Topsporterquote:
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het alquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Vroeg opstaan kennen ze niet in Portugal. Ontbijt is pas om 9 uur![]()
maar er is niks mooiers dan de zonsopgang bekijken, met een glas jus, een croissant, een gekookt eitje en een kopje koffiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Vroeg opstaan kennen ze niet in Portugal. Ontbijt is pas om 9 uur![]()
Mss ooit... tot nu toe bevalt het wel hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het al
Nederlandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij komt nooit meer naar NL ik hoor het al
Hier komen de knopjes ook al tevoorschijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss ooit... tot nu toe bevalt het wel hier.
Er zitten hier zelfs al blaadjes aan de bomen
het relatief tolerante drugsbeleidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nederland![]()
Wakker worden, stamppot eten
Ga je ook nog aan het werk of is het een veredelde vakantie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
En vanavond hebben we pannenkoeken, omdat het de laatste dag van carnaval is.
Gisteren zijn we naar de bios gegaan (Engelse film, Portugese ondertiteling).
Ik vermaak mij zo wel
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ook nog aan het werk of is het een veredelde vakantie?
Nou, als ik een goede kater heb, dan werkt drinken ook niet meer en is het wel het laatste waar ik aan moet denkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Genoeg drinken, dan houd je het vol
Dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, als ik een goede kater heb, dan werkt drinken ook niet meer en is het wel het laatste waar ik aan moet denken
Edit: daarom, respect
Dat lukt nog wel, maar ik voel me er nie tbeter door, m'n eetlust is al helemaal ver te zoeken dan wat het allemaal nog erger maakt en op een gegeven moment ga ik gewoon over m'n nekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat.
Vooral het drinken met een kater op een grauwe dag. En dan nog die kutmuziek erbij
Been there done that... later op de dag nekt het je weer...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon de avond van te voren goed drinken dat je niet eens wakker wordt met een kater. Dan kun je 's ochtends gewoon eten en drinken en je vochtvoorraad aanvullen zodat je later op de dag geen kater krijgt.
quote:
Het scheelt wel, maar werkt ook niet altijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:56 schreef Pandaplint het volgende:
Gewoon goed eten na het stappen. Meestal probeer ik na het stappen nog even wat te koken met m'n vrienden. Al gaat dat niet altijd goed. Zo heb ik al meerdere keren een mok sap in de koekenpan geflikkerd ipv een geklutst ei![]()
Die lucht!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moest hier wel om lachen eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:
Jijquote:
Bronsonquote:
Dit jaar weinig grauwe dagen tijdens carnavalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat.
Vooral het drinken met een kater op een grauwe dag. En dan nog die kutmuziek erbij
Hij moet z'n kin even wassen. Dat is toch geen baardjequote:
Manmanman.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met z'n icetea omdat alcoholvrije maand
Fissaboy.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij moet z'n kin even wassen. Dat is toch geen baardje
Een positieve post vanaf jouw account blijft verwarrend werken.quote:
Misschien moet ik daar een speciale kloon voor aanmaken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een positieve post vanaf jouw account blijft verwarrend werken.
Ja, FredvandeBerg, ofzoiets.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar een speciale kloon voor aanmaken?
Het telefoongesprek is opgenomen bedoel je? Michiel neemt volgens mij altijd zijn telefoongesprekken tijdens de uitzending op.quote:
Ik ga denk ik ook zo maar eens leven. Misschien dat het dan allemaal wat leuker wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een plan, ik maak nooit meer een plan
* ieniminimuis stuurt knuffel opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook zo maar eens leven. Misschien dat het dan allemaal wat leuker wordt
[/stiekemejankpost]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis stuurt knuffel op
Wakker stamppot etenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nederland![]()
Wakker worden, stamppot eten
Je smaak gaat vooruitquote:
Alles beter dan U2.quote:
Er is ook zo'n country nummer waarin dat gezegd wordt, zo van: oh wacht, het is nog geen country nummer want ik heb het nog niet over m'n moeder gehad, over drank en over een pick-upquote:
Draaien ze dat op hitradio portugal?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou Snowpatrol kan ook wel ophouden, wat een meuk weer.
Nee op 3FM duh.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Draaien ze dat op hitradio portugal?
Je gaat toch geen 3FM luisteren als je in Portugal bentquote:
Een andere radiozender is eng!11quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 3FM luisteren als je in Portugal bent
Deed ik ook in Chinaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Jewel, want autist zijn en niet tegen verandering kunnen en alles.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah, het is dat je het zelf bevestigt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jewel, want autist zijn en niet tegen verandering kunnen en alles.
Zelfkennis is een kostbaar goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, het is dat je het zelf bevestigt.
Met z'n penisquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfkennis is een kostbaar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |