Nederland heef 1 JSF piloot! Die maait al die Stalin liefhebbende klootzakken zo tegen de grondquote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De JSF is nog niet eens in de lucht toch? En hoeveel piloten hebben wij die dat ding kunnen besturen?
[..]
Spek stelt niets voor zonder ei.
Twee testmodellen als ik me niet vergis. En 0.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De JSF is nog niet eens in de lucht toch? En hoeveel piloten hebben wij die dat ding kunnen besturen?
[..]
Spek stelt niets voor zonder ei.
Is het wel een aas?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nederland heef 1 JSF piloot! Die maait al die Stalin liefhebbende klootzakken zo tegen de grond
We hebben er blijkbaar 1. Dus 1 model dat kan opereren als ik Putin was zou ik nu in mijn broek schijten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee testmodellen als ik me niet vergis. En 0.
Toch niet Jos Verstappen heh.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nederland heef 1 JSF piloot! Die maait al die Stalin liefhebbende klootzakken zo tegen de grond
Gelukkig kunnen we ook altijd nog de atoomwapens die niet op Volkel liggen inzetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Daar willen ze geen vrouwen maar mannen.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:45 schreef snakelady het volgende:
Ik ga verhuizen naar IJsland mocht er oorlog uitbreken en er gevaar zijn voor Nederland.
Wel redelijk veilig en afgelegen, goed planquote:Op maandag 3 maart 2014 18:45 schreef snakelady het volgende:
Ik ga verhuizen naar IJsland mocht er oorlog uitbreken en er gevaar zijn voor Nederland.
Volkel? Wat is dat?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we ook altijd nog de atoomwapens die niet op Volkel liggen inzetten.
Mooie vrouwen aldaarquote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daar willen ze geen vrouwen maar mannen.
Aangezien mijn schoonfamilie er woont zullen ze me best wel accepteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
dan ga ik nog liever doodquote:Op maandag 3 maart 2014 18:45 schreef snakelady het volgende:
En voor jullie little gay loveboat is het ook een stukje om.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kou?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
dan ga ik nog liever dood
wat heb je nou in ijsland?
Oh, is een keer een klein dingetje in het nieuws geweest, laat maar zitten.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Volkel? Wat is dat?Klinkt best Russisch
En aangezien de enige oorlog ze ooit in betrokken zijn geweest de Cod War is en dat niet eens echt een oorlog te noemen is denk ik dat het daar inderdaad redelijk veilig zal zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wel redelijk veilig en afgelegen, goed plan
Ja, en vulkanenquote:
En een vrouwenoverschot.quote:
Het is geen EU geloof ik. Als je getrouwd bent met iemand die de IJslandse identiteit heeft lukt het wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Aangezien mijn schoonfamilie er woont zullen ze me best wel accepteren.
Oi ik zit niet in de gay loveboat.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En voor jullie little gay loveboat is het ook een stukje om.
Zo hebben ze in Belgie ook zoiets als Kleine Brogel...quote:Op maandag 3 maart 2014 18:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, is een keer een klein dingetje in het nieuws geweest, laat maar zitten.
Een aardbeving en het scheurt doormidden.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
En aangezien de enige oorlog ze ooit in betrokken zijn geweest de Cod War is en dat niet eens echt een oorlog te noemen is denk ik dat het daar inderdaad redelijk veilig zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |