Om het geld gaat het niet eens want dat heb ik al lang teruggewonnen. Gaat om het principe.quote:
Kloptquote:
quote:
Jij vroeg wanneer ik weer eens hier langs kwamquote:
Gefeliciteerd met je 40 postsquote:
Ik haat juist bijna niemand. Ik mag enkel vrijwel niemand. Haat bewaar ik voor enkele personen die mij daadwerkelijk wat aan hebben/kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik haat iedereen gelijk
Als ik er maar aan verdien
Interessant, ben het morgen toch vergeten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb heul niet de pik op jouIk heb niet eens een pik
![]()
Maar die regel is zo makkelijk juist. Het is 'de vogel' en het is 'het dier' En het is 'het vogelbekdier' omdat het eindigt op 'dier', en dat was 'het', dus daarom is het 'het vogelbekdier' en niet 'de vogelbekdier'. Gewoon kijken met welk woord zo'n samenvoegsel eindigt![]()
![]()
Ik heb mijn hardloopkleren nog aan. Is wel lekker comfortabel eigenlijkquote:
Dat is balenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Interessant, ben het toch morgen vergeten.[ afbeelding ]
ik draag 010 vestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn hardloopkleren nog aan. Is wel lekker comfortabel eigenlijk
never surrenderquote:
heeft zo zijn nadelen en voordelenquote:
Ik vind 60 euro ook best een hoop geld als het op zo'n manier verloren gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om het geld gaat het niet eens want dat heb ik al lang teruggewonnen. Gaat om het principe.
Stel dat mensen honderden euros inzetten en dan doen ze zoiets.
Je bent moeilijk jijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat komt gewoon door die tomaatshit.
Tomaat zit in heul veul dingen en dan moet ik het niet. Dus dan lijkt het alsof ik heel weinig lustMaar als je die tomaattroep weglaat eet ik bijna alles wel.
Ja, waterbalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]TT, en de TT komt altijd van de TS. dus
TS
Waterbal
Ik twijfel ook om over te stappen naar andere bookie, want dit is niet de eerste keer. begin het beetje zat te worden dit soort acties.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind 60 euro ook best een hoop geld als het op zo'n manier verloren gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |