Er zal waarschijnlijk weinig veranderd zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:41 schreef awiebo het volgende:
ben benieuwd naar de situatie als ik morgenochtend wakker word
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:41 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga slapen tot ziens, als we niet wakker worden het was leuk.
[..]
Ze zijn aardig op weg door Oekraïne dwingen tot overgave etc.
Ja jongen, en dat wat we hadden afgesproken het moet even wachten, ik moet nog de hd inbouwen en daar hebi k geen zin in.quote:
Ik heb dark souls 2 gepreordered. Maar ik zal niet tot aan de release leven FCKMYLIFEquote:
Maar Rusland valt wel Europa binnenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet wat Rusland daar aan het doen is.
Waarom nu al slapen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja jongen, en dat wat we hadden afgesproken het moet even wachten, ik moet nog de hd inbouwen en daar hebi k geen zin in.
Nee joh, ze vallen de Krim binnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar Rusland valt wel Europa binnen
Jij bent toch pro Europa??
Geen idee man... Dat lijkt me het beste. Zodat i k morgen vroeg kan opstaan want ik moet darksouls spelen.quote:
= Europaquote:
Vechten voor een vlag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee jongen menig PVV'r gaat misschien vechten, links wil zich altijd eronder uit stinken. Punt is als je land in gevaar is bescherm je het.
Euraziëquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan je ook stellen dat Rusland Europa is
Ja leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan kan je ook stellen dat Rusland Europa is
Het is niet de vlag, het is lui die je aanvallen op basis van die klote vlag. Begrijp me niet verkeerd zonder vlaggen zou het fijner zijn. Maar als een leger homo's jou gaat aanvallen, en ze vrouwen willen gebruiken puur al baby machines waar ze sperma samples in stoppen. Terwijl mannen alleen met andere mannen mogen neuken. En verplicht 1x per maand moeten fappen om sperma samples te verzamelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vechten voor een vlag.
Ik zit liever op het strand in Brazilië.
Daar hoort Oekraïne niet bij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik bedoel natuurlijk de Europese Unie
kkrquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is niet de vlag, het is lui die je aanvallen op basis van die klote vlag. Begrijp me niet verkeerd zonder vlaggen zou het fijner zijn. Maar als een leger homo's jou gaat aanvallen, en ze vrouwen willen gebruiken puur al baby machines waar ze sperma samples in stoppen. Terwijl mannen alleen met andere mannen mogen neuken. En verplicht 1x per maand moeten fappen om sperma samples te verzamelen.
Als je dan in zo'n wereld leeft waarin vrouwen niet op straat komen en alleen mannen en iedere soldaat je van achter mag pakken als zij dat willen.
DAN ROEP IK VECHTEN WEG MET DIE HOMO'S VRIJHEID!
(Om maar een banaal voorbeeld te geven waar het niet meer om een vlag gaat.)
Sjongejongejongejongejongejongequote:
deze boi snaptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vechten voor een vlag.
Ik zit liever op het strand in Brazilië.
Jezus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja leuk
Ik bedoel natuurlijk de Europese Unie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |