Ik begreep al niet hoe jij bij tijd en wijle zo geniaal uit de hoek kon komenquote:
Halloquote:
Waarom vraag je het niet aan mijquote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begreep al niet hoe jij bij tijd en wijle zo geniaal uit de hoek kon komen
[..]
Hallo. Jij geeft de doorslag. Morgen om 8:30 mijn tentamen maken of uitslapen?
Omdat ik eigenlijk naar een "blijf lekker liggen" vis, en jij het goed met mij voorhebtquote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet aan mij![]()
Sowieso altijd naar het tentamen gaan. Misschien haal je wonderbaarlijk genoeg een 5,5 en zo niet dan heb je iig een idee van wat voor vragen je op je herkansing gaat krijgen.
Maken, dan kan je hem altijd nog een keer opnieuw doen of geluk hebben en slagenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja, pas 1 aflevering gezien maar ga zeker verder kijkenquote:
Tada. Opgelost. Kusjeknor.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Goffedomme. Dan ga ik nu maar eens wat doorlezen en verrot richting Rotterdam morgen. Dit is niet goed voor onze Diablo avonturen hoor.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maken, dan kan je hem altijd nog een keer opnieuw doen of geluk hebben en slagen
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk naar een "blijf lekker liggen" vis, en jij het goed met mij voorhebt
Dus lekker tentamenen morgenochtendquote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maken, dan kan je hem altijd nog een keer opnieuw doen of geluk hebben en slagen
Uhu, ik ga aan seizoen 2 al beginnenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, pas 1 aflevering gezien maar ga zeker verder kijken
Kevin speelt geweldig
Zorgen dat je nu snel klaar bent met school, kan je erna veel meer diablo spelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme. Dan ga ik nu maar eens wat doorlezen en verrot richting Rotterdam morgen. Dit is niet goed voor onze Diablo avonturen hoor.
Ik vind jou leuk.quote:
wij zijn het wel vaker eensquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar JimmyBoy zegt hetzelfde
[..]
Dus lekker tentamenen morgenochtend![]()
![]()
Maar wel goed voor jouquote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goffedomme. Dan ga ik nu maar eens wat doorlezen en verrot richting Rotterdam morgen. Dit is niet goed voor onze Diablo avonturen hoor.
Jullie zijn te goed voor mij. Even een traantje wegpinken hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar JimmyBoy zegt hetzelfde
[..]
Dus lekker tentamenen morgenochtend![]()
![]()
quote:
Is dat een beetje leuk? Ik heb op tv wel eens een losse aflevering gezien maar toen vond ik het maar niks. Terwijl het concept me wel aanspreekt. is het leuker als je het volgt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |