quote:
Volgende week weer. Van de week mijn examen aanvragenquote:
Deze site doet het nietquote:
Ik zal zo een selfie maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:55 schreef LeBeau het volgende:
Nu nog een woest kloppende penis in de OP om Luigi's reputatie op zijn werk te helpen.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:02 schreef LeBeau het volgende:
ERP betekent in dit geval natuurlijk 100% Erotic Roleplaying.
Moet je ff aan Pieter vragenquote:
En dan uiteraard naar ieder in de SC pmmen he!quote:
Kun je niet je magische mod powers gebruiken zodat hij dan gewoon in de OP gepost mag worden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan uiteraard naar ieder in de SC pmmen he!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef Dirk het volgende:
Oh, wacht. Heb ik zelf ook weleens gezien. In mijn DN-periode.
Mja het mag niet VAN DE ADVERTEERDERS!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kun je niet je magische mod powers gebruiken zodat hij dan gewoon in de OP gepost mag worden?Want de kloppende penis van Ang3l telt wel als kunst ofzo.
Maar we hebben in deze reeks heul geen adverteerders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja het mag niet VAN DE ADVERTEERDERS!!!
We hebben alleen NSBeterPeter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:15 schreef LeBeau het volgende:
Maar we hebben in deze reeks heul geen adverteerders.
Ben je hetero en knap?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef Dave het volgende:
Heb ik de kloppende penis van Ang3l ook al gemist?.
Ik herken het icoontje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
JEZUS.
Waar kom JIJ nou weer ineens vandaan?
#BlastFromThePastDag
Man met een enorme lulquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Gevlekte piemelkoek voor in de magnetron. 2 voor 3 euro 99. Met gratis Eftelingpunt.
Alleen bij Albert Heijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Loop niet zo te paraderen met je STER!!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Gevlekte piemelkoek voor in de magnetron. 2 voor 3 euro 99. Met gratis Eftelingpunt.
Alleen bij Albert Heijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, iedereen die roze draagt is homo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt dat die hetero is...![]()
Nooit weggeweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
JEZUS.
Waar kom JIJ nou weer ineens vandaan?
#BlastFromThePastDag
Dat was GHaven toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:35 schreef Dirk het volgende:
twi, als je nu gaat zeggen dat je getrouwd bent met bixister dan spring ik uit het raam hoor.
Wiesda?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:24 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zegt dat die hetero is...![]()
Alleen echte mannen kunnen wegkomen met rozequote:
RUSLAAAAND!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef wonderer het volgende:
D'r kwam een Russisch mokkel mijn appartement aan andere "verkopen"voor 1500 (voor de potentiele huurder). Als ik dat geweten had...
Maar goed, beter dan nog drie maanden huur betalen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:12 schreef Dave het volgende:
Ik moet aan 'woest kloppende penis' op images.google.com 'nude' toevoegen wil ik het gewenste resultaat krijgen. Anders is de eerste hit een borrelglaasje met likeur.
Hmmz. Meh.quote:
LGBTQRSVPquote:
Er zwerft een filmpje rond van mijn buurvrouw met een lekkere vent in allerlei standjes, waar ik dan roep "1 2 3 NEUKEN!!!!!!" bij ieder nieuw standje en dan werd toen de yell van onze musical achter de schermen bij de warm upquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |