Al deze ideeen, passen die onder de 150 euro denk jij?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
België heeft wel wat leuke steden.
Verder kun je ook altijd nog naar het oosten. Dan bespaar je op overnachtingen, en vliegen kost toch vaak geen drol.
Polen misschien leuk? Vliegticket pakweg 50 Euro. Overnachting paar tientjes. En klaar.
Als het Oosten je niet trekt is Rome ook wel echt leuk. Vliegen kan goedkoop met RyanAir, overnachting kan ook redelijk goedkoop.
Of Praag? Kost wel iets meer om heen te vliegen, maar dan zit je wel in een echt toffe stad waar de prijzen enorm aangenaam zijn.
Ik woon zelf in groningen, maar naar Amsterdam komen is geen probleem!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Waar woon je? Wel belangrijk ivm de reiskosten.
Gratis OV toevallig?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik woon zelf in groningen, maar naar Amsterdam komen is geen probleem!
Toevallig een link van zoiets, Engeland is voor mij namelijk wel een droom!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:20 schreef Thetallguy het volgende:
Een 'minicruise' Newcastle, Hull of York ofzo. Heb je met een beetje mazzel al vanaf een euro of 50pp, en dan zit je gelijk 2 nachtjes in een knusse boothut
Website van RyanAir gewoon?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef CherryOnTop het volgende:
Of kijk eens bij Ryanair naar aanbiedingen, of Easyjet, soms kun je letterlijk voor een paar euro vliegen.
ja, en easyjet.comquote:
Dan moet het wel helemaal uitkomen met Vrijdag 4 april heen en zondag 6 april terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
ja, en easyjet.com
voor een weekend heb je toch alleen handbagage nodig dus die extra kosten voor een koffer heb je al niet.
Ja dat wel, maar goed je kan altijd even kijken. Wie weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Dan moet het wel helemaal uitkomen met Vrijdag 4 april heen en zondag 6 april terug.
Hull of York is met P&O http://www.poferries.nl/quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Toevallig een link van zoiets, Engeland is voor mij namelijk wel een droom!
Echt een heel leuk idee, alleen de data's wanneer deze trips zijn komt helemaal niet goed uit helaas..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hull of York is met P&O http://www.poferries.nl/
Newcastle met DFDS http://www.dfdsseaways.nl/minicruises/minicruise-newcastle/
Als je nou eens een stad bedenkt waar je naartoe wil en dan via www.booking.com kijkt of de hotelprijzen binnen je budget vallen + de reiskosten erbij telt..... Ik weet bijna zeker dat je naar elke stad in Nederland kan voor 150 euro.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha nee, maar vind Amsterdam maar niks..
Wat is een mooie stad in Nederland wat toch wel een beetje romantisch en gezellig is?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je nou eens een stad bedenkt waar je naartoe wil en dan via www.booking.com kijkt of de hotelprijzen binnen je budget vallen + de reiskosten erbij telt..... Ik weet bijna zeker dat je naar elke stad in Nederland kan voor 150 euro.
Breda vind ik wel leuk, Den Bosch is ook leuk. Brabantse gezelligheid hequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat is een mooie stad in Nederland wat toch wel een beetje romantisch en gezellig is?
Ook romantische hotels?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Breda vind ik wel leuk, Den Bosch is ook leuk. Brabantse gezelligheid he
Nou ja voor zeg maar 100 euro voor 2 nachten zit je natuurlijk wel aan een soort bed & breakfast achtige dingen vast. Maar hé, licht uit, kaarsje erbij en het is vanzelf romantischquote:
Leek me juist wel gezellig zon b&b..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja voor zeg maar 100 euro voor 2 nachten zit je natuurlijk wel aan een soort bed & breakfast achtige dingen vast. Maar hé, licht uit, kaarsje erbij en het is vanzelf romantisch
O nou dan is dat helemaal mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Leek me juist wel gezellig zon b&b..
Maar amsterdam of rotterdam minder gezellig?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O nou dan is dat helemaal mooiDan moet het zeker lukken. Breda is in ieder geval een erg gezellige stad in het weekend.
Maastricht?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat is een mooie stad in Nederland wat toch wel een beetje romantisch en gezellig is?
Breda is echt wel leuker dan Den Boschquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Breda vind ik wel leuk, Den Bosch is ook leuk. Brabantse gezelligheid he
Waddengebied bij Wilhelmshaven. Niet ver van groningen. Of hamburg.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:39 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar amsterdam of rotterdam minder gezellig?
Ja. Goed tickets zoeken en goede accommodaties. Dan moet het echt makkelijk lukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:18 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Al deze ideeen, passen die onder de 150 euro denk jij?
Bij DFDS gaan er meerdere malen per dag boten... en niets zou uitkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:27 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Echt een heel leuk idee, alleen de data's wanneer deze trips zijn komt helemaal niet goed uit helaas..
is t nog gelukt met een smoes verzinnen? Haaquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij DFDS gaan er meerdere malen per dag boten... en niets zou uitkomen
Ik ga vrijdag weg met DFDS naar NewcastleKost voor de overnachtingen en overtocht ¤ 120 (excl. maaltijden).
Als je wil mag je mij daarmee helpen. Kan zelf namelijk niks moois vinden..quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Goed tickets zoeken en goede accommodaties. Dan moet het echt makkelijk lukken.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:45 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
is t nog gelukt met een smoes verzinnen? Haa
Maar dan moet ik ook nog voor 2 personen reiskosten betalen..quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij DFDS gaan er meerdere malen per dag boten... en niets zou uitkomen
Ik ga vrijdag weg met DFDS naar NewcastleKost voor de overnachtingen en overtocht ¤ 120 (excl. maaltijden).
Nou super leuk! Ze zal verrast zijn!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze heeft toch alsnog vrij gevraagd en gekregenZe vermoed 0,0 want denkt dat we andere plannen hebben voor het weekend, en is al vriendinnen aan het vragen of die zin hebben om mee te gaan
![]()
Je bedoeld van huis naar de boot? Amsterdam was toch geen probleem? Vanaf daar de trein/busquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Maar dan moet ik ook nog voor 2 personen reiskosten betalen..
I hope soquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:42 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nou super leuk! Ze zal verrast zijn!
Veel plezier!
En wat voor plekken ben je dan geweest? Wat was er zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg voor mijn verjaardag een weekendje Rotterdam van mijn vriend.
Een stad waar ik een aantal jaren heb gewerkt en waar ik regelmatig naar toe ga. Maar juist door er een weekendje naar toe te gaan, doe je hele andere dingen dan je normaal doet in zo'n stad. We hadden fietsen mee, wat echt superhandig is, en we zijn op plaatsen geweest waar ik eigenlijk nog nooit was geweest.
Ik vond het absoluut geweldig!
Voordeel: je reiskosten zijn bijzonder laag en je neemt alle tijd om naar plekken te gaan waar je normaliter niet naar toe gaat.
Nadeel: het klinkt niet zo spannend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |