Die mag bij mij komen douchenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Jij stalkt goed! Dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leukquote:
Wat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Hij moet alleen nog leren door zijn neus te ademenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leuk
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houdenquote:
Barrypafcade!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Barry Paf?quote:
En zeggen ze dan ook echt 'gij'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houden
Ik heb 'm weleens gedaan. Toen hij er al uit was, natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Barry Paf?Daar ben ik nog ooit mee op stap geweest. Toen ie nog in de kast zat natuurlijk.
Da's gewoon Brabants hoor. Dat zeg ik ookquote:
Het was donker!quote:
Wat schattig, ik dacht dat ze dat alleen in Vlaanderen deden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's gewoon Brabants hoor. Dat zeg ik ook
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef Dirk het volgende:
Als je BarryPafCade googlet dan vind je Luig!.
[ afbeelding ]
Like I said: Ik ben tegen Belgie aan geborenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat schattig, ik dacht dat ze dat alleen in Vlaanderen deden.
En ook bijna in Limburg!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I said: Ik ben tegen Belgie aan geboren
Google: Maarheeze.
Daar zat ik op school (middelbare, VWO)quote:
Hij heeft nu een "kalend maar in de ontkenningsfase" hoofd.quote:
Dat is vast beter danquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zat ik op school (middelbare, VWO)
Ja hoi! Ik mocht uitslapen vanochtend!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:30 schreef Dirk het volgende:
Vijf keer seks graag.
Speaking of which... Waar is Luig trouwens?.
En geen bless!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:21 schreef LeBeau het volgende:
Hij heeft nu een "kalend maar in de ontkenningsfase" hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |