quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Mascha2205 het volgende:
weet wat ik het ergste vind?? dat hij dus wel met iemand anders bevriend is geworden die ook op een middelbare school zit, een andere weliswaar maar toch. Ik ga dit hem nooit vergeven, het is zo'n klootzak en hij is lelijk, hij heeft geen smaak qua muziek, hij is dom, hij is woorden komen te kort. Maar ik was nooit verliefd op hem, ik dacht gewoon dat hij de moeite waard was maar nu?? aargh het liefst wil ik hem in z'n gezicht schoppen, klootzak
Eigen schuld.quote:
Ze is geen mod, sufferdquote:
R&P / R&P Feedbackquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:55 schreef Mascha2205 het volgende:
zucht dit topic gaat nergens over... hoe kun je een slotje regelen?
Leg de lat nu niet te hoog.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
R&P / R&P Feedback
Lief vragen en met minstens twee argumenten onderbouwen. Zonder taalfouten.
En ze zat bijna bovenop een gymleraar.quote:
Dus als ze op VWO zonder een klassieke taal deed (atheneum) zou ze op een ATHlete vallen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ze zat bijna bovenop een gymleraar.
Het zegt allemaal niets.
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus als ze op VWO zonder een klassieke taal deed (atheneum) zou ze op een ATHlete vallen.![]()
15jarige pubertjesquote:
Ze deed denigrerend naar ZarGon in FBquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:10 schreef Scorpie het volgende:
TS! Is het al gelukt? Heb je nog hulp nodig?
Die meisjes zijn vaak ongeleide projectielen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
Voor iemand op een gymnasium is ze niet bijster intelligent...
Is te merken hier. Van het ene moment (oh hij is zo leuk zwijmel zwijmel) naar het andere (wat een klootzak, ik wil niks met hem te maken hebben). Zo groen als ietsquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die meisjes zijn vaak ongeleide projectielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |