Afkeuring op basis van je mentale gesteldheid, maak je geen zorgen dus.quote:
Ik ga met mijn rug nooit door de medische keuring komenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van wikipedia:
[..]
Dus of je moet terug naar school of je wordt homo.
Niet iets om me voor te schamen, maar wij gaan samen die kelder in en dan leer ik je hoe je ook kan overkomen als S5.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent een typisch gevalletje van S5.
Zolang het maar ons geheimpje blijft, ok?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet iets om me voor te schamen, maar wij gaan samen die kelder in en dan leer ik je hoe je ook kan overkomen als S5.
Ik laat me wel naaien door een homo met aids... zijn goede medicijnen voor tegenwoordig, en mocht ik te ziek worden dan hang ik mezelf wel op als ik 60-65 ben... dan heb je de mooiste tijden toch wel gehad/quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik ga met mijn rug nooit door de medische keuring komen
Macht corrupeert, maarja wij zouden het ook weten als de EU er mee ophield en belgië in een twisted chain of events voor het grijpen lag.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom gedraagt die Putin zich ook als een mongool
corrupeertquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Macht corrupeert, maarja wij zouden het ook weten als de EU er mee ophield en belgië in een twisted chain of events voor het grijpen lag.
Heb jij even geluk dat je een misvorming bent.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik ga met mijn rug nooit door de medische keuring komen
Of je laat gewoon zien dat je niet competent bent met een wapen in je handenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik laat me wel naaien door een homo met aids... zijn goede medicijnen voor tegenwoordig, en mocht ik te ziek worden dan hang ik mezelf wel op als ik 60-65 ben... dan heb je de mooiste tijden toch wel gehad/
Wat moeten wij met België?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Macht corrupeert, maarja wij zouden het ook weten als de EU er mee ophield en belgië in een twisted chain of events voor het grijpen lag.
No problemo.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zolang het maar ons geheimpje blijft, ok?
Mwah.. Geboren zijn met "waarschijnlijke" open rug is niet echt een misvorming en nu geen echte last meer vanquote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je een misvorming bent.
Dat ik degene naast me in zijn poot schiet ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef aequus het volgende:
[..]
Of je laat gewoon zien dat je niet competent bent met een wapen in je handen
Nee, gewoon een week lang stug in je bed plassen, of niet eten. Waren al jullie vaders helden ofzo? Mijn vader is wel op 20 manieren afgekeurd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat ik degene naast me in zijn poot schiet ofzo?
Friet!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:59 schreef aequus het volgende:
[..]
Olievelden
-edit ergste is dat ik hier zelf om moest lachen...!
Nee dat je hem gebruikt als haardroger.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of in de loop kijken, schieten als een malloot op het schietterrein, of zeggen dat het veel op call of duty lijktquote:Op maandag 3 maart 2014 20:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Mijn vader zat bij de commando's.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, gewoon een week lang stug in je bed plassen, of niet eten. Waren al jullie vaders helden ofzo? Mijn vader is wel op 20 manieren afgekeurd.
Valt wel mee toen hij werd uitgezonden heeft hij met iemand geruild voor 50 gulden. Is die in zijn plaats gegaan, toen ging dat nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |