Je kunt via je mobiel betalen. Ik zou alleen niet weten hoe.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Fukushima het volgende:
is er al iets bekend over die kansloze parkeerautomaten rondom walburg. aangezien alle chipknip oplaadpunten (bijna) overal weggehaald zijn?
Nu kan je eigenlijk alleen nog met muntgeld betalen en laat dat nu in de helft van de gevallen niet werken....
Welke fietspaaltjes?Op de Ringdijk ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Fietspaaltjes bij de dijk zijn weer aan de kant gezetideaal!
http://vara.nl/media/301827quote:Op woensdag 26 november 2014 13:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je kunt via je mobiel betalen. Ik zou alleen niet weten hoe.
http://www.zwijndrecht.nl(...)_uw_mobiele_telefoon
Bovenaan de Emmastraat en Lindenlaanquote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Welke fietspaaltjes?Op de Ringdijk ofzo?
Oh die,ja die waren me al opgevallen,ik snapte de bedoeling er nooit van,in de oude situatie stonden ze er en na de vernieuwing waren ze teruggeplaatst.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bovenaan de Emmastraat en Lindenlaan
Beetje nutteloos inderdaad, de politie zal ze wel verplaatst hebben omdat ze anders niet zo vlug achter de scootergangsters aan kunnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Oh die,ja die waren me al opgevallen,ik snapte de bedoeling er nooit van,in de oude situatie stonden ze er en na de vernieuwing waren ze teruggeplaatst.
Maar dan snap ik er nog niks van hahaaaa
Aan de andere kant hebben ze juist bij de Develweg paaltjes weggezet, wat ik wel een goede beslissing vind! Daar is het veel veiliger voor de fietsers die daar op het fietspad rijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Beetje nutteloos inderdaad, de politie zal ze wel verplaatst hebben omdat ze anders niet zo vlug achter de scootergangsters aan kunnen![]()
Nu worden bewoners verplicht om via de Burgemeester de Bruïnegreppel de straat te enteren of te verlaten (waar het overzicht totaal niet overzichtelijk is en je je auto aan bonken rijdt door alle gaten en kuilen. Om maar te zwijgen over het feit dat het maar afwachten is wanneer de eerste de beste zich een keer in je zijkant boort omdat je geen fuck ziet als je de straat uit wilt.)
Vandaar dat ik dus mooi gebruik maak van het feit dat de paaltjes verplaatst zijn en via de goed geasfalteerde dijk mijn straat in rijdt![]()
Er staan borden dat het een fietspad is en dat je voorrang van rechts hebt, er staat geen bord dat het verboden is om er met de auto in te rijden, dus ik neem aan dat je een mogelijke bekeuring aan zou moeten kunnen vechten?
Ze bekijken het maar, voor de fietsers is het een walhalla geworden en de automobilisten rijden hun auto's maar aan bonken! Dacht het dus ff niet!
Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
ja inderdaad,dat is een behoorlijk steil stuk en een overzichtelijke kruising,hadden ze naar mijn mening veel eerder moeten afsluiten voor auto'squote:Op woensdag 10 december 2014 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aan de andere kant hebben ze juist bij de Develweg paaltjes weggezet, wat ik wel een goede beslissing vind! Daar is het veel veiliger voor de fietsers die daar op het fietspad rijden.
kan ik me wel iets bij voorstellen jaaaaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:04 schreef RIVDSL het volgende:
Zal ook wel een stuk schelen als het straks weer glad wordt. Kwam bovengemiddeld vaak voor daar dat er auto's een tuin in reden.
Zag hem een maand of 3 geleden nog vrolijk lachend voorbij komen rijdenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef Dunnevandale het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens recentelijk nog de Ridder gezien?Vroeger (duh) zag ik hem nog weleens maar de laatste jaren niet.......
Owww gelukkig!!Ik was al een beetje ongerust,hoop ook dat iedereen die man in zijn waarde laat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zag hem een maand of 3 geleden nog vrolijk lachend voorbij komen rijden
Ik hoop het ook, de Ridder doet echt geen vlieg kwaad, hij is de onschuld zelve!quote:Op zondag 14 december 2014 12:19 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Owww gelukkig!!Ik was al een beetje ongerust,hoop ook dat iedereen die man in zijn waarde laat.
ja inderdaad,maar daardoor ook juist helaas een makkelijke "prooi" voor sommige mensen,dat karretje is ook al een keer gestolen van hemquote:Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, de Ridder doet echt geen vlieg kwaad, hij is de onschuld zelve!
Kan het artikel zo snel niet vinden maar in 2013 was de boete om met de auto over een fietspad te rijden ¤130,-. Zal komend jaar dus wel een tientje of 5 hoger liggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]Vandaar dat ik dus mooi gebruik maak van het feit dat de paaltjes verplaatst zijn en via de goed geasfalteerde dijk mijn straat in rijdt![]()
Er staan borden dat het een fietspad is en dat je voorrang van rechts hebt, er staat geen bord dat het verboden is om er met de auto in te rijden, dus ik neem aan dat je een mogelijke bekeuring aan zou moeten kunnen vechten?
Even geleden zag ik hem rijden in z'n wagentje bij Walburg, dat was zo'n 3 weken geleden.quote:Op zondag 14 december 2014 17:45 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
ja inderdaad,maar daardoor ook juist helaas een makkelijke "prooi" voor sommige mensen,dat karretje is ook al een keer gestolen van hem
Owww gelukkig!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Even geleden zag ik hem rijden in z'n wagentje bij Walburg, dat was zo'n 3 weken geleden.
Heel aso idd. met je richtingaanwijzer aan en 5km/h erop rijden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:59 schreef tante_betje het volgende:
[..]
Kan het artikel zo snel niet vinden maar in 2013 was de boete om met de auto over een fietspad te rijden ¤130,-. Zal komend jaar dus wel een tientje of 5 hoger liggen![]()
Zullen we het nog maar niet over het aso gedrag hebben als je dit soort fratsen uithaalt
Over het parkeren bij walburg is het zo dat het nu gratis is.quote:Op woensdag 26 november 2014 12:45 schreef Fukushima het volgende:
is er al iets bekend over die kansloze parkeerautomaten rondom walburg. aangezien alle chipknip oplaadpunten (bijna) overal weggehaald zijn?
Nu kan je eigenlijk alleen nog met muntgeld betalen en laat dat nu in de helft van de gevallen niet werken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |