quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus er wonen dan maar 45 miljoen vrouwen in Europa?
dronken zijn is een vorm van verneveld zijn dus ben je wils onbekwaam, afblijven want als ze nuchten alsnog nee zegt is het verkrachting.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een dronken meid kan deze beide dingen soms heel goed.
9 miljoen * 20= 180 miljoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
welke berekening heb jij gemaakt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want 9 keer 20 = 45?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En als je beiden dronken waren? Dan kun je elkaar aanklagen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dronken zijn is een vorm van verneveld zijn dus ben je wils onbekwaam, afblijven want als ze nuchten alsnog nee zegt is het verkrachting.
Zolang ze het niet kunnen bewijzen, is er geen probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
dronken zijn is een vorm van verneveld zijn dus ben je wils onbekwaam, afblijven want als ze nuchten alsnog nee zegt is het verkrachting.
Hangt een beetje af van hoeveel druk er uitgeoefend is om iemand "over te halen"...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:52 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ja naja, laatst was hier toch een onderzoek naar en schijnbaar maken vrijwel alle vrouwen dit wel eens mee en velen zagen dit toch als 'verkrachting'.
wat een ontzettend denigrerend stukje tekstquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef Straatklinker het volgende:
Wie van de mannen is wel eens overstag gegaan na lang zeuren en aandringen van zijn vriendin(om haar dan toch maar blij te maken) en daarmee dus ook 'verkracht'?
Nee want dronken is niet primair een reden om verkracht te zijn. Geen sex willen hebben is een reden om je verkracht te voelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:57 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
En als je beiden dronken waren? Dan kun je elkaar aanklagen?
Dat is dus echt niet waar... Een stom bakerpraatje en daar blijft het wel bij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Denk je toch fout, de onbekende verkrachter is een mythe. De meeste verkrachters zijn bekenden van het persoon, de leraar, de partner, de oom, de neef, je broer enz enz enzquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Bij 1 op de 20 vraag ik me toch wel af wat exact de formulering van de vraag was.
Bij verkrachting denk ik primair aan een vent die uit de bosjes springt en je de kleren van het lijf rukt, niet een vriend die blijft aandringen en waar je dan maar sex mee hebt om van het gezeur af te zijn.
Op de website waar nu.nl naar verwijst, staat alleen "Women were asked about their experiences of physical, sexual and psychological violence, childhood victimisation, sexual harassment and stalking, including new mediums for abuse such as the internet." Ook geen verdere publicaties te vinden.
Dus ik heb vooralsnog de indruk dat die 1:20 eerder een wat gekleurde interpretatie van 'verkracht' is om publiciteit voor het congres te genereren, dan een hard cijfer voor wat algemeen onder 'verkrachting' verstaan wordt.
Verkrachting is geen bewijsbaar feit, het is hoe het slachtoffer het ervaart.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus echt niet waar... Een stom bakerpraatje en daar blijft het wel bij.
Verkrachting is al hartstikke moeilijk te bewijzen, maar 3% van alle meldingen leidt tot aangifte, nog minder komt tot een veroordeling.
bij jou komt het neer op Óf een wildvreemde die uit de bosjes springt, Óf je stemt er half/half in toe?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Bij 1 op de 20 vraag ik me toch wel af wat exact de formulering van de vraag was.
Bij verkrachting denk ik primair aan een vent die uit de bosjes springt en je de kleren van het lijf rukt, niet een vriend die blijft aandringen en waar je dan maar sex mee hebt om van het gezeur af te zijn.
Op de website waar nu.nl naar verwijst, staat alleen "Women were asked about their experiences of physical, sexual and psychological violence, childhood victimisation, sexual harassment and stalking, including new mediums for abuse such as the internet." Ook geen verdere publicaties te vinden.
Dus ik heb vooralsnog de indruk dat die 1:20 eerder een wat gekleurde interpretatie van 'verkracht' is om publiciteit voor het congres te genereren, dan een hard cijfer voor wat algemeen onder 'verkrachting' verstaan wordt.
Omhelzen is verkrachting?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Verkrachting is geen bewijsbaar feit, het is hoe het slachtoffer het ervaart.
Op zich vindt ik dat wel een terechte opmerking, want bij dat soort getallen is de exacte vraagstelling cruciaal voor de uitkomst.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een ontzettend denigrerend stukje tekst
Kan me gelijk helemaal voorstellen waarom geen enkele vrouw je ooit verteld heeft dat ze verkracht is
Als dat de definitie is is er nooit een vrouw verkracht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:02 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Verkrachting is geen bewijsbaar feit, het is hoe het slachtoffer het ervaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |