ga je?quote:
woah, ik heb sexy benen.quote:
Stuk beterquote:
was maccie lekker?quote:
Ik ook.quote:
Iedereen is hier zo gek op Nando's. Ik vind het maar matig eigenlijkquote:
quote:
ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iedereen is hier zo gek op Nando's. Ik vind het maar matig eigenlijk
geloof ik niet.quote:
peri periquote:
Dat is balenquote:
de vogelbekdierquote:
Ik had vandaag paprikapuree gemaakt en bedacht dat ik daar wel mijn kip in kon marineren met wat kruiden erbij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:16 schreef Stuart het volgende:
Ik had vandaag chicken shish met teveel chilli sauce. Ben ik ook voorlopig wel klaar mee
met of zonder?quote:
Gelukkig maar toch?quote:
De ja?quote:
Lucky fishquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vandaag paprikapuree gemaakt en bedacht dat ik daar wel mijn kip in kon marineren met wat kruiden erbij.
Was best lekker.
Heul niks geen geluk. Ik ben een keukenprinsesjequote:
quote:
Jij bent gewoon een makkelijke eter inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niks geen geluk. Ik ben een keukenprinsesje
Zonder saus graagquote:
quote:
En zie nu net op een wedsite in de chatbox dat zo`n andere gast dat nu weer heeft. En ik zag het al bij die wedstrijd die hij bedoelde. Echt achterlijk gewoonquote:Op maandag 3 maart 2014 16:13 schreef Fok-it het volgende:
Unibet![]()
![]()
Hewitt-Berdych: 1ste set winst Berdych. 2de set Berdych breakt en staat 6-5 voor. Ik zet in op winst Berdych tegen een quote van 1.65.
Als ik hem heb afgesloten veranderd die hele uitslag in het scorebord, blijkt Hewitt voor te staan met 6-5En verlies ik mijn bet.
Echt schandalig gewoon, en dan in de Live-chat zeggen dat ze er niks aan kunnen doen als het scorebord foutieve informatie geeft
saus maakt men dikquote:
Oooohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
En zie nu net op een wedsite in de chatbox dat zo`n andere gast dat nu weer heeft. En ik zag het al bij die wedstrijd die hij bedoelde. Echt achterlijk gewoonze lopen je gewoon te flessen.
Ik heb heul niet de pik op jouquote:
Dat klopt eigenlijk wel. Al zijn er veel mensen die mij irl kennen die zeggen dat ik juist een moeilijke eter benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een makkelijke eter inderdaad
Had 60 euro op die match ingezet, en 2 seconden later was hij verloren omdat ze snel die scores aan hadden gepastquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 03-03-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 Fok-it
02. 086 wietparkiet
03. 080 xcachet
04. 074 BlauweTijger
05. 069 Chizu
06. 065 Insomnia_
07. 052 Toto69
08. 051 Etsu
09. 047 Littlerabbit
10. 044 Tjacka
11. 043 Moira.
12. 040 Rockiejj
13. 037 Stuart
14. 033 JanCees
15. 029 d4v1d
16. 029 Snowbells
17. 026 Jhali
18. 020 BlueJeans
19. 018 essnhills
20. 014 LETMEIN
Reeks-statistieken!
Krijg je met zo'n TSquote:
Die zijn niet goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt eigenlijk wel. Al zijn er veel mensen die mij irl kennen die zeggen dat ik juist een moeilijke eter ben
Mooi klote zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had 60 euro op die match ingezet, en 2 seconden later was hij verloren omdat ze snel die scores aan hadden gepast![]()
Heb ze mailtje gestuurd en m`n inzet teruggeëist. Ga anders echt stappen ondernemen.
Ik sta er nog inquote:
TS is wel tofquote:
Spamvogelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta er nog in
Wist je dat ik nog niet in het nieuwe dagcijferstopic ben verschenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |