Het ijzeren gordijn is weg hoor, je kan er zo langs.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking lekker de Oekraïense vrouwen zijn?
Juridisch gezien is iedere revolutie een staatsgreep.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
Probleem is dat Oekraine niet pro-Europees is. De mensen op dat plein in Kiev zijn geen afspiegeling van de bevolking van Oekraine. Oosten en de Krim zijn pro-Russisch. Dit was de achterban die Janoekotvits (ofzo) hebben gekozen. Die zijn niet blij met deze machtswisseling. Is juridisch gezien ook gewoon een staatsgreep.
Dat is waaar eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
"We" stoppen Rusland sowieso niet. We hebben geen poot om op te staan. Ze vallen de Krim binnen zonder dat ze magazijnen in hun geweren hebben.
Je begrijpt er niets vanquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Juridisch gezien is iedere revolutie een staatsgreep.
Je kan niet een regering omver werpen met een kleine minderheid. Dit is nooit gebeurd in de geschiedenis en zal ook nooit gebeuren.
Het oosten en de Krim zijn niet per definitie pro-Russisch, er wonen veel etnische Russen. De Oekraïners hebben altijd gekozen op de kandidaat die de grootste beloftes had en hebben nu ingezien dat het anders moest.
Leg eens uit dan?quote:
Hoorde er vanochtend 2 pratenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef spierbal het volgende:
Zou wel mooie uitkomst zijn.
Nedeland die een leger heeft van kindjes van 19 die de opleiding mbo landmacht hebben gedaan.
Ik zie ze altijd stoer staan op de tramhalte in hun krijgskleding. Dat denken te winnen van het barbaarse leger van Rusland. Is Nederland iig van hun inteelt af.
Laten we ermee stoppen, man wij gaan gewoon samen in een kelder chillen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Juridisch gezien is iedere revolutie een staatsgreep.
Je kan niet een regering omver werpen met een kleine minderheid. Dit is nooit gebeurd in de geschiedenis en zal ook nooit gebeuren.
Het oosten en de Krim zijn niet per definitie pro-Russisch, er wonen veel etnische Russen. De Oekraïners hebben altijd gekozen op de kandidaat die de grootste beloftes had en hebben nu ingezien dat het anders moest.
Je moet niet naar hem luisteren, hij weet niet hoe gevaarlijk het Russische leger is.quote:
Beetje zwak dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Thefuk internationale politiek bespreken met wat mbo dropouts
quote:
Dat zijn nog de losers, die sturen we gewoon het veld in. De andere mensen die uitgezonden worden gaan gewoon afstand houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef spierbal het volgende:
Zou wel mooie uitkomst zijn.
Nedeland die een leger heeft van kindjes van 19 die de opleiding mbo landmacht hebben gedaan.
Ik zie ze altijd stoer staan op de tramhalte in hun krijgskleding. Dat denken te winnen van het barbaarse leger van Rusland. Is Nederland iig van hun inteelt af.
Een man naar mijn hart ben je. (No-homo)quote:
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehequote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoorde er vanochtend 2 praten
"ik ga echt niet naar Rusland hoor, mij veel te gevaarlijk"
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehe
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Eerst was dat in ieder geval wel zo volgens mij.quote:
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Ze weten gewoon niks beters, hebben te veel call of duty gespeeld en het lijkt ze "vet" om te schietenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehe
Ja dat klopt. Van het rijbewijs en van stoere mannen die niet zo stoer zijn als het erop aan komt.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.
Maar hij heeft inderdaad z'n rijbewijs voor nop gekregen.
Ja veel mensen lijken het nogal te onderschatten allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.
Whut. Na 4 maanden naar Afganistan gestuurd worden? En ook nog je rijbewijs halen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |