En terecht!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:21 schreef danic het volgende:
Ik ben best wel een beetje trots op mijn ballen
De voedingen wat dikker maken. En maagzuurremmers. Maar die zal je dan morgen via de huisarts moeten vragen. Meer kan je zelf niet doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand wat ik kan geven bij maagzuur bij baby's? Dit is de tweede keer vandaag dat ze al een uur ontroostbaar is. Iedere keer bij een boertje raakt ze weer helemaal overstuur dus ik ben er van overtuigd dat ze last heeft van reflux, we hebben morgen een afspraak bij de huisarts (belafspraak), maar ik vind dit zo zielig
We proberen het, maar slapen wil ze zo niet. Zodra ze in slaap begint te sukkelen wil ze zelf liggen en wurmt ze net zo lang tot ze ligtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef L-E het volgende:
Als liggen zo vervelend is, kan ze dan (half)rechtop tegen je aan slapen? Niet ideaal, maar misschien even voor nu een tijdelijke fix?
Ik twijfel al heel lang of ze misschien verborgen reflux heeft, door heel veel dingen, maar zo lang het draaglijk is zijn we niet naar de huisarts geweest omdat je overal leest dat liever geen medicijnen worden gegeven (logisch) omdat het maagklepje vaak binnen het jaar sluit. Tanden heeft ze er al 8 van en oorontsteking heeft ze ook al gehad. Ik durf mijn hand er nu voor in het vuur te steken dat dit echt maagzuur is. Ontroostbaar huilen, hikken, slikken, heel zure spuugjes, overstekken, noem maar op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:48 schreef DJMomo het volgende:
Spirit. Weet je zeker dat het reflux is en niet bijv tandjes of oortjes? Dan vinden ze liggen ook niet fijn. Al klinkt het feit dat het na een boertje begint wel als reflux achtig.
Bij gaviscon kan ze ook weer erg huilen van de krampen he. Dus echt als laatste redmiddel gebruiken want de bijwerkingen kunnen ook weer een huilbaby geven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef Spirit82 het volgende:
Dank voor de tips Tal en FR. Ik schiet echt zo'n mega stress in als Isa pijn heeft. Dan kan ik gewoon niet meer rationeel denkenMan is naar de AH voor vanillevla, jihannesbroodpitmeel (rijstebloem doet hier idd hetzelfde FR) en gaviscon als laatste redmiddel als we het vannacht echt niet meer weten. En nu ga ik even in en uitademen om mezelf weer onder controle te krijgen
Ik heb het idd gelezen ergens. Ik geef het ook echt niet tenzij we niks anders meer weten en ze echt veel pijn heeft en dan max 1 ml. Ik hou niet van experimenteren op mijn baby, maar haar zo'n pijn zien hebben is ook vreselijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij gaviscon kan ze ook weer erg huilen van de krampen he. Dus echt als laatste redmiddel gebruiken want de bijwerkingen kunnen ook weer een huilbaby geven.
Helder. En vooral zielig. Hopelijk heeft ha morgen een oplossing. Sterkte vannacht!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik twijfel al heel lang of ze misschien verborgen reflux heeft, door heel veel dingen, maar zo lang het draaglijk is zijn we niet naar de huisarts geweest omdat je overal leest dat liever geen medicijnen worden gegeven (logisch) omdat het maagklepje vaak binnen het jaar sluit. Tanden heeft ze er al 8 van en oorontsteking heeft ze ook al gehad. Ik durf mijn hand er nu voor in het vuur te steken dat dit echt maagzuur is. Ontroostbaar huilen, hikken, slikken, heel zure spuugjes, overstekken, noem maar op.
Oh ja! Wil iemand ons en M. ook in de wiki gooien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef flowerbox het volgende:
Zo, baby staat ook gelijk maar even in de wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kijk nou wat ze vanmiddag besloot te doen toen ik dacht "ach, laat ik haar eens op haar buik leggen zodat ze het speelkleed goed kan bekijken":
En dat was geen toevalstreffer want ze heeft het nog een x-aantal keer gedaan.
Edit: niet kwooooten graag.
[ Bericht 3% gewijzigd door ProjSkippy op 05-03-2014 07:59:04 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |