Elders neerladen dan maar...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh probeer al twee dagen een film die ik gehuurd heb op Pathé Thuis te kijken en krijg steeds deze pokkemelding
[ afbeelding ]
En die film loopt nu dus bijna af en Pathé reageert niet op mijn mailtjeEn nee, ik heb het echt niet ergens anders ook open
Dat is besides the pointquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Het lijkt me toch een vrij matige film
Ik kan hem nergens vinden en weet niet hoe torrent werktquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is besides the pointIk wilde juist even brain candy
(Gisteren trouwens naar American Hustle geweest. Gave film.)
Ja dat is het hele punt uiteraard, je betaald ergens voor dus wil je het product ook krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik word er stiekem een beetje chagrijnig van dat ik er voor betaal nota bene en het dan niet werkt
Het helpt dat mijn bioscoop een potente tequila cocktail serveerde. Vond vooral de cinematografie gaafquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Weet ik
En ik vond het maar een zeer matige film (American Hustle) zeer veelbelovende trailers, weinig boeiend verhaal.
Wat onvriendelijk zeg! Ze hadden ook kunnen zeggen 'Zou je het boek alsjeblieft zo spoedig mogelijk kunnen geven?'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf Rijksmuseum
"boek nu!"![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/autonerdmodus]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |