Kan je onderbuikgevoel ook veel erger makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef rjce het volgende:
Leg de prijzen van de apparatuur eens naast kieskeurig.nl of tweakers pricewatch dan kun je daar aan zien of ze daar een goede prijs op hebben gekregen of niet.
Meer dan dat kan je toch niet doen, maar misschien helpt het je onderbuik gevoel weg te halen.
ook waarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef Kaviaar het volgende:
[..]
Kan je onderbuikgevoel ook veel erger maken
Ga eens in Duitsland kijken daar doen ze het ook zonder afdingen en zeer goede prijzenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Dat keukenbedrijf komt in ieder geval op mijn lijstje met potentiele keukenleveranciers... Echt een gat in de markt, eentje die gewoon gelijk een goede prijs geven. Ik was al bang dat ik tot de IKEA veroordeeld was voor een onderhandelingsloze keuken.
Het verschil tussen die twee type bedrijven is dat een bedrijf dat niet onderhandelt gelijk een eerlijke(re) prijs krijgt, waarbij een bedrijf dat onderhaldelt zonder met de ogen te knipperen een klant voor die 60% 'oplicht' als die klant niet afdingt. Ik vind het oplichten ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. En ik ding graag af, maar bedrijven die 60% korting geven vertrouw ik niet. Ik krijg liever direct een redelijke prijs en goede services.
Dat soort mensen wordt betaalt geheid structureel meer dan nodig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:32 schreef Kandijfijn het volgende:
Iedereen die mij 60% korting geeft en nog steeds winst kan maken heeft mij in eerste instantie dus keihard proberen te naaien.
Heb echt 0% op met bedrijven die zo zaken doen. Onderhandelen is leuk om een wat leukere prijs te krijgen of in segmenten waar er weinig prijsinformatie voor handen is (voorbeeld failliete inboedel, verzamelobjecten). Maar het onzin spelletje wat keukenboeren spelen is hoogst irritant.
Vooral bedoelt om semi-alfamannentjes een goed verhaal te geven voor op verjaardagen.
"Ja, ik kreeg echt veel korting daar. Ik moest wel wat aandringen maar je weet hoe ik ben he onderset uit de kan. Hoppa en de naam is weer 3 keer genoemd op een avond
Nou, als er geen korting op de apparatuur zit, dan ben je wel echt enorm gefopt hoor! Er van uit gaande dat er met adviesprijzen gerekend wordt dan.quote:
Niet relevant, waarom ben je nou meteen weer gefopt als je een offerte aangeboden krijgt met de mededeling dat deze niet onderhandelbaar is? Je kiest toch zelf of je akkoord gaat of niet voor hetgeen aangeboden is...quote:Op woensdag 5 maart 2014 05:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nou, als er geen korting op de apparatuur zit, dan ben je wel echt enorm gefopt hoor! Er van uit gaande dat er met adviesprijzen gerekend wordt dan.
Op apparatuur moet je erg veel korting kunnen krijgen.
Vergelijk de adviesprijzen van apparatuur maar eens met gangbare prijzen op internet of witgoed-winkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |