quote:
Beetje welquote:
Voel onze liefde terwijl je je neerlegt bij deze voor jou de beste keuzequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie zijn te goed voor mij. Even een traantje wegpinken hoor.
misschien gaan mensen mijn communisten haat dan weer begrijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]Oorlog
Voor de mensen is het niet te hopen, maar stiekem mag van mij de oorlog wel weer beginnen, dan ga ik er goed aan verdienen op de beurs(en als ik eerlijk ben, maakt de rest van de wereld me toch geen kut uit, dus vind ik het een goed vooruitzicht
)
Zijn wel andere manieren om je geld te verdienen dan hopen dat er oorlog uitbreekt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]Oorlog
Voor de mensen is het niet te hopen, maar stiekem mag van mij de oorlog wel weer beginnen, dan ga ik er goed aan verdienen op de beurs(en als ik eerlijk ben, maakt de rest van de wereld me toch geen kut uit, dus vind ik het een goed vooruitzicht
)
Als je vanaf aflevering 1 kijkt, weet ik zeker dat je het tof vind. Hij kijkt makkelijk weg, niet te moeilijk en super gave storyline.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk? Ik heb op tv wel eens een losse aflevering gezien maar toen vond ik het maar niks. Terwijl het concept me wel aanspreekt. is het leuker als je het volgt?
Okequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je vanaf aflevering 1 kijkt, weet ik zeker dat je het tof vind. Hij kijkt makkelijk weg, niet te moeilijk en super gave storyline.
Ik haat iedereen gelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
sschien gaan mensen mijn communisten haat dan weer begrijp
Ik ben dat alquote:
Werken is voor paupers.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel andere manieren om je geld te verdienen dan hopen dat er oorlog uitbreekt.
Oh, je haat mij ook dus?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik haat iedereen gelijk
Als ik er maar aan verdien
Ook op de beurs bedoel ikquote:
Hoeveel afleveringen per seizoenquote:
Weet niet of je toevallig netflix hebt, maar daar kan je op kijkenquote:
Volgens mij snap je het conflict niet helemaal Inso.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien gaan mensen mijn communisten haat dan weer begrijpen
13quote:
nee ik heb met mijn poolse oma gesproken ik ben nu anti ruslandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het conflict niet helemaal Inso.
140% pro Rusland. Voor een nieuwe Slavische machtstaat. Dood aan zelfverzonnen nationalisten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ben weer extremer gaan denken de laatste 28 dagen
nee ik heb geen netflix. Ik download ze gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet niet of je toevallig netflix hebt, maar daar kan je op kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |