Topsporterquote:
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het alquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Vroeg opstaan kennen ze niet in Portugal. Ontbijt is pas om 9 uur![]()
maar er is niks mooiers dan de zonsopgang bekijken, met een glas jus, een croissant, een gekookt eitje en een kopje koffiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Vroeg opstaan kennen ze niet in Portugal. Ontbijt is pas om 9 uur![]()
Mss ooit... tot nu toe bevalt het wel hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het al
Nederlandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het al
Hier komen de knopjes ook al tevoorschijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ooit... tot nu toe bevalt het wel hier.
Er zitten hier zelfs al blaadjes aan de bomen
het relatief tolerante drugsbeleidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nederland![]()
Wakker worden, stamppot eten
Ga je ook nog aan het werk of is het een veredelde vakantie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En vanavond hebben we pannenkoeken, omdat het de laatste dag van carnaval is.
Gisteren zijn we naar de bios gegaan (Engelse film, Portugese ondertiteling).
Ik vermaak mij zo wel
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ook nog aan het werk of is het een veredelde vakantie?
Nou, als ik een goede kater heb, dan werkt drinken ook niet meer en is het wel het laatste waar ik aan moet denkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genoeg drinken, dan houd je het vol
Dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als ik een goede kater heb, dan werkt drinken ook niet meer en is het wel het laatste waar ik aan moet denken
Edit: daarom, respect
Dat lukt nog wel, maar ik voel me er nie tbeter door, m'n eetlust is al helemaal ver te zoeken dan wat het allemaal nog erger maakt en op een gegeven moment ga ik gewoon over m'n nekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat.
Vooral het drinken met een kater op een grauwe dag. En dan nog die kutmuziek erbij
Been there done that... later op de dag nekt het je weer...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de avond van te voren goed drinken dat je niet eens wakker wordt met een kater. Dan kun je 's ochtends gewoon eten en drinken en je vochtvoorraad aanvullen zodat je later op de dag geen kater krijgt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |