Ik wil Benno L. zijn troon niet ten wankel brengen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga jij daarna ook foto's van je leuter sturen naar minderjarige meisjes?
De Harry Potter gang bang film is er nog niet, misschien een gouden film idee?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.
Waarom doe je me dit aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je verslagen door
[ afbeelding ]
Ach misschien wil hij wel tips met je uitwisselen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil Benno L. zijn troon niet ten wankel brengen.
Het schijnt dat Hermelien het al gedaan heeft met GGMM.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Harry Potter gang bang film is er nog niet, misschien een gouden film idee?
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als er een versie komt waarin ze naakt gaan.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.
Rens zijn fetish is anaal genomen worden door kleine mannetjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hermelien anaal geneukt door een reïncarnatie van Dobby de huiself.
Roel van Velzen, kom er maar in.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens zijn fetish is anaal genomen worden door kleine mannetjes.
Dat klopt inderdaad, daar zijn ook foto's (nou ja, tekeningen) van.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Hermelien het al gedaan heeft met GGMM.
Misschien kun je je eigen gepainte kunst meenemen en die in de vitrines plaatsen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen naar het Cobra museum. Wat een aids.
Maar gelukkig zijn wij beschaafd genoeg om dat niet hier te delenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, daar zijn ook foto's (nou ja, tekeningen) van.
Ik kan in mijn kast nog wel zoeken naar tekeningen die ik in de kleuterklas gemaakt heb. Zal echt niet opvallen daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je je eigen gepainte kunst meenemen en die in de vitrines plaatsen.
We hebben het over een tekening, niet over iets wat echt is gebeurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
GGMM neukt toch alleen 40-jarige hoertjes?
Vrouwen? :squote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
GGMM neukt toch alleen 40-jarige hoertjes?
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kut Spotify die op Facebook plaatst waar ik naar luister
Gewoon een apart account maken.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij heeft guilty pleasures waar iedereen hem keihard om uit zal lachequote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?
The Best of the 80'squote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je heus uit kunnen zetten, maar was het zo erg?
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft guilty pleasures waar iedereen hem keihard om uit zal lache
Mijn kat slaapt in mijn armenquote:
jaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.
Soms ken ik helaas geen schaamte. Toch Tjacka
[..]
Mijn kat slaapt in mijn armen
Beetje jammer. Dan zoek ik wel een random groep.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag was het Right said Fred toch? Die heb ik laatst nog in een karaokebar gezonden.
Soms ken ik helaas geen schaamte. Toch Tjacka
[..]
Mijn kat slaapt in mijn armen
op mijn spotify account was eens Steen opgezetquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
haha kknerdquote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
LR, ik doe met buffs 100k dps in D3, jij?
Je zult vast binnen korte tijd de beste vrienden wordenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Dan zoek ik wel een random groep.
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jarenquote:
is de xpac eralquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jaren.
Ik heb mensen uit mijn klas al kennis laten maken met het spelquote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zult vast binnen korte tijd de beste vrienden worden
Al wat gear kunnen vervangen. Diablo op tormented 1 is geen probleem. Geen zin om nu in te loggen alleenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben pas weer begonnen man, nog maar uurtje of 2 gespeeld sinds jaren.
Bijna, patch is deze week doorgevoerd welke het spel al 100000x beter maakt.quote:
Er liked wel eens een random iemand mijn muziek. Tja wat moet je ermee.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
op mijn spotify account was eens Steen opgezet
mijn oma heeft het een like gegeven
Ja, heb wel zeker 3 euro uitgegeven aan Skorn .quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al wat gear kunnen vervangen. Diablo op tormented 1 is geen probleem. Geen zin om nu in te loggen alleen
Niet doen joh. Het lootsysteem is gemaakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, heb wel zeker 3 euro uitgegeven aan Skorn .
Ja dus? Skorn was echt een must-have. Doet nog steeds 60%meer damage dan elke weapon die met het nieuwe loot systeem is gedropped voor mij @ Torment I en II.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen joh. Het lootsysteem is gemaakt.
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Skorn was echt een must-have. Doet nog steeds 60%meer damage dan elke weapon die met het nieuwe loot systeem is gedropped voor mij @ Torment I en II.
En je hebt er zelf niks aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.
Ik heb ook een bind on account legendary 2h weapon gevonden en een ring. Die ring was echt ziek goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had een geniale ring gevonden, zeker 20 miljoen waard. Equip ik dat tyfus ding om de goblin naast mij te zien lopen... BAM Bound on account, ik heb mij toen maar 4x gesneden.
Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.quote:
Heb je al zo'n goed wapen danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas geen goedkoop ranged weapon wat beter is dan de mijne te vinden. Kutleven.
Wekker ook nog eens over minder dan 6 uur.
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.quote:
quote:
Dus jouw aandacht naar mij is/was gespeeld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 02:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verveel mij zo erg dat ik zogenaamd weer om moslims geef op FOK!, help. Stuur mij naar bed.
De dochter die je nooit gewild hebt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oe ik heb een werkmail ontvangen van een vrouw die heet met haar achternaam knutsson.
Dit is een teken.
Niks mis mee.quote:Lenteweer verwacht voor weekeinde
Voor het aanstaande weekend worden temperaturen verwacht die oplopen tot mogelijk een graad of 15.
Foto: NU.nl/Jan Middelveld
Dat verwachten weerbureau's Weeronline.nl en het KNMI.
Beide voorspellen dat de temperaturen deze week gaan oplopen, tot een graad of 15 in het weekeinde.
Toch maar eens met de PVV gaan praten over het kunstmatig bevriezen van Friesland. Wat mij betreft het hele jaar en noemen we het dan Vriesland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
De elfstedentocht kan nu definitief de ijskast in.
mijn roots liggen er wel gedeeltelijk he!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch maar eens met de PVV gaan praten over het kunstmatig bevriezen van Friesland. Wat mij betreft het hele jaar en noemen we het dan Vriesland.
jongetje Knut, meisje Jessicaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je het kind knut noemt en zorgt dat Scarlett snel terug in shape is vergeef ik je.
Een Fries die in Groningen woont? Zorgt dit niet voor een identiteitscrisis?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn roots liggen er wel gedeeltelijk he!
Maar ik ben voor de opsluiting van Pyt Paulusma.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IT'S TAXIG ON FAAIER
Ik ben de denkbeeldige bank.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag wordt de dag dat Oekraine echt volledig gaat escaleren. Ik voel het.
Kan ik hier nog ergens geld op inzetten of beter nog canned voedsel?
Wat een donkere UI zeg.quote:
Ik heb zo'n postbankrekening gehad. Met die kutleeuw van de postbank. dan had ik zo'n kek ding waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Loekie de Leeuw kinderrekening deze bedragen nog niet kan verwerken Stinho.
Heel goed. Rond 00:45 heb ik de TV uitgedaan en toen ben ik over diepzinnige dingen gaan na denken. Op een gegeven moment bleek het zo saai dat ik in slaap was gevallenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Je sliep met de vissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een donkere UI zeg.
Anyway; ik heb heerlijk geslapen.Lag om half 11 al op bed, dat is echt zeldzaam voor mij. Jij dan?
Hoe laat is datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het 3e uur een tussenuur, misschien kom ik dan langshobbel0n
Ik ervaar dit bericht als een dreigement.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je sliep met de vissen.
Haha snap je m omdat je vissen hebt.
Totaal niet dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho lijkt wel een beetje op dat mannetje naast de spaarpot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |