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Is 6 dagen shoppen + donderdagavond niet genoeg?
Nope. Eigenlijk is het ook gek dat winkels op zondag niet standaard open zijn. Wanneer je volgens kantooruren werkt heb je dus eigenlijk alleen donderdavond en zaterdag de tijd om naar de winkels te gaan. Omdat je naast je werk vaak ook nog een sociaal leven hebt (vaak, niet altijd, veel Fokkers zullen namelijk nu niet weten waar ik het over heb), zou een extra dag (zondag) erg fijn zijn. Het lijkt me ook dat de detailhandel omzet misloopt door op zondag dicht te blijven.
  zondag 25 januari 2015 @ 16:54:38 #193
152789 karr-1
pi_149045052
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nope. Eigenlijk is het ook gek dat winkels op zondag niet standaard open zijn. Wanneer je volgens kantooruren werkt heb je dus eigenlijk alleen donderdavond en zaterdag de tijd om naar de winkels te gaan. Omdat je naast je werk vaak ook nog een sociaal leven hebt (vaak, niet altijd, veel Fokkers zullen namelijk nu niet weten waar ik het over heb), zou een extra dag (zondag) erg fijn zijn. Het lijkt me ook dat de detailhandel omzet misloopt door op zondag dicht te blijven.
Of je gaat op zondag naar bv Dordrecht toe, probleem opgelost. Ik heb ook een sociaal leven, maar stoor me werkelijk nooit aan openingstijden. Ik kan me niet herinneren dat winkeliers in Zwijndrecht ooit hebben aangegeven op zondag open te willen gaan.
pi_149046768
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:54 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Of je gaat op zondag naar bv Dordrecht toe, probleem opgelost. Ik heb ook een sociaal leven, maar stoor me werkelijk nooit aan openingstijden. Ik kan me niet herinneren dat winkeliers in Zwijndrecht ooit hebben aangegeven op zondag open te willen gaan.
Er zullen er ook best wel op zondag open willen zijn. Ik snap niet dat de politiek zich hiermee bezig houdt. Verkeerde prioriteiten, lijkt me.
  zondag 25 januari 2015 @ 20:38:26 #195
152789 karr-1
pi_149053341
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 17:46 schreef alpeko het volgende:

[..]

Er zullen er ook best wel op zondag open willen zijn. Ik snap niet dat de politiek zich hiermee bezig houdt. Verkeerde prioriteiten, lijkt me.
Politiek gaat over de winkeltijdenwet waar in o.a. staat wanneer winkels wel en niet open mogen zijn. Zoals het er nu staat staan we open voor verzoeken vanuit de winkeliers. Als een meerderheid op zondag open wil gaan, staat ze dat vrij. Maar blijkbaar is er geen interesse, bij mijn weten zijn er nooit verzoeken in die richting geweest, anders dan bv de kerstdagen etc.
pi_149057865
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Politiek gaat over de winkeltijdenwet waar in o.a. staat wanneer winkels wel en niet open mogen zijn. Zoals het er nu staat staan we open voor verzoeken vanuit de winkeliers. Als een meerderheid op zondag open wil gaan, staat ze dat vrij. Maar blijkbaar is er geen interesse, bij mijn weten zijn er nooit verzoeken in die richting geweest, anders dan bv de kerstdagen etc.
Politiek zou zich daar niet mee bezig moeten houden natuurlijk. Zeker niet met de gedachte die er nu achter zit. Het opleggen van principes die door een ongelovige meerderheid en zelfs deels door een gelovige minderheid als achterhaald en niet van deze tijd wordt gezien. Ze bepalen toch ook niet wanneer ik werk? Waarom dan wel wanneer een zelfstandig ondernemer wenst te werken. Ik zie echt niet in waarom je de vrijheid van het individu op deze wijze zou moeten willen beperken. Maar dat is kennelijk een kerntaak van de politiek. Het beperken van vrijheden. Met hun hypocriete: je suis Charlie :N
  maandag 26 januari 2015 @ 21:38:11 #197
152789 karr-1
pi_149087748
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 22:26 schreef alpeko het volgende:

[..]

Politiek zou zich daar niet mee bezig moeten houden natuurlijk. Zeker niet met de gedachte die er nu achter zit. Het opleggen van principes die door een ongelovige meerderheid en zelfs deels door een gelovige minderheid als achterhaald en niet van deze tijd wordt gezien. Ze bepalen toch ook niet wanneer ik werk? Waarom dan wel wanneer een zelfstandig ondernemer wenst te werken. Ik zie echt niet in waarom je de vrijheid van het individu op deze wijze zou moeten willen beperken. Maar dat is kennelijk een kerntaak van de politiek. Het beperken van vrijheden. Met hun hypocriete: je suis Charlie :N
Als een winkelier in Zwijndrecht op zondag wil werken kan dat prima. Maar als je dan in Walburg zit is het wel handig als je niet de enige bent.

Zoals ik al eerder zei, bij mijn weten zijn er nooit verzoeken geweest in die richting van wie dan ook
pi_149096392
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:38 schreef karr-1 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bij mijn weten zijn er nooit verzoeken geweest in die richting van wie dan ook
En heeft dat niet ook een beetje te maken met het feit dat men het antwoord toch al weet? Je doet nu wel alsof de raad op dit punt heel liberaal is maar ze zitten natuurlijk volledig in de zak van de christelijke minderheid in de raad. Uitruilen heet dat. Als het geen probleem zou zijn, zou er geen wet gehandhaafd moeten worden die het tegenhoudt. Dan laat je het vrij.
pi_149117975
ZWIJNDRECHT – In een woning aan de Bosch in Zwijndrecht is dinsdagavond 27 januari het stoffelijk overschot van een vrouw aangetroffen. De politie viel na een melding omstreeks 19.15 uur de woning binnen en trof daar het lichaam aan. Agenten hielden een 37-jarige man uit Zwijndrecht aan. De vrouw is door geweld om het leven gekomen.

De politie meldt dat de aanleiding van de dood mogelijk in de relationele sfeer ligt. In de woning wordt onderzoek gedaan.

http://www.zhzactueel.nl/(...)cht-man-aangehouden/ :{
† The 3 Kings †
pi_149118342
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:14 schreef TheSorrow het volgende:
ZWIJNDRECHT – In een woning aan de Bosch in Zwijndrecht is dinsdagavond 27 januari het stoffelijk overschot van een vrouw aangetroffen. De politie viel na een melding omstreeks 19.15 uur de woning binnen en trof daar het lichaam aan. Agenten hielden een 37-jarige man uit Zwijndrecht aan. De vrouw is door geweld om het leven gekomen.

De politie meldt dat de aanleiding van de dood mogelijk in de relationele sfeer ligt. In de woning wordt onderzoek gedaan.

http://www.zhzactueel.nl/(...)cht-man-aangehouden/ :{
Hopelijk is Ridder Andries niet de dader 8)7
Nee geintje,die doet geen vlieg kwaad *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')