Geen idee wat er in die tijd allemaal loos was. Maar die tijden waren wel een stuk beter!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Ik weet zeker dat je vader ook nog nooit van de Krim gehoord had.
Nope.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heeft er uberhaupt al een Rus op een Oek geschoten?
Aldus BaajGuardian in het topic in NWS.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal zionistische propaganda.
Hoe zit het met de aggregaat?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Allemaal zionistische propaganda.
Als iemand in een inrichting hoort is het baaijguardian.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aldus BaajGuardian in het topic in NWS.
BGquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pop pop pop pop VROoeememememeeeeeee hhmmmmmmzzzzrrrrr.quote:
Die moet eerst maar eens zorgen dat ie z'n lul in een meid steekt... Dan mag ie over grote mannen dingen pratenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pop pop pop pop VROoeememememeeeeeee hhmmmmmmzzzzrrrrr.
Staat warm te draaien vriend.
Geef hem eens ongelijk, gisteren was het het 2e item bij de NOS. De kleine partijen in de gemeenteraad verkiezingen waren even belangrijker.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou daar moeten de zionisten wel achter zitten inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, gisteren was het het 2e item bij de NOS. De kleine partijen in de gemeenteraad verkiezingen waren even belangrijker.
Nederland heeft zelfs niet genoeg gas voor zijn eigen behoefte volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Putin de gaskraan dichtdraait verdienen wij geld #ait
Lijkt me dat een studie volgen je niet gaat redden in een crisissituatie. Homoseksualiteit overigens ook niet denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van wikipedia:
[..]
Dus of je moet terug naar school of je wordt homo.
Die Davidzoons houden gewoon van wereld chaos.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou daar moeten de zionisten wel achter zitten inderdaad.
Mooi man, mooi dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Pop pop pop pop VROoeememememeeeeeee hhmmmmmmzzzzrrrrr.
Staat warm te draaien vriend.
Post doorgestuurd naar het CIDI.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Davidzoons houden gewoon van wereld chaos.
Op het journaal zeiden ze net dat we nog wel genoeg hadden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nederland heeft zelfs niet genoeg gas voor zijn eigen behoefte volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |