Tally!quote:
Hij kijkt naar degene achter het toetsenbord?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Dave het volgende:
[..]
Tally!
Waarom lijkt jouw online-status icoontje op een vrouwtje, en dat van mij op Hitler?
Ik heb geen foute scheiding.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij kijkt naar degene achter het toetsenbord?
Het ging me meer om het Hitler haar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:58 schreef LeBeau het volgende:
Als je online status niet verborgen is zie je er gewoon uit als een mannetje. Wanneer je het wel verbergt krijg je wat lijkt op een swastika patch.
Die van Tally heeft ook een scheiding, dus dat is ook wel een beetje de vrouwelijke Hitler.quote:
Ik ook niet! Nog steeds getrouwdquote:
O nee hoor hijs niet dun maar ik heb ze liever wat uhm dikker.quote:
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:09 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee hoor hijs niet dun maar ik heb ze liever wat uhm dikker.
Bij zulkes ben ik bang dat ik ze breek
Het zijn gootjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.
Dat smaken (gelukkig) verschillen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:13 schreef LeBeau het volgende:
Mijn voorraad heeft echt niks waarbij ik denk "Dit is nou echt iets voor Tally". Wat zegt dat over mij?
[ afbeelding ]
Misschien zo iets?
Mij breek je niet zo maar hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zie je die spieren? Dat hij een laag vetgehalte heeft betekent niet dat je hem zal breken. Eerder andersom.
Ik denk dan aan zo een springkasteel op een braderiequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:13 schreef LeBeau het volgende:
Mijn voorraad heeft echt niks waarbij ik denk "Dit is nou echt iets voor Tally". Wat zegt dat over mij?
[ afbeelding ]
Misschien zo iets?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik zit bij de fysio te wachten op mijn dochtertje hoor ik uit een ander kamertje komen:5 keer seks! Later had ik pas door dat ze zei 5 keer 6
Jij dacht: dat recept wil ik ook van de dokter!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
Ik zit bij de fysio te wachten op mijn dochtertje hoor ik uit een ander kamertje komen:5 keer seks! Later had ik pas door dat ze zei 5 keer 6
A Dirty mind is a joy foreverquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:19 schreef Tally het volgende:
En een joy forever is gebroken heupen?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij breek je niet zo maar hoor
Ik had er eentje en die heb ik gesloopt![]()
Die kon 6 weken niet voetballen en niet meer lekker zitten/liggen. Want ik had iets gedaan met zn heupen. Die zeiden krak of zo.
A dirty joy is a mind foreverquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En een joy forever is gebroken heupen?
Ja, wel als je geen condoom gebruiktquote:
Die mag bij mij komen douchenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Jij stalkt goed! Dat was 'm inderdaad!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:44 schreef LeBeau het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft er een auto die ik mag lenen, slopen en laten repareren?
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leukquote:
Wat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Hij moet alleen nog leren door zijn neus te ademenquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan zo, als ik op bed lig, precies mijn douche in kijken. Was best leuk
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houdenquote:
Barrypafcade!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Ang3l het volgende:
"Gij bent toch een hermafrodiet?"
Nee hoer, HOMOSEKSUEEL!!!!
Barry Paf?quote:
En zeggen ze dan ook echt 'gij'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige hele oude stempel mensen klunnen zelfs dat niet uit elkaar houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |