M'n oude werkgever (marketingsbedrijf DMDR) is ook afgefikt, hier was ik al bang voor.... Niet gek als er stapels pallets en papier liggen opgeslagenquote:
KBR....quote:Op donderdag 17 april 2014 07:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
M'n oude werkgever (marketingsbedrijf DMDR) is ook afgefikt, hier was ik al bang voor.... Niet gek als er stapels pallets en papier liggen opgeslagenMoeders werkt hier nog steeds, die gaat zo naar een vergadering over hoe en wat.
Bi-zar hoor, iets zegt me dat dit vuur niet zomaar uit zichzelf is ontstaan...
Zo dat is wel even een opluchting dan...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:13 schreef Fukushima het volgende:
pfff net het verlossende bericht van easy box dat de schade alleen op lege boxen is (complete inboedel van mijn vader ligt er tijdelijk)
dat is wel apart jaquote:Op vrijdag 18 april 2014 01:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo dat is wel even een opluchting dan...
Bij DMDR hebben ze de server kunnen redden, net als wat andere belangrijke dingen. Het kamertje waar m'n moeder achter de pc werkt is ook flink aangetast, alle computers zijn weggefikt of gespoeld, maar een boek wat op de hoek van de kast stond uitgestald was nog geheel onaangetastheel apart
tsja ramptoeristen heb je altijd natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef OProg het volgende:
Een vriendin van me werkt daar vlakbij. Ik begreep gister dat het inmiddels een soort Ground Zero is geworden met massa's mensen de hele dag 'die resten fik gaan kijken'.
Ik stond er donderdag in een soort file. Irritant. Stap uit of rijd door.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef OProg het volgende:
Een vriendin van me werkt daar vlakbij. Ik begreep gister dat het inmiddels een soort Ground Zero is geworden met massa's mensen de hele dag 'die resten fik gaan kijken'.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 30-04-14 09:50:19 [Prio 2] [TS402] BUITENBRAND AFVAL FIT FOR FREE W. SNELLIUSWEG 104 ZWIJNDRECHT Adres tonen in Google Maps 1405383 Brandweer Zwijndrechtse Waard(Post Zwijndrecht Blusgroep C Prio 1) 1405381 Brandweer Zwijndrechtse Waard(Post Zwijndrecht Blusgroep D Prio 1) 1405370 Brandweer Zwijndrechtse Waard(Post ZwijndrechtBevelvoerder van Dienst) 1403003 Brandweer Zuid-Holland Zuid (Lichtkrant/Monitorcode GMC) |
Ik ben bang van wel, deze maakt er maar gelijk GRIP-fikkies van...quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef karr-1 het volgende:
Dat is al de 2de grote brand in korte tijd. Hebben we een loslopende pyromaan in Zwijndrecht?
Hmm dan is het wachten op de volgende denk ik. Laten we maar hopen dat het niet zover komt.quote:Op maandag 5 mei 2014 05:45 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, deze maakt er maar gelijk GRIP-fikkies van...
Is het dan al bekend wat de oorzaak van de eerste brand was?quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef karr-1 het volgende:
Dat is al de 2de grote brand in korte tijd. Hebben we een loslopende pyromaan in Zwijndrecht?
Ik heb er niets meer over gelezen, maar ging er vanuit dat het ook aangestoken was.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is het dan al bekend wat de oorzaak van de eerste brand was?
Ik fietste ook langs maar zag niet veel bijzonders. Ja veel brandweer/ambulance/politie. Stond aan de kant van de Griek.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:11 schreef Fukushima het volgende:
Ben er ook even langs gefietst, was erg hoog/zwaar ingeschaald, het viel gelukkig alles mee ondanks iets van 7 ambulance's, heli, crisiscentrum en veel brandweer.
Ze nemen natuurlijk geen enkel risico met twee grote branden in zeer korte tijd
Biesbosch lijkt me?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Vanavond meteorenregen te zien:
http://www.scientias.nl/v(...)erm-op-24-mei/101339
Waar kan je in de buurt van Zwijndrecht het beste kijken zonder last te hebben van kunstlicht? Tussen middernacht en uurtje of 4 is de top. Komt vanuit het noorden.
[ afbeelding ]
iemand een idee? Hopelijk zit het weer mee!
Ik hoop in mijn bed met mijn ogen dichtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar kan je in de buurt van Zwijndrecht het beste kijken zonder last te hebben van kunstlicht?
Nog even kijken of het lukt. Onze kleine komt ook wel eens 's nachts.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik hoop in mijn bed met mijn ogen dichtSucces vannacht!
Veerplaatquote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Waar kan je in de buurt van Zwijndrecht het beste kijken zonder last te hebben van kunstlicht? Tussen middernacht en uurtje of 4 is de top. Komt vanuit het noorden.
[ afbeelding ]
iemand een idee? Hopelijk zit het weer mee!
dat viel mij ook al op, maar het lijkt er nu niet op dat het met elkaar te maken heeftquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:27 schreef karr-1 het volgende:
Het zijn wel een flink aantal branden in relatief korte tijd.
Kinderen zijn soms zo vlug als water...niet alles is te voorkomen...helaas.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef TheSorrow het volgende:
Schijnt dat kinders op zolder met lucifers hebben zitten spelen, lekker oplettende oma ook.
Inderdaad, laat dit een wijze les zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef DW457 het volgende:
[..]
Kinderen zijn soms zo vlug als water...niet alles is te voorkomen...helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |