quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Valt wel mee toen hij werd uitgezonden heeft hij met iemand geruild voor 50 gulden. Is die in zijn plaats gegaan, toen ging dat nog.
Niemand in mijn familie is een held op mij naquote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, gewoon een week lang stug in je bed plassen, of niet eten. Waren al jullie vaders helden ofzo? Mijn vader is wel op 20 manieren afgekeurd.
Mijn vader zaagde in ieder geval niet zijn been af.quote:
Neuh, maar het kan flink uit de hand lopen allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, jullie denken dat er een WW3 komt?
Je bedoelt Nieuw-holland?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn patatjes bestellen in Belgie
Nee, maar een KO2 sluit ik niet uit.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, jullie denken dat er een WW3 komt?
Hmm ja.. vast niet erger dan die meuk in Syrië.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Neuh, maar het kan flink uit de hand lopen allemaal.
Guus wat weet jij hier nu van? jij moet nog 18 worden, jij mag niet eens stemmen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar een KO2 sluit ik niet uit.
je moest eens weten hoeveel vaders claimde een verzetsheld te zijn geweest in de oorlogquote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Niemand in mijn familie is een held op mij na
Niemand van je familie laat zich inderdaad in z'n kont naaien voor aids om de dienst te ontlopenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Niemand in mijn familie is een held op mij na
Heb je eigenlijk stemrecht vanuit een gesticht?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus wat weet jij hier nu van? jij moet nog 18 worden, jij mag niet eens stemmen.
Nou en?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Guus wat weet jij hier nu van? jij moet nog 18 worden, jij mag niet eens stemmen.
hij is ondertussen al 18quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Ik weet zeker dat je vader ook nog nooit van de Krim gehoord had.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Valt wel mee toen hij werd uitgezonden heeft hij met iemand geruild voor 50 gulden. Is die in zijn plaats gegaan, toen ging dat nog.
Ligt eraan wat Rusland nog allemaal gaat doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm ja.. vast niet erger dan die meuk in Syrië.
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk stemrecht vanuit een gesticht?
Ja dat geloof ik, ken genoeg mensen die zogenaamd dingen hebben meegemaakt terwijl ik weet dat dat bij iemand anders was... mens eigen om op te scheppen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef aequus het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel vaders claimde een verzetsheld te zijn geweest in de oorlog
Mijn overgroot-oom is gestorven met 23. Heeft zijn eigen monument. Maar wat heb je eraan? Hij is 23 geworden.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef aequus het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel vaders claimde een verzetsheld te zijn geweest in de oorlog
hij stemt op de polls hier op FOK!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk stemrecht vanuit een gesticht?
Heeft er uberhaupt al een Rus op een Oek geschoten?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Rusland nog allemaal gaat doen.
Ik ook niet hoor als 't er op aan komtquote:Op maandag 3 maart 2014 20:03 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niemand van je familie laat zich inderdaad in z'n kont naaien voor aids om de dienst te ontlopenHELD!
Niet discussiëren met de overheerserquote:Op maandag 3 maart 2014 20:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nieuw-HollandNoem het dan gewoon Vlaanderen ofzo... Laat Holland maar fijn boven de rivieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |