SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Toen was de situatie ook nog totaal anders bij Feyenoord. En ik zeg nergens dat het mij niks doet verre van zelfs. Ik geef alleen aan dat het mij persoonlijk meer pijn deed toen we het bij Twente nog weggaven, zondag was er bij mij wat meer gelatenheid ook al voor de wedstrijd omdat het nog echt ergens om hadden kunnen gaan maar door eigen falen helaas niet meer ging.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, ik weet nog wel jullie laatste overwinning op Ajax. Ron Vlaar met zijn microfoon een beetje lopen te schreeuwen. Maar verder doet het ze niks hoor.![]()
Dit. Maargoed. Ik verwacht nu ongeveer weer 40-45:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Belangrijk is en zal hij altijd blijven maar de echte hoogspanning heeft er helaas niet opgezeten. Een overwinning was natuurlijk hartstikke mooi geweest maar toch zou het bij mij blijdschap met een wrange smaak zijn geweest door de 2 voorgaande wedstrijden.
"HAHA MEER VAN DIT"
reacties.
Altijd lastig om jongens uit de sociale werkplaats met een internetaansluiting te mijden. Helaas zijn het er in dit topic aardig veel.![]()
Probeer het niet uit te leggen joh. Snappen ze toch niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toen was de situatie ook nog totaal anders bij Feyenoord.Dit is precies wat ik zeg.quote:En ik zeg nergens dat het mij niks doet verre van zelfs. Ik geef alleen aan dat het mij persoonlijk meer pijn deed toen we het bij Twente nog weggaven, zondag was er bij mij wat meer gelatenheid ook al voor de wedstrijd omdat het nog echt ergens om hadden kunnen gaan maar door eigen falen helaas niet meer ging.
"MEER VAN DIT HAAHHAAA IK BEN EEN IMBECIEL DIE WERKT BIJ STADSBEHEER"
Zo. Scheelt Da_Sandman en Heatwave weer een reactie.![]()
Jouw posts bevestigen juist alle vooroordelen over het intellect van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Maargoed. Ik verwacht nu ongeveer weer 40-45:
"HAHA MEER VAN DIT"
reacties.
Altijd lastig om jongens uit de sociale werkplaats met een internetaansluiting te mijden. Helaas zijn het er in dit topic aardig veel.
Vol met spelfouten, slechte grammatica, drogredenen, onzin.
Laat ze achterwege.![]()
Ik zit hier dan gelukkig ook niet om de financiële crisis op te lossen of om gecompliceerde medische ingrepen te doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jouw posts bevestigen juist alle vooroordelen over het intellect van de gemiddelde Feyenoordsupporter.. Doe ik wel in het echte leven, terwijl de gemiddelde gozer in dit topic nog even een blik bier opent om tien uur in de ochtend.
Prima toch?Haha.quote:Vol met spelfouten, slechte grammatica, drogredenen, onzin.De kans dat ik vanavond vrijwillig mijn lul bewerk met een botte steen acht ik groter.quote:Laat ze achterwege.![]()
Het niveau is er niet echt op vooruit gegaan nu sommige mensen hier hun verlies beginnen te "relativeren".![]()
Ach, we kunnen ook gewoon hmf weer negeren en het weer over Ajax hebben. Heb ff om hem kunnen lachen en dan gaan we weer verder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:05 schreef Robar het volgende:
Het niveau is er niet echt op vooruit gegaan nu sommige mensen hier hun verlies beginnen te "relativeren".Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hey verrek, helderziende HMF komt hier toch nog even zijn bakkes vertonen.
Hoe is het nu gozer, nu Feyenoord op 1 staat, Ajax verslagen is in de Kuip en we dramatisch ervoor staan?![]()
Kun je dit soort simpel volk niet gewoon een spuitje geven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html![]()
Mijn grote godquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort mensen voegen niks toe aan de wereld.![]()
Volgens mij zijn ze boos op Blindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebeurt andersom ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn grote god![]()
Dit soort mensen voegen niks toe aan de wereld.![]()
Ja leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
antisemitische leuzen? Dat lijkt me zeer sterk.![]()
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:22:43KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u reageer retweet
![]()
![]()
FOX met de handen in 't haar aber natürlich.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:22:43KNVB heeft met succes dispensatie gevraagd aan UEFA. Vanwege nucleaire top verboden wedstrijden worden nu 's avonds gespeeld: 02/04 18.45u reageer retweet
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX met de handen in 't haar aber natürlich.![]()
Ajax is toch de enige die op donderdag speelt? Rest is woensdag geloof ik.Gourmetten of steengrillen?![]()
Op de donderdag zou de Europa League dan in gevaar komen met RKC v Ajaxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Silenus het volgende:
Ajax is toch de enige die op donderdag speelt? Rest is woensdag geloof ik.
Ajax.nl meldt zelf dat ze ook spelen op 2 april 18:45![]()
Kishnaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kishna vervangt De Sa (bovenbeen) bij Jong Oranje.
Wat voor buitenspelers houden we over joh.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Melegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Kishna vervangt De Sa (bovenbeen) bij Jong Oranje.
Wat voor buitenspelers houden we over joh.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_you_can_tokkie.html
en dan vervolgens met 1-2 op hun broek krijgen
heerlijk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: