Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:
Ja, maar zonder nummering.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:34 schreef Ace1 het volgende:
Dat ene meisje in dat pannenkoeken restaurant was wel leuk
quote:
ok danquote:
Idd, ik was ook 19+quote:Op maandag 3 maart 2014 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
19 en nog nooit seks gehad. Hij is heus niet de enige. Als je 49 bent is het pas een probleem.
Inderdaad en wel 4 vriend(innen) gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
19 en nog nooit seks gehad. Hij is heus niet de enige. Als je 49 bent is het pas een probleem.
Dit is een nieuw seizoen ja.quote:
quote:
jupquote:
Echt hequote:Op maandag 3 maart 2014 21:39 schreef vencodark het volgende:
Trutje zeg.
En "u" tegen je moeder zeggen.
En iedereen wil seks met haar.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Het mooiste meisje van de kerk
Poeh zeg
Dan mag ik hopen dat er niet meer meisjes in de kerk zijn anders is het wel triest gesteld daar in Zuilichem.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Het mooiste meisje van de kerk
Poeh zeg
echt bizar jaquote:
Helemaal gebrainwasht. Prima dat je gelovig bent maar dit is overdreven.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:39 schreef -0- het volgende:
Hij geeft alles wat ik nodig heb, tis gewoon super.
En dan op tv zieltjes winnen...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal gebrainwasht. Prima dat je gelovig bent maar dit is overdreven.
Ja, maar welk deel?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
vergeet niet dat dit grotendeels gescript is he
Nog altijd minder gescript dan 'Wie trouwt mijn zoon' op SBS6.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
vergeet niet dat dit grotendeels gescript is he
veel, ze zal best gelovig zijn maar het wordt dan lekker uitgemeten en dat lijkt hier meteen het effect te hebben dat rtl wilquote:
Nou en, ik vermaak mij prima.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veel, ze zal best gelovig zijn maar het wordt dan lekker uitgemeten en dat lijkt hier meteen het effect te hebben dat rtl wil
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
Verliefd in de zin van joah daar was ik verliefd op
De nieuwe Johan Cruijffquote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Tim86 het volgende:
Verliefd in de zin van joah daar was ik verliefd op
Dat kwam zo fout overquote:
Ik zou haar doenquote:
Dat biedt perspectievenquote:
Ik pas.quote:
Als ik hem was zou ik haar versieren.quote:
volgens mij haalt hij de 1.70 niet.quote:
"Proovinsjaaluh".quote:
SCHIJTLOLquote:
Verkeerde topic.quote:
quote:
Vanavond ff proberenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Bidden is het nieuwe masturberen dus
En verliefd op Henriekequote:
Ja volgens mij ook.quote:
Hoe dan? Door je lakens te bevuilen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
God straft je als je de hand aan jezelf slaat
Mja daar gaat het al mis bij zo´n figuur.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef Tim86 het volgende:
Marc komt 10x per dag de perfecte persoon tegen om hem te ontmaagden
Hij wacht op de vrouw die dat voor hem doet.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef artm het volgende:
Nog steeds de schilderijen niet opgehangen Marc?
dit dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef Tinos85 het volgende:
Als je mij zegt dat Hendrik 14 is geloof ik t ook.
dat zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Marc moet naar het Oostblok of Thailand
Hij moet meedoen met From Russia with Love.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Marc moet naar het Oostblok of Thailand
van een paard wellichtquote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef lovely_sunset het volgende:
Met dat vieze sneaky lachje van hem. wie wil er nou zo iemand ontmaagden.
avital ofzo toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tinos85 het volgende:
Heeft dat blonde mokkel van vorig seizoen met die rare naam eigenlijk al eens geneukt?
Die zal nu wel professioneel webcamsletje zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tinos85 het volgende:
Heeft dat blonde mokkel van vorig seizoen met die rare naam eigenlijk al eens geneukt?
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tinos85 het volgende:
Avithalquote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef Tinos85 het volgende:
"Rob gaat vanavond karten"quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef 314 het volgende:
ik ben de "moeder van Rob" en Rob wil graag van zijn 'brilletje' af
is al bezet door die negerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef artm het volgende:
Misschien kan Marc nog die dikke van de Plus reclame fixen..
Lekker rijenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
singleparty op de kartbaan..klinkt al zo debiel
Dat was echt debiel iddquote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef 314 het volgende:
tjezus, ook aan de balie naar zijn moeder wijzen en haar het woord laten doen.. die kerel is toch 31 ofzo?
ja daar zullen veel leuke dames op af komen inderdaad, single kartersquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Lekker je concurrenten van de baan rijdenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Tsja, scheuren zal er wel niks.quote:
Voor de meesten is het meer een gebrek aan een kut programma.quote:
Hij zit wel in de promo, dus zal bij een andere ep nog wel aan bod komenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef CaptainCab het volgende:
Oh is dit weer begonnen? Is Marcel al gesignaleerd?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tsja, scheuren zal er wel niks.
[/flauwegrap]
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor de meesten is het meer een gebrek aan een kut programma.
Scherp!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Voor de meesten is het meer een gebrek aan een kut programma.
Jaquote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar wel van ben (flauwe grappen that is)
Allright! Kom weer terug naar dit topic, @De-Dwergquote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit wel in de promo, dus zal bij een andere ep nog wel aan bod komen
Vorig jaar was hij nog zo boos op Ewout Genemans omdat dat fragment met die achtbaan waar hij niet in paste niet uit het programma was geknipt..nu doet hij toch weer mee.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Allright! Kom weer terug naar dit topic, @De-Dwerg
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
Meteen anaal ontmaagd ook. Dubbel win
Dat laatste zou leuk zijn ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij nog zo boos op Ewout Genemans omdat dat fragment met die achtbaan waar hij niet in paste niet uit het programma was geknipt..nu doet hij toch weer mee.
Op FOK was hij ook boos omdat hij een reality check kreeg met niet altijd even subtiele opbouwende kritiek..misschien komt hij hier nu ook terug
HET moet toch ooit gebeuren voor die jongen, dan net zo goed nog een poging wagen. Hier op Fok pas je altijd, Marcelquote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij nog zo boos op Ewout Genemans omdat dat fragment met die achtbaan waar hij niet in paste niet uit het programma was geknipt..nu doet hij toch weer mee.
Op FOK was hij ook boos omdat hij een reality check kreeg met niet altijd even subtiele opbouwende kritiek..misschien komt hij hier nu ook terug
Brony's.quote:
Je hebt je christelijke vlam gemistquote:
M'n ex, ook een Belgische, heette ook Kellyquote:
Ik wilde het net opmerken.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef CaptainCab het volgende:
't zijn allemaal pony- en paardenliefhebbers dit seizoen?
Vlam????quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt je christelijke vlam gemist
Nu zie ik er twee.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt je christelijke vlam gemist
Die bedoelde ik. Maar sjoukje is meer van de vrouwen. Henrieke is ook wel leuker.quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 maart 2014 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sjoukje kijkt verliefd naar henrieke
Misschien neemt hij z'n moeder wel mee met de eerste keer. Tips en tricksquote:Op maandag 3 maart 2014 22:24 schreef MissJ het volgende:
raar he gozer dat je nog maagd bent als je je moeder overal mee naar toeneemt
zal me niks verbazenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien neemt hij z'n moeder wel mee met de eerste keer. Tips en tricks
Wat een prestatie zeg!! chapeauquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef zoem het volgende:
Stiekem een keer hoi gezegd: " ... hoi ... "![]()
Die man wordt dagelijks vijf keer verliefd als hij boodschappen doet denk ik ja. En verteld dan ook meteen aan alle slachtoffers dat hij iemand zoekt om hem te ontmaagden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Marc ooit een date niet leuk vinden? Altijd binnen een paar uur verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |