Tijd terug dat ik de 140% verwijzing ergens ben tegen gekomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het conflict niet helemaal Inso.
140% pro Rusland. Voor een nieuwe Slavische machtstaat. Dood aan zelfverzonnen nationalisten.
Oh ja, dat ookquote:
f8 me IRL u lil btchquote:
Ja, maar minder dan de restquote:
Je bent aan het daytraden zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook
maar mn olie ging goed vandaag ;+
en het gas
en de rest
tot hoeverre?quote:
Oh hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee ik heb geen netflix. Ik download ze gewoon
quote:
Vraag maar aan de heren hierquote:
quote:
Aandelen, short term, long tern, forex, indicies, ect ect ectquote:
quote:
Wat denkt men hierover?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vraag maar aan de heren hier![]()
Ik ben een prinses![]()
![]()
Niet een Princes?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vraag maar aan de heren hier![]()
Ik ben een prinses![]()
![]()
gewoon paar keer all-in knallen in de CLquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aandelen, short term, long tern, forex, indicies, ect ect ect
Van alles door elkaar, gewoon hele kleine bedragen elke x maar uiteindelijk heb je dan wel elke x een leuk extratje
Dat is wel nice ja. Heb me daar nooit zo in verdiept.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aandelen, short term, long tern, forex, indicies, ect ect ect
Van alles door elkaar, gewoon hele kleine bedragen elke x maar uiteindelijk heb je dan wel elke x een leuk extratje
neuh daar heb ik de ballen niet voorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon paar keer all-in knallen in de CL
f8.. dat is feight.. fonetisch ligt dat dichter bij faith..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |