vooral niets met de adviezen doenquote:Op maandag 3 maart 2014 19:29 schreef mars1987 het volgende:
Sorry ik bedoel whatsappen (chatten)
Ik weet dat ik het aan hem moet vragen maar het is van mij ook niet echt vertrouwend dat ik stiekem in zijn telefoon zit. Misschien is het iets onschuldigs en moet ik het gewoon even aankijken. Vooral omdat ik verder ook niets aan hem merk.. pff ik weet het niet
Grote kans dat ie dan niet geneukt heeftquote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef mars1987 het volgende:
Ik vind net een tampon bij hem in de prullenbak en die is echt niet van mij..
Bam! Dat was het geluid van een spijker die hard op de kop is geslagen.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:20 schreef zarGon het volgende:
Nou, met de billen bloot dus.
Aangeven dat je hebt gesnuffeld op zijn telefoon. Vertellen waarom je het deed. En dat je het niet zou moeten doen, en dat je weet dat je te ver bent gegaan en je excuses aanbieden.
En dan... confronteren. Praat met hem, geef aan wat je hebt gelezen, wat het met je doet en waar the fuck hij mee bezig is.
Deze relatie heeft geen toekomst als er na drie maanden al een vertrouwensbreuk is.
Aan excuses heeft niemand wat in dit geval. Man the fuck up en zet die angst maar eens opzij. Hoe langer je hiermee wacht hoe slechter het zal gaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:11 schreef mars1987 het volgende:
Het is echt niet dat ik niets met deze adviezen wil doen. Ik weet zelf ook wel dat ik dit moet doen maar ik probeer excuses te vinden om het niet te doen omdat ik bang bent voor wat er kan gebeuren..
Die gast gaat vreemd.. Sowiesoquote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef mars1987 het volgende:
of juist wel.. ik prop er altijd n tampon in na de sex.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef ikweetzelf het volgende:
[..]
Grote kans dat ie dan niet geneukt heeft
Interessante anticonceptie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:44 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
of juist wel.. ik prop er altijd n tampon in na de sex.
Maar tja dame... confronteren maar.. zit niks anders meer op!
Wat een wondertje weerquote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef mars1987 het volgende:
Ik kan hieruit niet opmaken dat hij vreemd gaat maar het lijkt mij niet gepast dat je dit doet als je een vriendin hebt.
“Advice is a dangerous gift, even from the wise to the wise, and all courses may run ill.”quote:Kunnen jullie mij advies geven wat te doen?
Bebloede lul pijpen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een wondertje weer![]()
[..]
“Advice is a dangerous gift, even from the wise to the wise, and all courses may run ill.”
Ik zou hem een extra blowjob geven en bier voor hem halen als hij thuiskomt vanavond.
Grote kans dat hij z'n ongestelde ex alle hoeken van de kamer heeft laten zien!!!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef mars1987 het volgende:
Nou, fluffy. Meid. Vertel eens. Waarom prop jij er na de seks een tampon in? Hahaha.quote:
Lekker zaad vasthouden en laten gistenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, fluffy. Meid. Vertel eens. Waarom prop jij er na de seks een tampon in? Hahaha.![]()
Dit dus... als hij vasthoud aand at eht onschuldig is.. waarom verwijderd hij het danquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:43 schreef rival het volgende:
Als je berichtjes moet verwijderen ben je al fout bezig en besef je dat zelf ook.....
Dus aanspreken dat mietje....
nou perfecte opening voor een gesprek denk ikquote:Op maandag 3 maart 2014 22:42 schreef mars1987 het volgende:
Ik zou 'm een berichtje sturen dat het uit is en erbij zetten dat ik in z'n telefoon heb gekeken en hem veel geluk toewensen met z'n ex. Tabé !quote:
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou perfecte opening voor een gesprek denk ik
hoewel ik me later bedacht dat t best van zn moeder/oma whatever zóu kunnen zijn...quote:
Wat ik dan had gedaan was langs zijn werk rijden om te kijken of zijn auto er staat.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef mars1987 het volgende:
Hij vertelde mij ook dat hij vandaag moet overwerken, misschien is dat ook zo maar ik ga nu echt overal aan twijfelen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
Zeg TS, ik wil best wel even een onderzoekje instellen hoor. Informeer maar naar de voorwaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |